شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
بزرگترین مرکز فروش لوازم یدکی خودرو در ایران
26 شهریور 1402 ساعت: 13:12
شناسه : 263930
1

 استفاده از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر و نگهداری خودروها بسیار ضروری است. قطعات اورجینال، عمر مفید خودرو را افزایش می‌دهد و خسارات ناشی از استفاده از قطعات کم‌کیفیت را کاهش می‌دهد.

پ
پ

مجتمع تجاری سپهر

در دنیای امروزی، صنعت خودروسازی با پیشرفت روزافزون خود به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های اقتصادی هر کشور تبدیل شده است. با افزایش تعداد خودروهای حاضر در جاده‌ها و شهرها، نیاز به لوازم یدکی خودرو نیز به شدت افزایش یافته است. اما برای مالکان خودرو، پیدا کردن قطعات اصلی و معتبر برای تعمیر و نگهداری به درستی خودروهایشان یک چالش مهم می‌باشد. در این مطلب، به معرفی معتبرترین بازارهای لوازم یدکی خودرو در کشور و نحوه دسترسی به این قطعات اهمیت زیادی داده خواهد شد.

یکی از بهترین روش‌ها برای دستیابی به قطعات اصلی و معتبر خودروها، مراجعه به بورس‌های لوازم یدکی معتبر است. این بورس‌ها به عنوان منابع اصلی و معتبر برای تهیه قطعات اصلی خودروها شناخته می‌شوند و اغلب تعداد زیادی از محصولات مختلف از جمله قطعات موتور، ترمز، جلوبندی، و دیگر لوازم یدکی را در اختیار دارند.

یکی از معتبرترین بورس‌های لوازم یدکی خودرو در کشور  را میتوان مجتمع تجاری سپهر معرفی کرد . همچنین برای این کار، می‌توانید به مراکز معتبر معرفی شده توسط سازندگان خودروها نیز مراجعه کنید. این مراکز معمولاً قطعات اصلی و با کیفیت را به مشتریان ارائه می‌دهند و اصالت محصولات خود را تضمین می‌کنند.

اهمیت قطعات اصلی خودرو

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال برای تعمیر و نگهداری خودروها بسیار ضروری است. قطعات اورجینال، عمر مفید خودرو را افزایش می‌دهد و خسارات ناشی از استفاده از قطعات کم‌کیفیت را کاهش می‌دهد.

بزرگترین بورس لوازم یدکی خودرو در کشور یک مقصد محبوب برای تامین قطعات اصلی خودرو می‌باشد. این مرکز در مجتمع تجاری سپهر واقع در خیابان چراغ برق مستقر است. در این مجتمع مجموعه فروشگاه‌ها و تامین کنندگان معتبر قرار دارند که انواع قطعات اصلی را ارائه می دهند. مشتریان می‌توانند در این مکان مورد اعتماد، با اطمینان و با کیفیت قطعات مورد نیاز خودرو خود را تهیه نمایند. تنوع و توانایی ارائه قطعات مختلف در این مجتمع، آن را به یک مقصد محبوب برای تهیه قطعات و لوازم جانبی خودروها برای مردم تبدیل کرده است.

مطلب پیشنهادی : معتبرترین بورس لوازم یدکی خودرو در کشور

بورس لوازم یدکی خودروهای ایرانی و خارجی

تهرانی‌های قدیمی به خوبی خیابان چراغ برق را می‌شناسند. این خیابان، یکی از خیابان‌های طولانی و حیاتی شهر تهران می باشد که از گذشته به عنوان مرکزی برای بورس لوازم یدکی خودرو و وسایل نقلیه سنگین شناخته می‌شد. این خیابان، پر از فروشگاه‌ها و پاساژهای لوازم یدکی است که میلیون‌ها قطعه لوازم یدکی از آنجا به سراسر کشور پخش و توزیع می‌شود.

اما چرا چراغ برق؟

در گذشته، زمانی که برق در تهران وجود نداشت و مردم از چراغ‌های نفتی استفاده می‌کردند، برای تعمیر چراغ‌های خود به بازار بورس چراغ‌سازی در تهران مراجعه می‌کردند که در آن زمان به چراغ گاز مشهور بود. با ورود برق به تهران و احداث اولین کارخانه برق در ابتدای خیابان گاز، این خیابان به تدریج به خیابان برق معروف شد و امروزه به عنوان مرکز اصلی فروش لوازم یدکی در تهران و کشور شناخته می‌شود.

خرید مطمئن از فروشگاه تخصصی قطعات و لوازم یدکی خودرو

همانطور که می‌دانید، در بازار قطعات خودرو، چندین مجموعه (بزرگ و کوچک) در حال فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو فعالیت می‌کنند و به طور تخصصی بر روی یک یا دو برند تمرکز دارند. اما اگر به یک مجموعه به نام “مجتمع سپهر” اشاره کنیم، باید سه ویژگی مهم را در نظر بگیریم:

  • تنوع مجموعه کالاها
  • تنوع مجموعه برندها
  • فعالیت در تمامی دسته‌های خودرویی

در کل، فعالیت این مجموعه در زمینه تخصصی قطعات و لوازم یدکی خودرو به معنای عرضه قطعات خودروهای داخلی و خارجی است. مجتمع سپهر، معتبرترن هایپرمارکت قطعات خودرو، یکی از مجتمع تجاری های بزرگت در فروشگاه‌های قطعات خودرو در ایران می‌باشد.

images 1694929830 650693a6956f5 - بزرگترین مرکز فروش لوازم یدکی خودرو در ایران - بورس لوازم یدکی خودرو

چرا مجتمع تجاری سپهر ؟

مرکز تجاری سپهر شامل 5 طبقه تجاری و 4 طبقه انبار تجاری و پارکینگ، با داشتن 300 واحد تجاری و انبار و 80 باب پارکینگ اختصاصی در مدت زمان کوتاهی توانسته لقب بهترین پاساژ لوازم یدکی را به نام خود بزند.

در مرکز تجاری سپهر نمایندگی های قطعات ایرانی، کره ای و چینی به صورت تخصصی فقط به فروش یک برند مشغول هستند مانند لوازم یدکی چری ، جک ، هیوندا ، لیفان و… . یکی از دل نگرانی های کسانی که ماشین های خارجی دارند، پیدا کردن قطعات اصل خارجی است. اما خبر خوش به این دسته افراد این است که، به جای اینکه با دردسر های فراوان و هزینه های گزاف، قطعات یدکی خودرویتان را از خارج کشور سفارش دهید، میتوانید با خیالی آسوده لوازم یدکی اصل خودرویتان را از نمایندگی های موجود در مرکز تجاری سپهر خریداری کنید.

در پایان

اگر به دنبال یک مرکز هستید که تمامی قطعات برندها را موجود داشته باشد، باید به مراکز تجاری واقع در شهر تهران مراجعه کنید. اما اگر بخواهیم به جزئیات بپردازیم، مرکز فروش لوازم یدکی اصلی و قابل اعتماد، مجموعه تجاری سپهر است. آدرس سایت این مجموعه تجاری www.sepehrc.ir  می‌باشد و شما می‌توانید فروشگاه‌های موجود در این مجموعه تجاری را مشاهده نموده و با آنها تماس بگیرید .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.