شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
راهنمای خرید کابل AUX
26 شهریور 1402 ساعت: 13:15
شناسه : 263932
0

در سال‌های اخیر محبوبیت تلفن‌های هوشمند بسیار افزایش یافته است و به همین دلیل کابل‌های AUX، تبدیل به یکی از لوازم جانبی پرکاربرد برای دارندگان این تلفن‌ها شده است. رانندگان با خرید کابل‌ AUX، در خودرو می‌توانند به تلفن همراه متصل شده و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنند یا اینکه در مکان‌های مختلف به اسپیکر یا باندها متصل شوند.

پ
پ

راهنمای خرید کابل AUX

در سال‌های اخیر محبوبیت تلفن‌های هوشمند بسیار افزایش یافته است و به همین دلیل کابل‌های AUX، تبدیل به یکی از لوازم جانبی پرکاربرد برای دارندگان این تلفن‌ها شده است. رانندگان با خرید کابل‌ AUX، در خودرو می‌توانند به تلفن همراه متصل شده و موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنند یا اینکه در مکان‌های مختلف به اسپیکر یا باندها متصل شوند.

با توجه به تنوع بالای این کابل‌ها، افراد همواره به دنبال بهترین نوع کابل AUX هستند که البته می‌توانند با توجه به بودجه مورد نظر خود این کابل را تهیه کنند. لازم به ذکر است که در صورت عدم رعایت نکات مربوط به کابل انتخابی، ممکن است هنگام استفاده از آن با قطع‌و وصل شدن صدا یا خش‌خش روبه‌رو شوید. در ادامه این مقاله جهت بررسی نکات مربوط خرید کابل AUX با ما همراه باشید.

images 1693562377 64f1b60994225 - راهنمای خرید کابل AUX - کابل AUX

بهترین کابل AUX

این کابل که مخفف اسم Auxiliary و به معنی کمک‌دهنده است، در واقع رابطی بین گوشی و انواع سیستم‌های صوتی دارای پورت خروجی صداست. اگر بخواهیم نگاهی به راهنمای خرید کابل انتقال صدا بیندازیم و نکات مهم مربوط به آن را بیان کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

کیفیت صدا

یکی از پارامترهای مهمی که هنگام خرید کابل AUX باید به آن توجه کرد، کیفیت انتقال صداست. چنانچه خرید خود را از شرکت‌های معتبر و برندهای مطرح انجام دهید، قطعا خیالتان از نظر کیفیت صدا و انتقال آن راحت خواهد بود.

طول کابل AUX

طول کابل از جمله موارد مهمی است که هنگام خرید aux باید به آن دقت کرد. این کابل‌ها از 1 متر شروع شده و تا 20 متر ادامه دارد. البته پیشنهاد ما این است که از کابل‌هایی استفاده کنید که طول آن‌ها متناسب با نیاز شما باشد.

قیمت محصول

قیمت کابل‌های انتقال صدا متفاوت بوده، ولی اگر به دنبال یک محصول باکیفیت و ماندگار هستید، باید مبلغ بیشتری بپردازید. هرچه مبلغ بیشتر برای خرید کابل AUX پرداخت کنید، شرکت آن معتبرتر و عمر محصول طولانی‌تر خواهد بود.

انواع جنس کابل AUX

رایج‌ترین و ارزان‌ترین کابل‌های AUX، کابل‌های معمولی هستند که کاور آن‌ها برزنتی است. البته این کابل‌ها در 3 نوع تولید شده که هرکدام ویژگی‌های خاص خود را دارد و با توجه به نیاز مشتری انتخاب و خریداری خواهند شد.

  • کابل AUX معمولی

  • کابل AUX تخت

  • کابل AUX فنری

جنس کانکتور یا همان جک

کیفیت صدایی که قرار است از سیستم صوتی پخش شود، به جنس کانکتور یا جک کابل AUX بستگی دارد؛ زیرا در این حالت نیروی الکتریکی انتقال بهتری داشته، صدا واضح‌تر و بلندتر به گوش می‌رسد. طلا و فلز بهترین رساناهای الکتریکی هستند که در صورت وجود آن‌ها، با اطمینان بیشتری می‌توان کابل را خریداری کرد.

images 1693562377 64f1b6099dfbf - راهنمای خرید کابل AUX - کابل AUX

بهترین کابل‌های AUX

برندهای مختلفی در حوزه تولید انواع کابل ای یو ایکس فعالیت می‌کنند و این مسئله باعث شده که مشتریان هنگام خرید کابل‌ صدا گزینه‌های بی‌شماری در مقابل خود داشته باشند. در پاسخ به این سؤال مشتریان که کدام کابل‌ کیفیت بیشتری دارد؟ لازم دانستیم که به بررسی انواع مختلف این کابل‌ها بپردازیم و نمونه‌های پرطرفدار را معرفی کنیم.

کابل Yesido YAU18

هنگام خرید کابل AUX، یکی از بهترین گزینه‌ها Yesido YAU18 خواهد بود که یکی از بهترین کابل‌های موجود در بازار است. این کابل در واقع مبدل لایتنینگ به USB و همچنین جک 5/3 بوده و توسط شرکت معتبر یسدو تولیده و عرضه شده است. طول کابل، 120 سانتی‌متر است که به راحتی می‌توان از آن در محیط‌هایی مانند خودرو استفاده کرد.

در این کابل تبدیل شاهد استفاده از روکشی از جنس نایلون خواهید بود که مقاومت بسیاری در برابر خمیدگی و کشش دارد. همچنین در این کابل‌ها رسانایی صوتی فوق‌العاده‌ای را تجربه می‌کنید که دلیل آن استفاده از آلیاژ آلومینیوم در سیم محصول است.

کابل Mcdodo CA-0890

برند مک دودو نیز یکی از بهترین و مشهورترین شرکت‌ها در حوزه تولید کابل AUS است که در بین محصولات تولید شده در این شرکت، کابل تبدیل فنری Mcdodo CA-0890 به عنوان بهترین کابل موجود در بازار به حساب می‌آید. طول کابل 180 سانتی‌متر بوده که ساختار فنری شکل دارد و در تولید آن از آلیاژ آلومینیوم مقاوم استفاده شده است.

از این محصول می‌توان به عنوان کابل تبدیل لایتنینگ به جک 5/3 میلی‌متری استفاده کرد و جهت انجام کارهایی مانند انتقال صدا و اتصال هدفون یا اسپیکر، بهترین گزینه خواهد بود. جنس این کابل نیز نایلونی است که در برابر خمیدگی و کشش از خود مقاومت نشان می‌دهد.

images 1693562377 64f1b609a0ccc - راهنمای خرید کابل AUX - کابل AUX

کابل Mcdodo CA-090

یکی دیگر از کابل‌های شرکت مک دودو که جزو بهترین کابل‌های AUX محسوب می‌شود، کابل تبدیل فنری Mcdodo CA-090 است. این کابل، نوعی کابل تایپ‌سی و جک 5/3 میلی‌متری است که شرکت آن این محصول را در طول 180 سانتی‌متری تولید کرده است. لازم به ذکر است این محصول طراحی فنری شکل با روکشی از نایلون بافته شده دارد که این مسئله موجب شده که بتوان به صورت طولانی‌مدت از این کابل استفاده کرد.

هنگام خرید کابل AUX توجه کنید که کانکتورهای مورد استفاده در این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده و شرکت تولید‌کننده آن در تولید محصول خود کلیه استانداردهای ایمنی و سلامت کالا FCC، CE، ROHS را رعایت کرده است، به همین دلیل این کابل در برابر هر عامل بیرونی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

images 1693562377 64f1b609a3625 - راهنمای خرید کابل AUX - کابل AUX

کابل Anker A7123H12

این کابل یکی از کابل‌های ارزان قیمت موجود در بازار است که کیفیت بسیار بالایی دارد و همین عامل سبب محبوبیتش در بازار شده است. شرکت انکر رابط جک 5/3 میلی‌متری خود را با طول 120 سانتی‌متر تولید کرده است. کانکتورهای مورد استفاده در این محصول از جنس فلز مقاوم در برابر فشار و سایش است. در صورت خرید کابل AUX، کار شما آسان خواهد شد؛ زیرا طراحی این کابل به گونه‌ای است که قابلیت اتصال به انواع گوشی‌های هوشمند را دارد.

AUX، کابل پرکاربرد

توجه به این نکات هنگام خریدن کابل AUX به شما کمک می‌کند که بهترین گزینه را انتخاب و سراغ محصولات با کیفیت بروید. این محصول تنوع بسیار بالایی دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود و با توجه به بودجه‌ای که مدنظر دارید، اقدام به خرید کنید. یکی از آیتم‌های قابل‌توجه طول این کابل‌ها و دیگری کیفیت صداست که هنگام خرید باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشید.

در این مطلب راهنمای خرید کابل‌ AUX را به همراه بهترین انواع کابل‌های موجود در بازار ارائه کردیم تا ضمن آشنایی با این محصول پرکاربرد، هنگام خرید به صورت آگاهانه کابل مورد نیاز خود را خریداری کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.