جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41544 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دوره آموزش مقدماتی آتش نشانی برای عموم شهروندان رشتی برگزاری می شود
    26 شهریور 1402 - 13:59
    شناسه : 263939
    0

    دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی (داوطلبین آقا و خانم)  از صبح روز دو شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ راس ساعت ۹ صبح در بلوار ولیعصر ایستگاه ۱۳ آتش نشانی برگزار می شود.

    پ
    پ

    آموزش مقدماتی آتش نشانی برای عموم شهروندان برگزاری می شود - دوره آموزش مقدماتی آتش نشانی برای عموم شهروندان رشتی برگزاری می شود - آتش نشانی

    دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی (داوطلبین آقا و خانم)  از صبح روز دو شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ راس ساعت ۹ صبح در بلوار ولیعصر ایستگاه ۱۳ آتش نشانی برگزار می شود.

    حبیب موحدی معاون آموزش ایمنی و پیشگیری سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه حضور اقشار مختلف در این دوره از آموزش ها بطور رایگان می باشد، افزود: دروس مختلف ایمنی و آتش نشانی به صورت تئوری و عملی در یک دوره یک ماهه و در زمینه – آشنایی با سازمان و اهداف آن- اصول و مبانی حریق- خاموش کننده های دستی- ایمنی گاز- لوله های نواری آبرسان- تجهیزات آتش نشانی- کمک های اولیه و حمل مصدوم- اطفای حریق به صورت عملی و تئوری به داوطلبین آموزش داده خواهد شد.

    وی در پایان افزود: پس از برگزاری آزمون عملی و تئوری به افرادی که این دوره را با موفقیت سپری کنند گواهینامه آتش نشان داوطلب اهدا خواهد شد.

    متقاضیان حضور در این دوره می توانند با شماره تماس ۳۳۴۶۱۶۱۹ واحد آموزش سازمان آتش نشانی رشت تماس بگیرند و در صورت تکمیل ظرفیت دوره شهریور ماه، نام خود را در دوره های بعدی رزرو نمایند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.