شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
دیدار اعضای شورای شهر با رئیس و پرسنل مرکز اورژانس لاهیجان
27 شهریور 1402 ساعت: 15:32
شناسه : 263980
2

رئیس و اعضای شورای شهر لاهیجان ظهرامروز به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی با حضور در مرکز اورژانس ۱۱۵ لاهیجان  با رئیس و پرسنل این مرکز دیدار کردند.

پ
پ

دیدار اعضای شورای شهر با رئیس و پرسنل مرکز اورژانس لاهیجان - دیدار اعضای شورای شهر با رئیس و پرسنل مرکز اورژانس لاهیجان - اورژانس لاهیجان

محمد ایدرم در این دیدار ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس اورژانس و فوریت های پزشکی اظهار داشت: مجاهدت و فعالیت شبانه روزی پرسنل اورژانس بر کسی پوشیده نیست و عزیزان اورژانس همواره در بحران ها و شرایط حساس با از خود گذشتگی و ایثار در حفظ و نجات جان همشهریان نقش آفرین هستند.

وی گفت : به نمایندگی از مردم قدرشناس لاهیجان بر خود وظیفه دانستیم از زحمات پرسنل اورژانس لاهیجان که در در پایگاههای اورژانس 115 به صورت شبانه روز در حال خدمت به مردم هستند قدردانی کنیم. وی افزود : مدیریت شهری لاهیجان برای ارتقای خدمت رسانی اورژانس به مردم شریف لاهیجان آمادگی کامل دارد .

رئیس مرکز اورژانس لاهیجان نیز ضمن اظهار خرسندی از حضور اعضای شورای شهر ، گزارشی از فعالیت های مرکز ارائه کرد و از احداث پایگاه شماره 2 اورژانس لاهیجان خبر داد و خواستار مساعدت و همکاری شهرداری در محوطه سازی پایگاه  جدید شد  .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.