یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41475 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • چگونه پاسپورت دومینیکا بگیرم؟ (رهنمای جامع عملی)
    29 شهریور 1402 - 17:04
    شناسه : 264088
    1

    اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور دومینیکا را دارید، اما می‌پرسید چگونه پاسپورت دومینیکا بگیرم؟ ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. دومینیکا کشوری کوچک واقع در جزیره‌ایی در آب‌های دریای کارائیب است. اگر قصد مهاجرت به کشور آمریکایی دارید، دومینیکا یکی از جذاب‌ترین مقاصد است.

    پ
    پ

    چگونه پاسپورت دومینیکا بگیرم؟

    اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور دومینیکا را دارید، اما می‌پرسید چگونه پاسپورت دومینیکا بگیرم؟ ما شما را راهنمایی خواهیم کرد. دومینیکا کشوری کوچک واقع در جزیره‌ایی در آب‌های دریای کارائیب است. اگر قصد مهاجرت به کشور آمریکایی دارید، دومینیکا یکی از جذاب‌ترین مقاصد است. طبیعت زیبا و آب و هوای فوق‌العاده در کنار پیشرفت چشمگیر این کشور، آن را به کشور مناسبی برای مهاجران تبدیل کرده است. باید بدانید، زبان رسمی انگلیسی و واحد ارزی در دومینیکا، دلار آمریکا است. پاسپورت دومینیکا نیز جزء پاسپورت‌های دنیاست و دارای مزایای متعدد برای کسانی است که قصد مهاجرت به این کشور را دارند. کشور دومینکا همچنین عضو کشورهای حوزه شنگن است، از این رو خیلی از مسائل در باب سفر به کشورهای دیگر بدون ویزا و مالیات را برای مهاجران حل می‌کند.

    چگونه پاسپورت دومینیکا بگیرم؟

    پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه‌گذاری یا دونیشن؟

    در پاسخ به سوال چگونه پاسپورت دومینیکا بگیرم؟ باید بدانید کشور دومینیکا در دو روش به مهاجران پاسپورت می‌دهد.

    درروش اول شما باید در این کشور سرمایه‌گذاری کنید، سرمایه‌گذار باید در پروژه‌های دولتی نظیر پروژه‌ها‌ی عمرانی یا خرید ملک مانند آپارتمان، ویلا و غیره سرمایه‌گذاری کند.

    در روش دوم از طریق دونتیشن (donation) است. روش اخذ پاسپورت دومینیکا در هر دو روش به شرح زیر است:

    سرمایه‌گذاری

    یکی از متداول‌ترین روش‌ها برای اخذ پاسپورت دومینیکا همانطور که گفته شد از طریق سرمایه‌گذاری در این کشور با خرید ملک است. به این ترتیب دولت دومینیکا در ازای آن به شما تابعیت مضاعف می‌دهد (تابعیت مضاعف یعنی حفظ تابعیت اصلی مهاجر و تعلق گرفتن تابعیت دومینیکا برای مهاجر به عنوان تابعیت دوم است). خرید ملک در دومینیکا با توجه به نوع ملک از نظر قدمت، موقعیت مکانی، امکانت وغیره متفاوت است، اما به طور کلی برای انجام این امر به سرمایه‌ایی 200,000 دلاری نیاز دارید. توجه داشته باشید 3 سال پس از خرید ملک شما قادر به فروش یا واگذاری ملک خود خواهید بود و پیش از این زمان فروش ملک مجاز نیست.

    images 1694981344 65075ce012957 - چگونه پاسپورت دومینیکا بگیرم؟ (رهنمای جامع عملی) - پاسپورت

    دونیشن

    در این روش شما مبلغی را که دولت دومینیکا تعیین کرده است را تحت عنوان مبلغ سرمایه‌گذاری بلاعوض به دولت می‌پردازید تا بتوانید پاسپورت این کشور را اخذ کنید. در این حالت مبلغ سرمایه قابل استرداد نیست و در عوض از دولت اقامت دائم این کشور را دریافت می‌کنید. حداقل سرمایه مورد نیاز برای اخذ پاسپورت دومینیکا در این روش به تعداد مهاجران بستگی دارد. برای یک نفر 100,000 دلار، زوج بدون فرزند 150,000 دلار، زوج با یک فرزند 175,000دلار و به ازای هر فرزند زیر 25 سال نیز 25,000دلار به این مبلغ اضافه می‌شود.

    سفارت و مراحل اداری

    در پاسخ به سوال چگونه پاسپورت دومنیکا بگیرم؟ باید گفت برای دریافت پاسپورت شما باید مراحل اداری جهت گرفتن ویزا برای ورود به کشور دومینیکا را از طریق سفارت بریتانیا در تهران انجام دهید، زیرا این کشور در ایران هیچ سفارتی ندارد و سفارت انگلستان امور نمایندگی دومینیکا را انجام می‌دهد با این حال اگر تمایل به رسیدگی امور سفارتی به طور مستقیم دارید، نزدیک‌ترین سفارت دومینیکا به ایران در کشور امارات واقع شده است. این سفارت به افراد در زمینه‌ خدمات کنسولی از جمله، تایید مدارک برای دریافت ویزا، صدور اسناد ضروری مسافرتی کمک می‌کند.

    images 1694981344 65075ce018301 - چگونه پاسپورت دومینیکا بگیرم؟ (رهنمای جامع عملی) - پاسپورت

    چرا پاسپورت دومینیکا؟

    چرا کشور دومینیکا برای مهاجران جذاب است؟ در ادامه با لیستی از مزایای شهروندی و پاسپورت دومینیکا به این سوال پاسخ داده می‌شود.

    • سفر بدون ویزا: با اخذ این پاسپورت شما می‌توانید به بیش از 140 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید. همچنین امکان سر به کشورهای حوزه شنگن را دارید و هچنین شهروندان دومینیکا به مدت 90 روز متوالی را در هر دوره 6 ماهه می‌توانند در کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنند.

    • اقامت در بریتانیا: با توجه به اینکه کشور دومینیکا مستعمره فرانسه و انگلستان بوده و از 40 سال پیش با اعلام استقلال از انگلستان حالا یکی از کشورهای منافع مشترک با آن به شمار می‌رود و افراد با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانند به مدت 180 روز در انگلستان اقامت بدون مالیات و ویزا داشته باشند و از امکانات این کشور استفاده کنند.

    • تابعیت مضاعف: دومینیکا اجازه تابعیت مضاعف را می‌دهد و افراد را قادر می‌سازد تا ضمن برخورداری از مزایای شهروندی دومینیکا، تابعیت اصلی خود را حفظ کنند.

    • انتقال تابعیت به نسل بعدی: با اخذ پاسپورت دومینیکا و شهروندی این کشور نه تنها خودتان بلکه فرزندان و نوادگان شما نیز تابعیت دومینیکا را دریافت می‌کنند و این تابعیت هم برای شما و هم برای نسل آینده به صورت مادام العمر است.

    • عدم نیاز به مدرک زبان و مصاحبه حضوری: تنها نیاز است مدارک شما به صورت ترجمه شده برای کشور دومینیکا ارسال شود و پس از آن نیازی به مراجعه حضوری شما در این کشور نیست. و در باب سوال چگونه پاسپورت دومینیکا بگیریم؟ نیز تمامی امور شما می‌تواند توسط نمایندگی معتبری انجام شود.

    • پاسپورت معتبر: پاسپورت کشور دومینیکا جزء 38 پاسپورت معتبر دنیا است و همچنین با داشتن این پاسپورت شما راحت‌تر می‌توانید اقامت آمریکا یا کانادا برای کارهای تجاری را دریافت کنید.

    • اخذ تابعیت در کم‌ترین زمان: دریافت تابعیت دومینیکا یکی از سریع‌ترین روش‌های دریافت پاسپورت است و شما می‌توانید در 4 عرض 4 ماه

    • پاسپورت این کشور را دریافت کنید.

    پاسپورت دومینیکا و اقامت آمریکا

    پاسپورت دومینیکا یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توان اقامت دائم آمریکا را گرفت. زندگی در کشوری در حال پیشرفت و روبه جلو همانند دومینیکا فرصتی عالی برای تجربه زندگی راحت است. همچنین با توجه به پاسخی که پیش‌تر به سوال متداول چگونه پاسپورت دومینیکا بگیرم؟ مطلع شدید برای انجام کارهای سفارتی و دریافت ویزا، این کشور در ایران سفارت ندارد و شما یا باید از طریق سفارت بریتانیا و یا از طریق سفارت دومینیکا در کشور امارات اقدام کنید. انجام این فعالیت‌ها علاوه بر زمان‌بر بودن به افرادی باتجربه و مجرب نیازمند است که به منظور رفاه حال شما گروه حقوقی بیات با کادری مجرب شما را در دریافت پاسپورت و ویزای دومینیکا در کم‌ترین زمان ممکن یاری می‌کند.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.