شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
بهره‌مندی ۱۶۶ بیمار از آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی مرکز آموزشی و درمانی پورسینا
28 تیر 1402 ساعت: 3:15
شناسه : 264370
0

طی شش ماه از بهره برداری اولین دستگاه آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی در پورسینا، ۱۶۶ بیمار سرپایی و بستری از خدمت تشخیصی و درمانی این دستگاه بهره‌مند شدند.

پ
پ

آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی - بهره‌مندی ۱۶۶ بیمار از آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی مرکز آموزشی و درمانی پورسینا -
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب‌دا)؛ طی شش ماه از بهره برداری اولین دستگاه آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی در پورسینا، ۱۶۶ بیمار سرپایی و بستری از خدمت تشخیصی و درمانی این دستگاه بهره‌مند شدند.

دکتر ظهیر ریحانیان – رئیس مرکز آموزشی و درمانی پورسینا در این خصوص، اظهار داشت: آنژیوگرافی عروق محیطی و عروق مغزی به‌عنوان یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در سطح کشور است که برای اهداف تشخیصی و درمانی عروق محیطی و عروق مغزی در پورسینا فعال شده و کاربری آن جهت عروق مغزی برای اولین بار در استان گیلان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تاکنون از مجموع ۱۶۶ بیمار سرپایی و بستری که از این خدمت بهره‌مند شده اند، ۸۰ درصد مربوط به بیماران عروق مغزی و ۲۰ درصد مربوط به بیمارانی با مشکلات عروق محیطی بوده‌اند.

رئیس مرکز آموزشی و درمانی پورسینا با بیان اینکه این دستگاه به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین لازمه‌های حوزه پزشکی در طب نوین است، خاطرنشان کرد: سیستم خدمات درمانی یکپارچه، منسجم و پیوسته می‌تواند علاوه بر تسریع در ارائه خدمات، افزایش رضایت‌مندی بیماران و پزشکان را در برداشته باشد، لذا تجهیز سانتر ترومای استان گیلان به آنژیوگرافی عروق محیطی و مغزی گامی اثر بخش در این مسیر بوده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.