یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41474 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • جزئیات مرگ دانش‌آموز دختر گیلانی
    05 مهر 1402 - 10:51
    شناسه : 264558
    1

    یک دانش‌آموز دختر در مدرسه متوسطه اول روستایی در نزدیکی شفت به دلیل ایست قلبی نقش بر زمین شد و جان باخت.

    پ
    پ

    مرگ دانش‌آموز دختر گیلانی - جزئیات مرگ دانش‌آموز دختر گیلانی - جزئیات

    محمد فائزی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گیلان از اعزام سریع نیروهای امدادی به‌محض وقوع حادثه به مدرسه چکوسر خبر داد و اظهار کرد: متأسفانه نیروهای اورژانس هنگام معاینه این دانش‌آموز، آثاری از حیات را در وی مشاهده نکردند.

    دانش‌آموزان حاضر در مدرسه که شاهدان عینی این مرگ بوده‌اند، گفتند که این اتفاق ساعت حدوداً هفت و نیم بود که سریعاً پس از افتادن دانش‌آموز، کادر مدرسه با اورژانس تماس گرفتند.

    به گفته دانش‌آموزان، اورژانس ۱۱۵ حدود ساعت یک ربع به هشت صبح سریعاً خود را به مدرسه رساند اما همکلاسی‌شان جان نداشت و مرده بود.

    یکی از مسؤولان بیمارستان امام رضا علیه اسلام شفت نیز به خبرنگار فارس گفت: دختر دانش‌آموزی بدون داشتن علائم حیاتی ساعت هشت صبح به بیمارستان آورده شد.

    به گفته وی، علاوه بر کادر حاضر در اورژانس، پزشکان متخصص اطفال و قلب نیز در محل حضور داشتند که عملیات احیا را به مدت یک ساعت و نیم انجام دادند اما علائم حیاتی دانش‌آموز برنگشت.

    آن‌طور که فائزی، مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان اعلام کرده، جسد دانش‌آموز متوفی جهت بررسی دقیق‌تر مرگ به پزشکی قانونی منتقل‌شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.