پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41538 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در میز خدمت جامعه شاهد و ایثارگر
    03 مرداد 1402 - 16:56
    شناسه : 264661
    0

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراهی استاندار و ۱۰ تن از مدیران کل و روسای سازمان‌های استان پاسخگوی جامعه شاهد و ایثارگر گیلانی در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان شد.

    پ
    پ

    IMG 20230725 195801 856 - حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در میز خدمت جامعه شاهد و ایثارگر -

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)، در راستای طرح سپاس، عصر امروز میز خدمت خانواده‌های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان گیلان به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نمازخانه اداره کل بنیاد شهید گیلان برگزار شد.
    در این برنامه که با حضور اسدالله عباسی-استاندار گیلان، مدیران کل و رؤسای ۱۰ سازمان استان گیلان ازجمله دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و بنیاد مسکن، تأمین اجتماعی، هلال‌احمر، منابع طبیعی، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صداوسیما، جهاد کشاورزی و شهرداری رشت برگزار شد، از نزدیک به مشکلات و معضلات جامعه شاهد و ایثارگر پاسخ داده شد.
    در این قرارگاه پاسخگویی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و سازمان ها با حضور در بنیاد شهید و ایثارگران استان و محل رجوع جامعه شاهد و ایثارگری پاسخگوی درخواست های آنان در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، درمان و مسکن بودند.
    دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این میز خدمت با اشاره به اینکه بیشتر مراجعین از متقاضیان درمان هستند، بر عزم جدی دانشگاه به جهت خدمت بیشتر و روزافزون به جامعه شاهد و ایثارگر خبر داد.
    بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی گیلان، جامعه شاهد و ایثارگر می‌توانند همه‌روزه به‌ویژه سه‌شنبه هر هفته با مراجعه به معاونت‌ها و مراکز تابعه، به‌صورت مستقیم با مسئولان نظام سلامت استان ارتباط گرفته و دغدغه‌های خود را مطرح و خدمات مربوطه را دریافت کنند.
    به گزارش وبدا، گیلان ۱۳۸ هزار نفر عضو جامعه شاهد و ایثارگر گیلان دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.