یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی با مدیر کل بیمه سلامت گیلان
    05 مرداد 1402 - 17:00
    شناسه : 264668
    0

    جلسه مشترک هم اندیشی معاون بهداشتی دانشگاه با مدیر کل بیمه سلامت استان در راستای برنامه پزشک خانواده روستایی با محوریت بررسی چالش های موجود ، برگزار شد.

    پ
    پ
    IMG 9386 - برگزاری جلسه مشترک هم اندیشی با مدیر کل بیمه سلامت گیلان -
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگا علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ در ابتدای این جلسه، دکتر سید محمود رضوانی – معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تقدیر از همکاری بیمه سلامت، برخی از مشکلات موجود برای تعدیل جمعیتی تحت پوشش بیمه و تامین پزشک را مطرح کرد و خواستار تعاملات بیش از پیش  دانشگاه و بیمه سلامت استان شد.
    در ادامه، دکتر محمود عاطفی راد – مدیرکل بیمه سلامت استان نیز با اشاره به حیطه اختیارات بیمه  سلامت، استمرار تشکیل جلسات ستاد هماهنگی برنامه پزشک خانواده روستایی را مطرح و برخی اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر را بیان کرد.
     لازم به ذکراست ؛ فرآیند ثبت سامانه پزشک خانواده، ملاک ثبت سامانه پزشکی خانواده ( پایش مشترک و پایش انفرادی مسئولان بیمه سلامت)، تعدیل پایش به تفکیک مبالغ و موارد جهت اطلاع از کسورات مربوط به نمونه گیر ، آزمایشگاه و خرید خدمات پاراکلینیک ازجمله مورادی بود که در این جلسه مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.