پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41529 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نخستین فراخوان مشارکت در افکارسنجی جوانی جمعیت و فرزند آوری
    13 مرداد 1402 - 17:16
    شناسه : 264698
    0

    سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری نخستین فراخوان مشارکت در افکارسنجی جوانی جمعیت و فرزند آوری ویژه کارکنان دانشگاه با ۱۰ساعت امتیاز آموزشی خبر داد.

    پ
    پ
    IMG 20230801 124057 757 1 - نخستین فراخوان مشارکت در افکارسنجی جوانی جمعیت و فرزند آوری -
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ دکتر سید علی حزنی-  سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه  علوم پزشکی گیلان و رئیس کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه با بیان اینکه  خانواده، اصلی ترین بنیاد جامعه و تاثیرگذارترین نهاد در فرزندآوری و جوانی جمعیت است، خاطرنشان کرد: جمعیت جوان به عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار کشورها به شمار می رود، از این رو لازم است این ثروت حیاتی، حفظ و تقویت شود.
    رئیس کمیته رسانه قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه تصریح کرد: در سال های اخیر، با توجه به تغییر و تحولات جمعیت در کشور و از جمله استان گیلان ، نرخ رشد جمعیت، روندی کاهشی داشته و اکنون به مرحله بحرانی رسیده است. در این راستا متولیان حوزه جمعیتی، عوامل متعددی را در این خصوص، دخیل دانسته و درباره عواقب تداوم این وضعیت، هشدار داده اند.
    دکتر حزنی با اشاره به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در دانشگاه علوم پزشکی گیلان یاد آور شد: پس از تشکیل این قرارگاه و کمیته های زیرمجموعه، ریاست کمیته رسانه  به عنوان یکی از کمیته های این قرارگاه  جهت اجرای دستور العمل های قرارگاه و انجام  وظایف به مدیریت روابط عمومی محول گردید.
    رئیس کمیته رسانه جوانی جمعیت دانشگاه، یکی از اهداف قرارگاه جوانی جمعیت را بررسی مسایل و چالشها و موانع در مسیر اجرای قانون و چاره اندیشی و رفع موانع برای آن  عنوان کرد و افزود:  در این زمینه با توجه به اینکه  آگاهی از نظرات و ارائه راهکارهای مناسب  می تواند در  برنامه ریزی  و تصمیم گیری های درست، اثرگذار باشد، از این رو، مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نظر دارد با مشارکت مدیریت آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه و مدیریت منابع انسانی نسبت به انجام فراخوان افکارسنجی جوانی جمعیت  در بین همکاران دانشگاه، اقدام نماید.
    سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه در خصوص چگونگی مشارکت در  فراخوان، خاطرنشان کرد: در این فراخوان از تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان  جهت مشارکت  در این افکارسنجی دعوت بعمل می آید تا  با نظرات و پیشنهادات خود، مسئولان و متولیان جوانی جمعیت را در  این امر، یاری نمایند.
    دکتر حزنی فرم افکارسنجی  را شامل چهار بخش  عنوان کرد و افزود: در این فرم، سه بخش بصورت سوالات چندگزینه ای و بخش چهارم بصورت سوالات تشریحی می باشد . این فراخوان دارای ۱۰ ساعت امتیاز آموزشی برای تمامی شرکت کنندگان بوده و    به بهترین پاسخ تشریحی، به قید قرعه به شرکت کنندگان،  جوایزی اهدا خواهد شد.
    وی مهلت مشارکت در فراخوان  افکار سنجی را ۱۰ الی ۸ شهریورماه عنوان کرد و افزود:  تمامی همکاران دانشگاه علوم پزشکی گیلان می توانند از طریق لینک  https://ro.gums.ac.ir/youth-population
    در این فراخوان مشارکت نمایند.
    رئیس کمیته رسانه جوانی جمعیت در پایان، ابراز امیدواری کرد با مشارکت حداکثری همکاران  در این فراخوان، شاهد  نتایج اثربخش و تاثیر گذار در تحولات جمعیتی استان و کشور باشیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.