سه‌شنبه, 25 اردیبهشت 1403 Tuesday, 14 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41693 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2382×
تعامل و تقویت همکارهای رسانه ملی با نظام سلامت گیلان
  • 18 مرداد 1402 ساعت: 17:41
  • شناسه : 264723
    0

    در نشست مشترک مدیرکل سازمان صداوسیمای مرکز گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، بر تقویت همکاری‌ها در راستای تولیدات رسانه ملی پیرامون افزایش جمعیت و ترویج غربالگری‌ها در نظام شبکه بهداشت، تأکید شد.

    پ
    پ
    IMG 20230809 152126 806 - تعامل و تقویت همکارهای رسانه ملی با نظام سلامت گیلان -
    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وبدا)، دکتر محمدتقی آشوبی – رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور در صداوسیما مرکز استان گیلان با مدیرکل صداوسیما، معاون اخبار و اطلاعات سازمان، مدیر خبر و همچنین تعدادی از خبرنگاران حاضر در تحریریه خبر دیدار کرد.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدارهای جداگانه با مسئولان و خبرنگاران صداوسیمای مرکز استان، روز خبرنگار را به آن‌ها تبریک و از تلاش‌های آن‌ها در راستای آگاهی بخشی، اطلاع‌رسانی و نظارت بر امور سلامت مردم، تقدیر کرد.
    دکتر آشوبی همچنین در نشست مشترک با تقی ربانی – مدیرکل جدید صداوسیمای مرکز گیلان، ضمن تبریک انتصاب وی به‌عنوان مدیرکل، به حسن ارتباط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی با رسانه فراگیر ملی اشاره و بر ضرورت تقویت آن، تأکید کرد.
    وی همچنین به چالش جمعیتی در گیلان اشاره کرد و خواستار همکاری مضاعف مجموعه صداوسیما با اعضای هیئت‌علمی، کارشناسان و نخبگان در راستای افزایش زادآوری و صیانت از ظرفیت جمعیتی شد.
    رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان سالمندی را از دیگر چالش‌های هزینه‌بر دولت در استان دانست و ترویج اقدامات پیشگیرانه در فضای رسانه‌ای نظیر غربالگری‌ها را در کاهش بار بیماری مثمر ثمر دانست.
    تقی ربانی – مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز در این نشست بر مساعدت و تعامل با همه مجموعه‌ها تأکید کرد و از آمادگی صداوسیمای مرکز استان برای همکاری‌های مشترک با دستگاه‌های اجرایی و خدماتی ازجمله دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد.
    وی با اشاره به تدوین و طراحی بسته‌های رسانه‌ای قابل‌اجرا در حوزه سلامت ازجمله حفظ و افزایش جمعیت در گیلان، انعقاد تفاهم‌نامه همکاری پیرامون تولیدات چندرسانه‌ای با مضمون جمعیت، زادآوری و سالمندی در استان را مؤثر و در میان‌مدت مفید فایده برشمرد.
    مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان همچنین بر عزم جدی این سازمان در رابطه با تقویت نظام شبکه بهداشت به جهت پیشگیری از بار بیماری در مراکز بیمارستان در دوره کنونی، تأکید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.