شنبه, 15 اردیبهشت 1403 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41555 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2375×
آشنایی با انواع اسباب بازی
18 مهر 1402 - 16:05
شناسه : 265356
1

بازی کردن و جنب‌وجوش کودکان در هر سنی، مهم ترین دغدغه یک کودک محسوب می شود. ولی بدانید که بازی و نوع اسباب بازی به طور مستقیم بر رشد کودکان تأثیر می گذارد. مجموعه هدهد از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در عرصهٔ فروش اسباب بازی و جعبه شانسی آغاز نموده است.

پ
پ

word image 265356 1 - آشنایی با انواع اسباب بازی - اسباب بازی

بازی کردن و جنب‌وجوش کودکان در هر سنی، مهم ترین دغدغه یک کودک محسوب می شود. ولی بدانید که بازی و نوع اسباب بازی به طور مستقیم بر رشد کودکان تأثیر می گذارد. مجموعه هدهد از سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را در عرصهٔ فروش اسباب بازی و جعبه شانسی آغاز نموده است. مفتخریم که توانسته ایم با ایجاد فرصت های شغلی در زمینه بازرگانی، تولید شرکت را به‌صورت گسترده در سراسر کشور و حوزه خلیج فارس داشته باشیم. همچنان در تلاشیم برای تنوع و کیفیت کالاها رضایت شما همراهان عزیز را جلب نماییم. این شرکت به کمک متخصصان و طراحان حوزه کودک خود و با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا اقدام به تولید انواع شانسی و اسباب بازی کرده است که در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا می شویم.

انواع جعبه شانسی

جعبه شانسی ها در واقع پوکه های توخالی هستند که توسط اسباب بازی و خوراکی ها پر شده و بسته بندی می شوند. این جعبه شانسی ها طبق سلیقه هر تولیدکننده و با محصولات زیبا و متنوع پر می شوند تا بتوانند جذابیتی را برای خرید دوباره و دوباره آن ها ایجاد کنند؛ اما برای تولید جعبه شانسی ها به یکسری محصولات داریم که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

1-پوکه شانسی

پوکه شانسی ها جعبه های توخالی شانسی هستند که با جایزه و خوراکی های هیجان انگیز برای کودکان پر می شوند. این محصولات با دلیل داشتن ابتکارات خلاقانه و تنوع بسیار زیاد جذابیت خاصی در بین تمامی سنین دارند. تولید پوکه شانسی معمولاً در دنیا با متریال مختلفی مثل طلق، مقوا و پلاستیک تولید و می توانند در طرح ها، اندازه ها و اشکال متخلفی عرضه شوند. از انواع پرفروش این محصولات می توانیم به پوکه شانسی کیفی و شفاف اشاره کنیم. این محصولات هم در داخل ایران و هم در خارج از ایران بازار فروش خوبی را رقم زده اند.

2-اسباب بازی شانسی

اسباب بازی شانسی ها در واقع اجناس ریز و درشتی هستند که به صورت اختصاصی در جعبه شانسی ها استفاده می شوند و بخش جدایی ناپذیر از خط تولید این محصولات هستند. این محصولات به سبب مخفی بودن و سورپرایز کردن خریدار بسیار جذاب و هیجان انگیز هستند و سال های اخیر تجارت این محصولات به لطف تبلیغات گسترده و شبکه های اجتماعی بسیار گسترش یافته و برندهای مختلفی در سطح جهان و ایران به تولید اسباب بازی شانسی جدید پرداخته اند؛ اما نکته مهم و اصلی در بحث محبوبیت هر کالا داشتن خلاقیت و نوآوری در تولید است و تولیدکنندگان در این صنعت با رویکرد استفاده از محصولات با کیفیت و متنوع برند خود را در مسیر رشد قرار داده اند.

word image 265356 2 - آشنایی با انواع اسباب بازی - اسباب بازی

3-لوازم شانسی

لوازم شانسی در واقع وسایلی هستند برای تکمیل جعبه شانسی ها مورد استفاده قرار می گیرند و عمدتاً از تنوع بسیار زیادی برخوردارند به طوری که در حال حاضر شرکت هدهد بیش از 150 نوع لوازم شانسی را برای فروش و جای گذاری داخل شانسی به فروش می رساند.

4- ملزومات شانسی

شاید این کالاها را بتوان این‌گونه عنوان کرد که محصولاتی هستند که مکمل جعبه شانسی ها هستند و برای بسته بندی و عرضه استفاده می شوند. از نمونه هایی از انواع ملزومات شانسی می توانیم به شیرینگ دور محصولات نام برد که هم به صورت بی رنگ و هم به صورت چاپ دار موجود می باشد. همچنین سینی و کارتن مادر جعبه شانسی ها هم در این دسته قرار می گیرند.

5- تخم مرغ شانسی

تخم‌مرغ شانسی یکی از بهترین و پرطرفدارترین اجناس از خیلی سال‌ها پیش تا الآن بوده است. این محصولات مدل‌های گوناگونی دارند و ممکن است که جایزه‌ها درون یک تخم‌مرغ شکلاتی یا پلاستیکی باشند. تخم‌مرغ شانسی‌ها در قدیم به صورت شکلاتی شیری بودند که در قسمت مرکزی آن یک محفظه شبیه زرده تخم‌مرغ وجود داشت که داخلش اسباب‌بازی‌های کوچک قرار می‌دادند؛ اما امروزه به جهت سهولت در تولید و بهداشتی تر شدن آن‌ها، متریال پلاستیک را جایگزین کردند و خوراکی‌ها را داخل آن می‌گذارند. از مزیت‌های استفاده پلاستیک پس از ساده بوده آن، می‌توان به تولید در اندازه و رنگ دلخواه مطابق با هر سلیقه‌ای اشاره کرد. همچنین طراحی این محصولات می‌تواند در صورت نیاز به صورت مات یا شفاف هم باشد.

6- کندی تویز

کندی تویزها را شاید بتوان اینگونه توصیف کرد که لوله های توخالی شفاف هستند که با خوراکی های ریز و اسمارتیزها پرمی شوند. نکته مثبت این اجناس این است که پس از استفاده هم تبدیل به یک اسباب بازی برای استفاده مجدد می شود.

word image 265356 3 - آشنایی با انواع اسباب بازی - اسباب بازی

پس از محصولات شانسی به انواع اسباب بازی ها و بدلیجات می رسیم که شرکت هدهد اقدام به تولید و واردات این محصولات هم کرده است.

1-اسباب بازی ایرانی

چند سالی است که کالای ایرانی جایگاه خود را در بازار ایران و جهان پیدا کرده و اسباب بازی های ایرانی به واسطه اینکه در کشور خودمان تولید می‌شوند قطعاً نسبت به نمونه های خارجی خود قیمتی بسیار پایین تر دارند. تولید محصولات ایرانی دخترانه و پسرانه به سبب حذف هزینه های اضافی گمرک نسبت به دیگر محصولات سرگرم کننده مقرون به صرفه تر است.

2-اسباب بازی چینی

امروز سهم زیادی از بازار اسباب بازی کشورمان را اسباب بازی چینی احاطه کرده است که یکی از مهم‌ترین عوامل این محبوبیت و شهرت، قیمت های ارزان و مقرون به صرفه این محصولات است؛ اما در بحث خرید و سفارش واردات اسباب بازی از چین باید به نکات مهمی مثل هزینه واردات، کیفیت محصول خریداری شده، تحویل به موقع و اصالت کالای خریداری شده باید دقت کنید که شرکت بازرگانی هدهد با در نظر گرفتن این نکات اقدام به واردات اسباب بازی چینی کرده است.

word image 265356 4 - آشنایی با انواع اسباب بازی - اسباب بازی

3-لگو و پازل

لگو یکی از جذاب ترین اسباب‌بازی‌های ساختنی بین کودکان و بزرگ‌سالان در ایران و جهان است. امروزه لگو ها و پازل های متنوعی در مدل های دو بعدی و سه بعدی با متریال مختلف تولید و عرضه می شوند. پیدا کردن محصولاتی که بتواند دوام خود را در طولانی مدت حفظ کند نکته اصلی در خرید این محصولات است.

4-سرمدادی

اما یکی از جذاب‌ترین محصولات هدهد سرمدادی های سیلیکونی هستند که این محصولات جلوه قابل توجهی به لوازم تحریر شما می دهند. سرمدادی ها همچنین می توانند به عنوان هدیه های کوچک ولی جذاب با طرح های بامزه مطابق با سلیقه های گوناگون باشند.

5-بدلیجات

یکی از محبوب ترین محصولات فارق از هر جنسیتی بدلیجات می باشد. این محصولات با قیمتی کمتر نسبت به نمونه های اصلی توانسته از محبوبیت زیادی در بازار برخوردار شود. توجه به نوع رنگ و دوام این کالاها از مهم ترین نکات در زمان خرید است.

مزایای خرید از هدهد

فروشگاه اینترنتی هدهد یک سایت تخصصی با رویکرد تبدیل شدن به مرجعی برای واردات، تولید، عرضه و فروش عمده اسباب بازی با مناسب ترین قیمت است و با ایجاد یک بستر مناسب برای فعالین صنعت اسباب بازی و شانسی و پوشش اخبار حوزه اسباب بازی توانسته به یک مرجع جامع و کامل تبدیل شود. هدهد سعی دارد با ایجاد نگرش نوآورانه در این زمینه، فعالیت های خرید وفورش عمده اسباب بازی و شانسی را بهینه نماید و سبب توسعه و رشد صنعت اسباب بازی و تولیدکنندگان کشورمان شود.

شما می توانید در سایت شرکت هدهد با همه نوع اسباب بازی و انواع شانسی  که در ایران تولید و یا از چین وارد می‌شوند بررسی کنید و اطلاعات هر محصول را مشاهده بفرمایید و حتی آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می توانید در صورت نیاز به راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا آن ها شما را راهنمایی کنند. همچنین در بحث خدمات پس از فروش، تمامی محصولات خریداری شده از ما دارای 48 ساعت مهلت تست و ضمانت بازگشت می باشند.

منبع: https://hodhodtoybox.ir/

ثبت دیدگاه

1 دیدگاه برای “آشنایی با انواع اسباب بازی”
  1. سلام ممنون از مطلب مفیدتون واقعا دنیای اسباب بازی و شانسی خیلی بزرگ و متنوع هست و برای والدین بهتره که باهاشون آشنا بشن

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.