یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نشت گاز و انفجار در منزل مسکونی در رشت؛ مرد جوان راهی بیمارستان کرد + تصاویر
    21 مهر 1402 - 19:40
    شناسه : 265519
    0

    حادثه انفجار در منزل مسکونی و رخداد آتش سوزی به ساعت ۱۵:۱۵ جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

    پ
    پ

    گاز در رشت 1 - نشت گاز و انفجار در منزل مسکونی در رشت؛ مرد جوان راهی بیمارستان کرد + تصاویر - انفجار

    حادثه انفجار در منزل مسکونی و رخداد آتش سوزی به ساعت ۱۵:۱۵ جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

    سریعا ۷ دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۱۹ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار امام رضا(ع)  آج بیشه اعزام شدند.

    شهرام مومنی رییس سازمان آتش نشانی رشت در این باره گفت: تیم عملیات به محض رسیدن نسبت به درخواست تیم اورژانس جهت امدادرسانی به مرد حدودا ۳۵ ساله که به شدت مصدوم و دچار سوختگی شده بود اقدام کردند.

    این مسئول ادامه داد: بر اساس شواهد و مستندات اولیه، نشت گاز عامل انفجار بوده، علت اصلی حادثه در دست بررسی است و جزئیات آن  متعاقبا اعلام خواهد شد.

    مومنی با بیان اینکه انفجار موجبات تخریب در دیوارها، شیشه و سقف خانه  را فراهم داشت، گفت: فرد مصدوم که آسیب وارده اش بیش از ۶۰ درصد اعلام شده بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

    توصیه آتش نشانان: در تمامی اوقات مراقب نشتی های گاز در منزل مسکونی و تجاری خود باشید و ضمن اینکه از بست ها، شیلنگ و ابزار مطمئن در اتصالات گازی بهره می گیرید می بایست اتصالات فاقد کاربری را با درپوش مطمئن ببندید تا از احتمالات نشت گاز جلوگیری شود.

    در تاکیدات بعدی این توصیه ها آمده است: بهنگام ورود به منزل و یا محل کار جدید حتما اتصالات گاز و برق را شناسایی و نسبت به ایمن بودن آن مطمئن شوید.

    گاز در رشت 2 - نشت گاز و انفجار در منزل مسکونی در رشت؛ مرد جوان راهی بیمارستان کرد + تصاویر - انفجار گاز در رشت 5 - نشت گاز و انفجار در منزل مسکونی در رشت؛ مرد جوان راهی بیمارستان کرد + تصاویر - انفجار گاز در رشت 4 - نشت گاز و انفجار در منزل مسکونی در رشت؛ مرد جوان راهی بیمارستان کرد + تصاویر - انفجار گاز در رشت 3 - نشت گاز و انفجار در منزل مسکونی در رشت؛ مرد جوان راهی بیمارستان کرد + تصاویر - انفجار

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.