جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41544 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • معرفی هتل های محبوب کیش
    24 مهر 1402 - 18:58
    شناسه : 265630
    0

    در این مقاله به معرفی بهترین هتل های محبوب کیش می پردازیم.

    پ
    پ

    تقریبا تمام افرادی که به کیش سفر می کنند به دنبال اقامتگاهی رویایی هستند که علاوه بر اینکه امکانات کاملی دارد، لوکس و زیبا باشد و به بهترین مراکز تفریحی و تجاری نزدیک باشد. کیش جزو مناطقی است که دارای هتل های زیادی می باشد که برخی از هتل های آن از نظر مسافران امتیاز بیشتری دارند. در ادامه چند مورد بهترین هتل های کیش را به شما معرفی می کنیم.

    هتل های محبوب کیش

    بهترین هتل های 5 ستاره کیش

    هتل داریوش؛ یکی از بهترین هتل های لوکس کیش

    هتل داریوش کیش، یک هتل 5 ستاره لوکس می باشد که در شهر کیش واقع شده است و هر ساله گردشگران بسیار زیادی در این مجموعه اقامت می گزینند. این هتل، در میدان داریوش جزیره کیش قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش حدود 7.8 کیلومتر می باشد. هتل داریوش کیش، رتبه اول را در بین بهترین هتل های کیش دریافت کرده است. طراحی این هتل از تخت جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده و به عنوان هتلی با نماد ایرانی در کیش به فعالیت پرداخته است، این هتل زیبا به دلیل ظاهر خاص و باستانی که داراست هر ساله میزبان گردشگران فراوانی است که با تور کیش به این شهر سفر می کنند. هتل داریوش با 184 اتاق، کابانا، سویت های یک و دو خوابه رو به دریا و باغ دل انگیز پذیرای مسافران گرامی می باشند.

    هتل ترنج؛ لذت اقامت روی آب های خلیج فارس
    هتل دریایی ترنج کیش، همانند هتل داریوش یک هتل 5 ستاره لوکس می باشد که در شهر کیش واقع شده است و هر ساله گردشگران بسیار زیادی در این مجموعه اقامت می گزینند. این هتل، بر روی آب های نیلگون خلیج فارس و در شمال غربی کیش قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش حدود 10 کیلومتر می باشد. این هتل، رتبه دوم را در بین بهترین هتل های کیش به خود اختصاص داده است.

     این هتل دارای 100 سوئیت می باشد، سوئیت های این هتل همگی بر روی دریا احداث گردیده و دارای کف شیشه ای می باشند که مسافران تور کیش که در این هتل اقامت دارند می توانند از داخل اتاق کف دریا را مشاهده نمایند، این سوئیت ها علاوه بر کف شیشه ای بالکن بسیار زیبا و خاصی دارند. سوئیت های هتل ترنج با اسکله چوبی به طول 1000 متر به هم متصل شده اند و در نهایت چیدمان این سوئیت ها به گونه ای است که از بالا تصویر یک بته جقه را بر روی دریا را شاهد هستیم. شاید این سوال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که این هتل در برابر تغییرات دریا چگونه استقامت دارد؟! در جواب باید آن گونه بیان کرد که این هتل با سطح دریا حدود 1000 متر اختلاف سطح دارد و اختلاف آن ها، یک موج شکن طبیعی ایجاد کرده است، که همین امر باعث گردیده تا هیچگاه در این محدوده، موج شدید ‏یا طوفان رخ ندهد.

    بهترین هتل های 4 ستاره کیش

    هتل پارمیدا؛ محبوب ترین هتل لوکس جزیره کیش

    هتل پارمیدا کیش، یکی دیگر از هتل های 5 ستاره لوکس کیش به حساب می آید. این هتل، در خیابان رودکی جزیره کیش قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش حدود 6.4 کیلومتر می باشد. این هتل 4 طبقه، دارای 81 اتاق است. هتل پارمیدا کیش در موقعیت جغرافیایی مناسبی بهره برداری شده است به گونه ای که در مقابل پارک شهر قرار گرفته است، علاوه بر آن به اکثر مراکز خرید جزیره نزدیک می باشد. به همین خاطر به یکی از بهترین هتل های کیش مبدل گشته است.

    هتل شایگان؛ هتلی 4 ستاره با امکانات لوکس

    هتل شایگان کیش، یکی دیگر از هتل های 4 ستاره لوکس جزیره کیش می باشد. این هتل، در میدان پردیس، خیابان رودکی جزیره کیش قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش حدود 6.3 کیلومتر می باشد. این هتل سرشناس دارای 130 اتاق است. این هتل زیبا امکانات همچون رستوران، کافی شاپ 24 ساعته، صبحانه در اتاق، WIFI، کانتر پذیرش 24 ساعته، نظافت روزانه، اتاق مخصوص افراد سیگاری، سالن کنفرانس، سالن همایش، سرویس اتو کشی، کرایه اتومبیل، تالار های مخصوص ازدواج و جشن تولد، سالن کنفرانس، اتاق های عایق صدا، لباسشویی، فکس/فتوکپی، روزنامه، تبدیل ارز، خدمات اتاق، سشوار، ترانسفر فرودگاه، سرویس بهداشتی فرنگی، سرویس بهداشتی ایرانی، حمل و نقل و غیره را در اختیار میهمانان خود قرار می دهند. از امکانات ورزشی این هتل می توان به استخر سر پوشیده، سونا خشک و بخار، جکوزی، سالن بدن سازی، سالن بیلیارد، ماساژ، Spa و غیره اشاره کرد. به همین خاطر هتل شایگان نیز یکی دیگر از بهترین هتل های کیش می باشد.

    هتل سورینت مریم؛ یکی از بهترین هتل های کیش

    هتل سورینت مریم کیش، یکی از هتل های 4 ستاره لوکس جزیره کیش می باشد. این هتل، در میدان امیر کبیر جزیره کیش قرار گرفته است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش حدود 5.3 کیلومتر می باشد. این هتل با اینکه 4 ستاره می باشد، تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره را در خود جای داده، به همین منظور در رده بهترین هتل های کیش قرار گرفته است. هتل سورینت مریم با 55 اتاق، سویت های یک و دو خوابه پذیرای میهمانان خود می باشند. طراحی این هتل به سبک معماری اروپایی باروک می باشد.

    بهترین هتل های 3 ستاره کیش

    هتل پارس نیک کیش

    هتل پارک نیک کیش با قدمتی 30 ساله یکی از بهترین هتل های 3 ستاره ای است که می توانید برای اقامتی دنج و راحت انتخاب کنید. این هتل به تازگی بازسازی شده و شیک و مدرن است. با اینکه هتلی سه ستاره است امکانات بسیار خوبی را در خدمت مشتریان گذاشته  است. دسترسی راحت این هتل با سایر مراکز نیز یکی از مهمترین خصوصیان این هتل است.

    هتل سان رایز

    این هتل یکی از بهترین هتل های سه ستاره کیش محسوب میشود. مقابل این هتل پاساژ پردیس 2 قرار دارد که برای افرادی که قصد خرید دارد یک امتیاز محسوب میشود. هتل سان رایز ساختمانی 4 طبقه است که شامل 61 اتاق می باشد و با توجه به اینکه در مرکز شهر قرار دارد موقعیت بسیار محلوبی دارد.

    نتیجه گیری

    در این مقاله سعی کردیم برخی از  بهترین هتل های کیش را بنویسیم که همیشه بیشترین تعداد رزرو را دارند. دو تا از بهترین هتل های 5 ستاره مانند داریوش و هتل دریایی ترنج، 2 تا از هتل های 4 ستاره  مانند پارمیدا و هتل سوئیت مریم و دو تا از بهترین هتل های ارزان قیمت 3 ستاره کیش مانند پارس نیک و سان رایز را شرح دادیم. منبع این مقاله سایت لحظه آخر است که شما می توانید با مراجعه به آن از دیگر مقالات مفید گردشگری بهره مند شوید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.