شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41464 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا
    25 مهر 1402 - 16:30
    شناسه : 265717
    1

     ثبت‌نام لاتاری گرین کارت آمریکا هرساله توسط وزارت امور خارجه آمریکا برگزار شده و کلیه علاقمندان در سراسر دنیا می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند.

    پ
    پ

    آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا

    ثبت‌نام لاتاری گرین کارت آمریکا هرساله توسط وزارت امور خارجه آمریکا برگزار شده و کلیه علاقمندان در سراسر دنیا می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند. هدف از این قرعه‌کشی بزرگ، دریافت ویزای مهاجرتی آمریکاست که طبق آن افراد امکان مهاجرت دائم به ایالت متحده را دارند. البته این قرعه‌کشی با قوانینی همراه است؛ به طور مثال یکی از دلایل آن، حفظ تنوع نژادی در ایالت متحده آمریکاست. راه‌های مهاجرت به آمریکا زیاد بوده که اکثر آن‌ها سخت و غیرممکن هستند؛ به همین دلیل با آموزش ثبت نام لاتاری و نام‌نویسی در آن، بدون شرایط سخت و بر اساس شانس، از بین افراد قرعه‌کشی می‌شود.

    اغلب ساکنان آمریکا به نوعی مهاجر هستند، به همین دلیل ایالت متحده را نژادهای مختلفی تشکیل داده‌‌اند. در واقع افراد با در دست داشتن این ویزا می‌توانند شهروند دائم آمریکا باشند و از خدماتی که برای آن‌ها ارائه شده است، استفاده کنند. در ادامه جهت بررسی شرایط و آموزش ثبت نام در لاتاری با شرکت کارت سبز با ما همراه باشید.

    images 1697446140 652cf8fc7c992 - آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا - آمریکا

    کارت سبز

    امور مهاجرتی دارای مراحل سخت و پیچیده‌ای است که باید آن‌ها را مو به مو دنبال کرده و با آن‌ها آشنایی لازم را داشته باشید. در این صورت به راحتی می‌توانید در جهت اخذ ویزا و اقامت در کشور مد نظر خود، اقدامات لازم را انجام دهید. برای کاهش نگرانی‌ها بهتر است از طریق مشاوره با کارشناسان شرکتی که در این زمینه سابقه و تخصص کافی را دارند، صحبت کنید.

    کارت سبز، از بهترین کمپانی‌های مهاجرتی است که در جهت تأمین رفاه حال متقاضیان، خدماتی ارائه کرده است. این شرکت تاکنون توانسته رضایت و اعتماد افراد بسیاری را کسب کند. چنانچه از علاقمندان به ثبت‌نام در لاتاری هستید و قصد دارید که در یکی از کشورهای توسعه یافته و مدرن مانند آمریکا یا کانادا زندگی کنید، مجموعه کارت سبز به عنوان یاری‌دهنده، با آموزش ثبت نام لاتاری همراه شماست. برخی از خدمات این شرکت مهاجرتی عبارت‌اند از:

    مشاوره جهت انتخاب روش مهاجرت بر اساس شرایط افراد

    شرکت کارت سبز در زمینه مهاجرت، مشاوران و کارشناسان توانمندی دارد. این شرکت، افراد علاقمند به مهاجرت را در چگونگی به دست آوردن اسناد ضروری و همچنین چگونگی کامل کردن این پروسه حساس راهنمایی می‌کنند. لازم به ذکر است که مشاوران، جهت ثبت‌نام لاتاری در یک بازه زمانی مشخص اقدام به پیش بردن کارها کرده و به طور مداوم از طریق تماس، پیامک یا ایمیل با مشتری ارتباط برقرار می‌کنند.

    پشتیبانی حضوری و آنلاین و پاسخگویی به سؤالات متقاضیان

    موسسه مهاجرتی کارت سبز، به کلیه علاقمندان به مهاجرت، خدمات خود را به صورت حضوری و آنلاین در 24 ساعت شبانه‌روز ارائه می‌دهد. افراد می‌توانند پذیرش غیر حضوری از طریق واتس‌آپ و تلگرام انجام دهند. همچنین برای پرداخت هزینه‌های مشاوره و مراحل مهاجرت، به سامانه آنلاین و درگاه‌های امن بانکی از جمله شاپرک می‌توان مراجعه کرد.

    جالب است بدانید یکی از مهم‌ترین مزایای آموزش ثبت نام لاتاری و اقدام از طریق شرکت مهاجرتی کارت سبز، افزایش شانس برنده شدن طبق یک پروسه اصولی و معتبر است.

    images 1697446140 652cf8fc86ed8 - آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا - آمریکا

    تکمیل فرم‌های سفارتی

    یکی از مهم‌ترین مراحل بعد از ثبت‌نام لاتاری جهت ورود به ایالات متحده، تکمیل فرم‌های مهم و ضروری سفارت و تحویل هر یک از آن‌ها به مراکز مربوطه است. در این مدارک اطلاعات هویتی مهاجرت‌کننده، سوابق کاری و علمی، هدف او از مهاجرت و سایر اطلاعات فرد بیان شده است. شرکت کارت سبز در زمینه تکمیل فرم‌های سفارتی متقاضیان، دقت زیاد و خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد.

    آموزش ثبت‌نام لاتاری

    ثبت‌نام لاتاری یک بار در سال و به مدت یک ماه فعال و امکان‌پذیر است، افراد می‌توانند جهت نام‌نویسی در سایت، در بازه اوایل ماه اکتبر (اواسط مهرماه) تا اوایل ماه نوامبر (اواسط آبان) به دو صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنند. پس از این بازه، سایت لاتاری بسته شده و از آن‌جایی که زمان ثبت‌نام در لاتاری آمریکا قابل تمدید نیست، توصیه می‌شود که علاقمندان در همان روزهای ابتدایی از طریق برخی مجموعه‌های معتبر، مانند مجموعه کارت سبز اقدام کنند. برای نام‌نویسی در وب‌سایت کارت سبز می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

    •  ابتدا به نشانی www.cartesabz.net/register وارد شوید.
    • در صفحه باز شده نحوه ثبت‌نام لاتاری را مشخص کنید؛ به این صورت که اگر فرد متقاضی شرکت در قرعه‌کشی گرین‌کارت آمریکا به صورت غیرحضوری باشد، باید روی فرم ثبت‌نام لاتاری آنلاین کلیک کرده و چنانچه تمایل به حضوری آن را دارد، روی فرم ثبت‌نام لاتاری حضوری کلیک کند.

    • سپس در صفحه جدید باید وضعیت تأهل را مشخص کنید. چنانچه فرد متأهل است، باید اطلاعات خود، همسر و فرزندان را وارد کند. در مقابل چنانچه انتخاب فرد گزینه مجرد است، باید از بین سه حالت ازدواج نکرده، مطلقه و همسر فوت شده یکی را انتخاب کند.

    • در صورت انتخاب گزینه متأهل نیز باید حتما وضعیت شهروندی همسر را مشخص کنید، به این صورت که اگر همسر شما شهروند ایالت متحده آمریکاست، گزینه همسر شهروند آمریکایی، در غیر این صورت همسر شهروند غیر آمریکایی را انتخاب کنید.

    • در مرحله بعد باید تعداد فرزندان زیر 21 سال را انتخاب و مشخص کنید. (حتی اگر فرزندان زیر 21 سال قصد مهاجرت ندارند یا کودکی باشد که به فرزندخواندگی پذیرفته شده است و زیر 21 سال دارد، باید اطلاعات او در سایت ثبت شود.)

    images 1697446140 652cf8fc8ab44 - آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا - آمریکا

    مشخصات فردی

    جهت آموزش ثبت نام لاتاری باید بدانید که در قسمت مشخصات فردی، علاقمندان باید اطلاعات خود که شامل نام، نام خانودگی، جنسیت، تاریخ تولد میلادی، شهر و کشور محل تولد و اطلاعات پاسپورت را همراه با تصویر مناسب لاتاری وارد کنند. لازم به ذکر است که شرط داشتن پاسپورت از ثبت‌نام لاتاری حذف شده است. چنانچه فرد متأهل بوده و فرزند نیز داشته باشد، باید حتما در این قسمت اطلاعات فردی همسر و عکس او را در سایت کارت سبز لاتاری آمریکا آپلود کند. همچنین عکس فرزندان زیر 21 سال و مشخصات آن‌ها باید به صورت دقیق وارد شود.

    احراز هویت و پرداخت هزینه

    بعد از وارد شدن اطلاعات، در این مرحله نوبت به احراز هویت و پرداخت هزینه می‌رسد. بعد از تکمیل این فرم، پیش فاکتور ثبت‌نام لاتاری در کارت سبز قابل مشاهده است. در انتها و پس از پرداخت مبلغ مشخص شده، ثبت‌نام لاتاری کارت سبز تکمیل شده و فرد می‌تواند رسید مربوط به مراحل کار خود را مشاهده کند.

    images 1697446140 652cf8fc8eebd - آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا - آمریکا

    ثبت‌نام حضوری لاتاری گرین کارت آمریکا در کارت سبز

    جهت آموزش ثبت نام لاتاری به صورت حضوری باید مراحل زیر طی شود. برای این کار ابتدا باید فرم ثبت‌نام حضوری را در سایت کارت سبز انتخاب کرد.

    • در صفحه گشوده شده باید نام و نام‌خانوادگی و تعداد فرزندان مشخص شود.

    • سپس در پایین همان صفحه، زمان و ساعت حضور را به دلخواه خود و با توجه به شرایط انتخاب کنید.

    • در این مرحله کد تأیید به صورت پیامک به تلفن همراه فرد ارسال شده و با وارد کردن آن به بخش پیش فاکتور هدایت می‌شود.

    • بعد از پرداخت هزینه، وقت ثبت‌نام حضوری لاتاری کارت سبز مشخص‌شده ثبت می‌شود.

    در آخر و پس از تکمیل تمامی اطلاعات خواسته شده و ارسال آن در مدت زمان تعیین شده توسط اداره مهاجرت آمریکا به عنوان مهلت ثبت‌نام لاتاری، قرعه‌کشی انجام و نتیجه در ماه مه (اردیبهشت ماه) اعلام خواهد شد.

    images 1697446140 652cf8fc92c91 - آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا - آمریکا

    مهاجرت آسان با کارت سبز

    علاقمندان و متقاضیانی که قصد مهاجرت به ایالت متحده آمریکا را دارند، باید با کمک گرفتن از شرکت‌های مهاجرتی معتبر، اقدام به انتخاب بهترین و کوتاه‌ترین راه، جهت رسیدن به مقصد خود کنند. افراد می‌توانند از طریق ثبت‌نام لاتاری شانس خود را جهت بهره‌مندی از خدمات بی‌نظیر این کشور امتحان کنند.

    هر شرکت مهاجرتی، نسبت به کشور یا کشورهای مقصد، اطلاعات دقیقی در دست دارد و طبق شرایط علاقمندان به مهاجرت، بهترین پیشنهادها را ارائه و افراد را در این مسیر همراهی می‌کند. در این مقاله سعی بر آن بود که شرایط و آموزش ثبت‌نام لاتاری را بررسی و ارائه کنیم تا در صورت تمایل بدون هیچگونه مشکل در این مسیر حساس، اقدام به ثبت‌نام کنید.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “آموزش ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا”
    1. من ثبت نام لاتاری رو داخل سایت کارت سبز انجام دادم و از خدماتشون راضی هستم، تشکر

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.