پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41627 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2380×
دستگاه تولید سفره یکبار مصرف و نکات مهم در مورد آن
  • 26 مهر 1402 ساعت: 12:21
  • شناسه : 265765
    1

    سفره یک بار مصرف یکی از لوازم رایج در مهمانی‌ها و منازل است. بسیاری از افراد در خانه، دانشجوها، تالارها و محل‌هایی که برگزاری مجالس مختلف را به عهده می‌گیرند و افرادی که میزبانی مهمانی را به عهده دارند، به سفره یک بار مصرف نیاز پیدا می‌کنند.

    پ
    پ

    سفره یک بار مصرف یکی از لوازم رایج در مهمانی‌ها و منازل است. بسیاری از افراد در خانه، دانشجوها، تالارها و محل‌هایی که برگزاری مجالس مختلف را به عهده می‌گیرند و افرادی که میزبانی مهمانی را به عهده دارند، به سفره یک بار مصرف نیاز پیدا می‌کنند. استفاده از این سفره‌ها بسیار رایج شده است؛ چرا که کار انسان را در تمیز کردن زمین بعد از مهمانی و مراسم راحت می کند و قیمت آن نیز ارزان است. به همین علت تولید سفره یکبار مصرف یک شغل مناسب با سرمایه کم به حساب می‌آید. برای تولید این محصول، باید نسبت به دستگاه تولید سفره یکبار مصرف آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم خط تولید آن را به خوبی راه اندازی کنیم. در این متن، به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه‌ها برای تولید سفره یکبار مصرف خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

    انواع دستگاه تولید سفره یکبار مصرف

    برای تولید این محصول رایج و اقتصادی، نیاز به چند دستگاه دارید تا خط تولید خود را با موفقیت راه اندازی کنید. اولین دستگاهی که باید برای راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف استفاده کنید، دستگاه تولید است. این دستگاه گرانول‌های پلاستیک را از یک سو تحویل می‌گیرد و از طرف دیگر، سفره‌های یک بار مصرف را به صورت رول تحویل می‌دهد. دستگاه تولید سفره یکبار مصرف بعدی، دستگاه جرقه گیر است. این دستگاه قادر است که بار الکتریکی ایجاد شده روی سفره یک بار مصرف در فرآیند تولید را از بین ببرد. در مرحله بعدی با دستگاه چاپ، نقوش مدنظر روی سفره یک بار مصرف چاپ می‌شوند.

    word image 265765 1 - دستگاه تولید سفره یکبار مصرف و نکات مهم در مورد آن -

    دستگاه چاپ سفره یک بار مصرف می‌تواند تک رنگ تا شش رنگ باشد. هر چه تعداد رنگ‌هایی که این سفره ایجاد می‌کند بیشتر باشند، هزینه‌ی نهایی نیز بالاتر است. البته قیمت سفره‌هایی که رنگ‌های زیباتری دارند نیز بالاتر از سفره‌هایی با طرح و رنگ‌های ساده می‌باشد.

    در نهایت دستگاه پرفراژ استفاده می‌شود. حتماً تا کنون دیده اید که سفره‌های یک بار مصرف خط چین‌هایی دارند که از آن محل بریده می‌شوند. این دستگاه وظیفه ایجاد این خط چین‌ها را به عهده دارد و یک دستگاه نیمه اتوماتیک است. باید توجه کنید که برخی از سفره‌های یک بار مصرف نیز این خط چین‌ها را ندارند. در مرحله بعدی نیز دستگاه بسته بندی قرار می‌گیرد که این مرحله نیز نیمه اتوماتیک است. برخی از افراد بسته بندی سفره یک بار مصرف را به صورت کلی با کمک کارگران انجام می‌دهند و از دستگاه استفاده نمی‌کنند.

    مزایای دستگاه‌های تولید سفره یک بار مصرف

    دستگاه‌های تولید سفره یک بار مصرف اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند. استفاده از دستگاه اتوماتیک تولید سفره یکبار مصرف باعث کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. به دلیل سادگی و سرعت بالای این دستگاه، نیازی به استفاده از کارگران برای تولید سفره یکبار مصرف نیست و این باعث صرفه جویی در هزینه‌های نیروی کار می‌شود.

    دستگاه تولید سفره یکبار مصرف همچنین از نظر اقتصادی بسیار سودآور است. قیمت سفره‌های یکبار مصرف به طور کلی ارزان‌تر از سفره‌های قابل شستشو است و با تولید و فروش سفره‌های یکبار مصرف می‌توانید سود بالایی کسب کنید.

    در نهایت، استفاده از دستگاه تولید سفره یکبار مصرف باعث ایجاد اشتغال می‌شود. با ایجاد خط تولید سفره یکبار مصرف، شما می‌توانید کارگران جدیدی را استخدام کنید و امکان ایجاد اشتغال و افزایش درآمد برای خانواده‌ها را فراهم کنید.

    word image 265765 2 - دستگاه تولید سفره یکبار مصرف و نکات مهم در مورد آن -

    دستگاه تولید سفره یک بار مصرف را از کجا بخریم؟

    برای خرید دستگاه تولید سفره یک بار مصرف باید از مراکز تخصصی کمک بگیرید. این مراکز به شما کمک می‌کنند که شغل مدنظر خود را راه اندازی کنید. برای مثال، آرتاشویان (https://artashooyan.ir/) می‌تواند بهترین تجهیزات و کیفیت را در اختیار شما بگذارد و به عبارتی نمایندگی تولید سفره یک بار مصرف را به شما واگذار کند. با طی این فرآیند، شما از مزایایی مثل پشتیبانی در فروش و تولید، تهیه مواد اولیه و… از طرف این شرکت برخوردار خواهید بود.

    جمع بندی

    دستگاه تولید سفره یکبار مصرف یک شغل مناسب با سرمایه کم است. برای راه اندازی خط تولید سفره یکبار مصرف، باید از چند دستگاه استفاده کرد. اولین دستگاه تولید گرانول پلاستیک است که سفره‌های یکبار مصرف را تولید می‌کند. سپس دستگاه جرقه گیر بار الکتریکی روی سفره را از بین می‌برد. با دستگاه چاپ، نقوش روی سفره چاپ می‌شوند. دستگاه پرفراژ خط چین‌های سفره را ایجاد می‌کند و دستگاه بسته بندی برای بسته بندی سفره‌ها استفاده می‌شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.