جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41542 تعداد نوشته های امروز : 4 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • اسرائیل مقصر فاجعه بیمارستان غزه نیست
    26 مهر 1402 - 18:36
    شناسه : 265807
    1

    پس از ورود بایدن به اسرائیل، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل کنفرانس مطبوعاتی مشترکی در تل آویو برگزار کردند.

    پ
    پ

    - اسرائیل مقصر فاجعه بیمارستان غزه نیست - اسرائیل

    به گزارش اکوایران، پس از ورود بایدن به اسرائیل، رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل کنفرانس مطبوعاتی مشترکی در تل آویو برگزار کردند. در این کنفرانس مطبوعاتی نخست وزیر اسرائیل به بایدن خوشامد گفت و از او به خاطر حمایت بی‌سابقه ایالات متحده از  اسرائیل تشکر کرد.

    به گفته گاردین، او گفت: «من می‌خواهم از شما به خاطر آمدن امروز به اینجا و حمایت بی چون و چرای شما از اسرائیل در این دوران سخت تشکر کنم. حمایتی که نشان دهنده اراده قاطع مردم آمریکاست. من هر روز حمایت شما و عمق و وسعت همکاری‌هایی را که از ابتدا داشته‌ایم دیده‌ام، سطحی از همکاری که واقعاً در تاریخ اتحاد بزرگ بین ما بی‌سابقه است. ما این حمایت و تعهد ثابت شما را برای ارائه ابزارهای مورد نیاز اسرائیل برای دفاع از خود می‌بینیم. ما این حمایت را در پیام روشنی که به دشمنانمان می‌فرستید می‌بینیم که عزم ما را آزمایش نکنند، و در دو گروه جنگی ناو آمریکایی که به منطقه می‌فرستید تا از این سخنان پشتیبانی کنند، با عمل.»

    جو بایدن گفت: «می خواستم امروز اینجا باشم، به یک دلیل ساده، می‌خواهم مردم اسرائیل، مردم جهان بدانند که ایالات متحده در کجا ایستاده است.»

    بایدن گفت که ایالات‌متحده به خاطر اسرائیل غمگین است.

    رئیس‌جمهور آمریکا همچنین ادعا کرد: «از انفجار دیروز در بیمارستان غزه بسیار ناراحت و خشمگین هستم. بر اساس آنچه من دیده‌ام، به نظر می‌رسد که این کار توسط طرف دیگر انجام شده است، نه شما. اما افراد زیادی هستند که مطمئن نیستند، بنابراین ما باید بر خیلی چیزها غلبه کنیم.»

    او گفت که آمریکا آنچه را که اسرائیل برای دفاع از خود نیاز دارد، به آن‌ها خواهد داد. در پایان این دو نفر سوالی را پاسخ ندادند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.