یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41561 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2375×
3 مارک کولر گازی پر فروش بازار
03 آبان 1402 - 13:17
شناسه : 266195
1

دستگاه تهویه مطبوع یکی از مهم ترین و پرکاربرترین لوازم خانگی است و وجود آن آرامش زیادی را به منزل یا محیط کار شما می بخشد. مهم ترین موضوع که بیشتر کاربران را در خرید کولر گازی دچار شک و تردید می کند وجود مارک ها و برند های مختلف کولر گازی در بازار است. در این مقاله قصد دارم با معرفی 3 برند پرفروش که بیشترین رضایت کاربران را به دنبال داشته اند، انتخاب را برای شما عزیزان آسان تر کنیم.

پ
پ

دستگاه تهویه مطبوع یکی از مهم ترین و پرکاربرترین لوازم خانگی است و وجود آن آرامش زیادی را به منزل یا محیط کار شما می بخشد. مهم ترین موضوع که بیشتر کاربران را در خرید کولر گازی دچار شک و تردید می کند وجود مارک ها و برند های مختلف کولر گازی در بازار است. در این مقاله قصد دارم با معرفی 3 برند پرفروش که بیشترین رضایت کاربران را به دنبال داشته اند، انتخاب را برای شما عزیزان آسان تر کنیم.

پر فروش ترین کولر های گازی

قبل از اینکه به معرفی این سه برند بپردازیم باید بگم این بدین معنی نیست که دیگر برند ها کیفیت یا رضایت لازم را کسب نکرده اند. ما طبق تجربه و رضایت کاربران برند های برتر را معرفی می کنیم.

کولر گازی جنرال گلد

جنرال گلد یکی از قدیمی ترین کمپانی های سازنده سیستم تهویه مطبوع می باشد که طی چند سال اخیر به یکی از برند های محبوب کولر گازی در بازار ایران تبدیل شده است. این محبوبیت به ظرفیت های متنوع، مدل های مختلف سازگار با انواع آب و هوا، کارکرد عالی، مصرف انرژی به صرفه و قیمت مناسب آن بر می گردد. مشاهده “کولر گازی جنرال گلد” در سایت خنک کالا.

کولر گازی جنرال گلد تیتانیوم

انواع سیستم های تهویه مطبوع این برند می توان به کولر گازی ایستاده، داکت اسپلیت، کولر گازی اسپلیت یا دیواری و پرتابل اشاره نمود. پر طرفدار ترین این مدل ها کولر گازی دیواری یا اسپلیت بوده که خود به چند مدل مختلف Platinum، Titanum، Porsche و Vitally دسته بندی می شود. هر کدام از این مدل ها با ویژگی و امکانات ویژه ای ساخته شده و به بازار عرضه شده اند.

ویژگی های منحصر به فرد کولر گازی های جنرال گلد

جنرال گلد در ساخت کولر گازی های خود همه جوانب را در نظر گرفته است. این کمپانی کولر گازی های خود را مناسب با انواع ظرفیت و مناسب با متراژ های مختلف روانه بازار کرده است. ظرفیت های موجود برند نام برده از 9000 شروع می شود و در مدل های دیواری به 36000 و در مدل های ایستاده به 60000 رسانده است. این کمپانی مناسب با انواع آب و هوا گرم و حاره ای، معتدل، شرجی و کوهستانی کولر گازی طراحی کرده است. فقط کافیست در هنگام خرید، مناسب با آب و هوای محل زندگی خود انتخاب کنید تا شاهد عملکردی بی نظیر این اسپلیت ها باشید.

کولر گازی جنرال گلد دلتا

جنرال گلد کولر گازی های خود را در دو مدل اینورتر و بدون اینورتر عرضه کرده است تا کاربران بتوانند بر حسب بوجه خود انتخاب های بیشتری داشته باشند. کولر گازی های اینورتر مصرف برق کمتری دارند.

علاوه بر همه ی این های این برند در جهت طول عمر بالای کولر گازی های خود در بیشتر مدل ها از رادیات طلایی بهره برده است. رادیات طلایی به دلیل مقاومت بالایی که دارد رادیاتور بدون مرگ نیز نام برده می شود.

از دیگر مزیت های کولر گازی های برند جنرال گلد بهره گیری از قابلیت کنترل آمپر، گاز R410a و عملکرد دو جانبه سرمایشی و گرمایشی هستند.

کولر گازی های گری

کمپانی گری الکتریک در دومین رتبه لیست کولر گازی های پر فروش قرارگرفته است. شرکت گری یکی دیگر از کمپانی های معتبر سازنده کولر گازی می باشد، که نظر مثبت کاربران بسیاری را ازآن خود کرده است. این برند کولر گازی های خود را در مدل های داکت اسپیلت، پنجره ای، دیواری، کاستی، ایستاده و مولتی پنل ساده و پیشرفته روانه بازار کرده است. هر کدام از این مدل ها در مکان و محیط های مناسب خود کارکرد بی نظیری خواهند داشت اما پر استفاده ترین آنها کولر گازی دیواری می باشد.

کولر گازی گری

مشاهده “کولر گازی گری” در وبسایت خنک کالا.

کولر گازی برند گری (به انگلیسی Gree)در ظرفیت های مختلف 9000، 12000، 18000، 24000، 30000 و 36000 موجود می باشند که هر کدام برای متراژ خاصی طراحی شده اند. ناگفته نماند گری برای انواع کلاس آب و هوایی T1، T2 و T3 کولر گازی های مخصوص را ارائه داده است.

کولر گازی های کریر

images 1698009353 653591092e44c - 3 مارک کولر گازی پر فروش بازار - کولر گازی

اگر به دنبال کولر گازی با کیفیت از یک برند معتبر هستید پیشنهاد می کنم حتما سری به مدل های متنوع کریر بزنید. این برند قدیمی ترین کمپانی سازنده کولر گازی بوده و کولر گازی های خود را با بهترین متریال و بالاترین کیفیت روانه بازار می کند. کریر (به انگلیسی Carrier) نیز همانند دو برند قبل کولر گازی های خود را در انواع اسپلیت دیواری، پرتابل، ایستاده و… عرضه کرده است. کولر گازی های دیواری این برند در ظرفیت های 9000 تا 36000 طراحی موجود می باشند. برند کریر مطابق با آب و هوایی گرم و حاره ای، معتدل و شرجی کولر گازی های خود را عرضه کرده است.

مشاهده “کولر گازی کریر” در وبسایت خنک کالا.

امکانات کولر گازی های کریر

این برند خوشنام و نشان از هیچ امکانات و ویژگی در کولر گازی های خود دریغ نکرده است. کمپرسور قدرتمند روتاری، مدل های اینورتر و بدون اینورتر، گاز مصرفی R410A، فیلتر تصفیه هوا، پرتاب باد 4 جهته، حالت توربو، عملکرد دو جانبه سرمایشی/گرمایشی و… چند مزیت از چندین مزیت کولر گازی های برند کریر می باشند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.