شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
لوازم یدکی کیا
10 آبان 1402 ساعت: 0:04
شناسه : 266528
2

یا موتورز یک شرکت خودروسازی کره ای جزو زیر مجموعه های هیوندای موتور به حساب می آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد و از سال 2013 به عنوان دومین خودروساز برتر کره انتخاب شد.

پ
پ

کیا موتورز یک شرکت خودروسازی کره ای جزو زیر مجموعه های هیوندای موتور به حساب می آید. دفتر مرکزی این شرکت در شهر سئول کره جنوبی قرار دارد و از سال 2013 به عنوان دومین خودروساز برتر کره انتخاب شد. شرکت هیوندای موتور با داشتن 34 درصد از سهام کیا موتورز جزو بزرگترین سهام دارهای آن به شمار می رود. اولین سری از خودورهای این شرکت تحت عنوان اطلس خودرو به ایران وارد شد و بعد از آن نیز واردات لوازم یدکی کیا توسط اطلس خودرو و بازرگانان بخش خصوصی انجام گرفت. برخی از محصولات کیا در ایران تحت نام سراتو توسط گروه سایپا تولید می شود.

word image 266528 1 - لوازم یدکی کیا - لوازم یدکی کیا

مجموعه لوازم یدک یکی از وب سایت های اینترنتی است که فروشنده ها را مستقیما به خریداران بازار وصل می کند و تا امروز تلاش داشته بهترین قطعات و لوازم مصرفی اورجینال خودروها به دست مصرف کننده برسد. برندهای مختلفی نظیر هیوندای، کیا، جک ، برلیانس و … با راحتی قابل خریداری است.

کیا سراتو پرطرفدارترین ماشین در ایران

یکی از خودروهای درون شهری پرطرفدار در داخل ایران قطعا کیا مدل سراتو است که مصرف پایینی دارد و سواری مناسب و آسان از جمله ویژگی های آن به حساب می آید. البته کیفیت قطعا کابین خودرو نیز بی کیفیت است. در حال حاضر آخرین مدل سراتو در بازار ایران تحت عنوان سراتو سایپا آپشنال و سراتو نیو نسل سوم است. تمام قطعات اصلی سراتو با برند جنیون پارت و موبیس موجود هستند.

word image 266528 2 - لوازم یدکی کیا - لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی کیا

این شرکت جزو قدیمی ترین ماشین های کره جنوبی به حساب می آید که همیشه تلاش کرده تا بهترین و با کیفیت ترین ماشین های روز دنیا را تولید نماید و در جهان نیز جزو بهترین شرکت های خودروسازی بین المللی به حساب می آید. کیا جزو ثروتمندترین خودروسازهای دنیا با درآمد سالانه 42 میلیارد دلار است. این شرکت با تولید ماشین ها و لوازم یدکی اصلی توانست جزو 100 برند موفق دنیا شود. ماشین های کیا در مدل های اسپورتیج، سراتو، اپتیما،اپیروس و سورنتو در بازار ایران موجود می باشند و به تعداد بالایی عرضه شده اند.

یکی از دغدغه های صاحبان خودروهای برند کیا در داخل ایران تهیه لوازم اصلی و اورجینال می باشد که معمولا کیفیت اصلی آن دوام فنی بالا و مشخصات بی نظیری دارند. شما در لوازم یدک می توانید بهترین لوازم یدکی اصلی کیا را در ایران از فروشنده های معتبر خریداری نمایید.

قیمت قطعات کیا

معمولا قطعات کیا چون جنس خارجی هستند و بسیاری از آنها به ایران وارد می شوند در اوضاع بد اقتصادی کشورمان و قیمت های متزلزل دلار باعث شده تا قیمت این قطعات نیز روز به روز افزایش پیدا کند. حتی برخی از این لوازم یدکی در بازار ایران دور از دسترس هستند یا بسیار کمیاب می باشند. هر روز نیز شاهد این هستیم که قیمت لوازم یدکی کیا نسبت به سایر خودروهای بازار از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

البته این اتومبیل ها به دلیل استهلاک کم و دوام فنی بالا شهرت زیادی دارند و بهترین گزینه این است که از هزینه های خرید این قطعات نترسید. چرا که برخی از این قطعات سال ها برای خودرو عملکرد مناسبی داشتند. قیمت قطعات استوک با قطعات نو در بیشتر موارد فرق دارد و حتی برخی از قطعات استوک به دلیل کیفیت بالا بهتر از لوازم نو می باشند. باید توجه داشت که بسیاری از قطعات تقلبی بازار در بسته بندی های اصلی و اورجینال با قیمت بسیار بالا به فروش می روند. لذا انتخاب یک مکان مناسب خرید لوازم یدکی می تواند بهترین گزینه باشد.

word image 266528 3 - لوازم یدکی کیا - لوازم یدکی کیا

برند لوازم کیا

در زمان خرید لوازم یدکی برند کیا باید توجه کنید که معمولا برندهای اصلی قطعات کیا با مارک جنیون پارت کیا و موبیس می باشند. موبیس زیر مجموعه کیا موتورز می باشد که جزو برندهای اصلی و درجه دو مصرف کنندگان است. برای اینکه مشتریان بتوانند به راحتی این برندها را خریداری نمایند، می توانید از قطعات وارداتی استاندارد با قیمت پایینتر نسبت به قیمت اصلی بهره ببرید. قابل ذکر است که برای خرید انواع قطعات باید به چندین نکته مهم نظیر استاندارد کالا، نشان کیفی و مورد تایید بودن توجه نمود.

فروش لوازم یدکی کیا

بسیاری از قطعات و لوازم یدکی برند کیا در تمام دسته بندی ها نظیر قطعات موتوری، گیربکس، قطعات برقی، جلوبندی و تعلیق ، قطعات بدنه، قطعات سیستم تهویه و ترمز، قطعات مصرفی و جانبی با کد فنی مخصوص فروش می رود. بسیاری از قعطات در خودروهای کیا به طور مشترک ارائه شده اند. در زمان خرید لوازم یدکی باید شماره شاسی خودرو را استعلام بگیرید و قطعه مخصوص آن بسیار اهمیت دارد.

word image 266528 4 - لوازم یدکی کیا - لوازم یدکی کیا

بازرگانی لوازم یدکی کیا

اصلا مهم نیست که شما در کجای ایران قرار دارید، به راحتی می توانید از سایت لوازم یدک محصولات و لوازم موردنیازتان را از فروشنده ها به طور مستقیم تهیه نمایید. تمامی قطعات با کیفیت اورجینال و اصلی ارائه شده و انواع برندها و قیمت ها لحاظ گردیده است.

لوازم یدکی هیوندای:

خودروی هیوندای زیر مجموعه هیوندای موتورز کره جنوبی است که تولیدات بسیار بالا در جهان دارد. یکی از برندهای مشهور تولید خودرو که تابحال توانسته تیراژ بالایی به بازار عرضه نماید. معمولا لوازم یدکی هیوندای با برند جنیون پارت می باشد که به طور وارداتی در ایران وجود دارد.

word image 266528 5 - لوازم یدکی کیا - لوازم یدکی کیا

خرید قطعات خودرو

کمپانی مطرح هیوندای موتورز توسط شخصی بنام جو یونگ می باشد که در اواسط 1967 تاسیس شده است. این برند تا پایان سال 2003 زیرنظر گروه صنعتی موتور هیوندای بود که بعد از آن محبوبیت زیادی در جهان پیدا کرد و به طور اختصاصی فعالیت خودش را آغاز کرد. گروه خودروسازی هیوندای از بزرگترین تولید کننده های ماشین در کشور کره جنوبی می باشد و هیوندای از لحاظ تعداد تولیدها و کیفیت ماشین در مقام چهارم جهانی قرار دارد. غول خودروسازی دنیا با 5000 نماینده در سطح دنیا می باشد که در ایران نیز شرکت های زیادی به واردات قطعات این برند مشغول هستند.

اگر شما صاحب خودروی برند هیوندای هستید باید بدانید که قدمت این کمپانی بیش از 50 سال است و توانسته ماشین های با کیفیتی در دنیا صادر نماید. پیشرفت زیاد این برند در صنعت خودروسازی باعث شده تا بسیاری افراد روی آن سرمایه گذاری کنند و برند خودروهای بنزینی هیوندای با ضرر کمتر و همچنین خودورهای برقی و هیدروژنی از جمله خودروهای دیگر این برند می باشد. کمپانی هیوندای در اوایل سال 2016 خودروی تمام برقی خود را با سه پیشرانه قوی معرفی نمود. لوازم یدکی این خودروها نیز دائما در حال به روز رسانی و آپدیت است.

لوازم یدکی اورجینال هیوندای در کدام کشور ها ساخته میشود ؟

تولید لوازم یدکی اورجینال و اصل هیوندای در کره جنوبی انجام می شود. تابحال نیز توانسته تولید انواع قطعات و لوازم مصرفی خودروهای هیوندا با تیراژ بالا را انجام دهد. البته کشور چین نیز در زمینه تولید قطعات برند هیوندای فعالیت دارد و در درجه های مختلف به کشورهای دنیا صادرات انجام می دهد.

علت محبوبیت خودروی هیوندای در جهان چیست؟

خودروهای هیوندای در بازار جهانی جزو پرطرفدارترین ها می باشد و بر حسب نظرسنجی ها در سال 2019 توانست با 7/95 درصد جزو معروف ترین ها باشد و تمام نگاه ها را به سوی خودش جذب نموده است. این برند جزو 10 کمپانی خودروسازی جهان با لوازم یدکی و قطعات اورجینال است.

word image 266528 6 - لوازم یدکی کیا - لوازم یدکی کیا

لوازم یدکی هیوندای

شما می توانید انواع قطعات و لوازم یدکی هیوندای در دسته بندی های مختلف این خودروها شامل : لوازم یدکی i20 ، لوازم یدکی i30 ، لوازم یدکی i40 , لوازم یدکی آزرا ، لوازم یدکی اکسل ، لوازم یدکی اکسنت ، لوازم یدکی النترا ، لوازم یدکی توسان ، لوازم یدکی سنتنیال ، لوازم یدکی سوناتا ، لوازم یدکی سوناتا yf ، لوازم یدکی هیوندا آزرا گرنجور ، لوازم یدکی هیوندا آوانته ، لوازم یدکی جنسیس ، لوازم یدکی هیوندای کوپه ، لوازم یدکی وراکروز ، لوازم یدکی ورنا ، لوازم یدکی ولستر ، لوازم یدکی جنسیس کوپه را از لوازم یدک تهیه فرمایید. ضمانت اصالت کالا و تضمین کیفیت فوق العاده توسط این مجموعه داده می شود.

سوالات متداول

بهترین برند لوازم یدکی کیا چیست؟

بهترین برندهای لوازم یدکی شرکت کیا با برند جنیون پارت و موبیس می باشد.

مجموعه لوازم یدک چه قطعاتی دارد؟

این مجموعه تمامی فروشنده ها را به خریداران متصل می کند و انواع قطعات جلوبندی، دیفرانسیل، لوازم برقی ، لوازم مصرفی و … را دارا می باشد.

قطعات یدکی کدام مدلهای کیا موجود است؟

کلیه لوازم جانبی انواع مدلهای کیا مثل سراتو، اسپورتیج، سورنتو، اپتیما، اپیروس و سایر مدلهای آن موجود است.

کلام پایانی:

خودروهای زیادی در داخل ایران وجود دارند که هرکدام دارای قطعات و لوازم یدکی خاص خودشان هستند. برخی از این ماشین ها با برندهای خارجی در قطعات یدکی ضعیف تر هستند و شما باید روزها به دنبال خرید یک لوازم باشید. همچنین یکی از مشکلات در این زمینه وجود لوازم یدکی تقلبی و فیک در بازار است که با قیمت های گزاف به فروش می رسد. بنابراین باید حتما در زمان خرید به ضمانت و اصالت کالا توجه فرمایید. محصولات اصلی و اورجینال بسته بندی شکیل تر وبا هولوگرام اصلی هستند که می توانید حتی جزئیات قطعات و نحوه برشکاری و جوشکاری را نیز توجه نمایید که نشان دهنده اصیل بودن کالا است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.