یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403 Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41561 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2375×
کولر گازی پنجره ای گری
16 آبان 1402 - 6:40
شناسه : 266877
0

زمانی که به فکر خرید کولر گازی و تامین سرمایش و گرمایش ساختمان هستیم تمام فکر ما متوجه کولر گازی دیواری می شود و به آن فکر می کنیم ولی بایستی بدانید این تنها کولر گازی موجود در بازار نیست .

پ
پ

word image 266877 1 - کولر گازی پنجره ای گری - کولر گازی

زمانی که به فکر خرید کولر گازی و تامین سرمایش و گرمایش ساختمان هستیم تمام فکر ما متوجه کولر گازی دیواری می شود و به آن فکر می کنیم ولی بایستی بدانید این تنها کولر گازی موجود در بازار نیست .

کارشناسان و نیروهای ماهر و خبره در شرکت گری در حال طراحی و ساخت هوشمندانه محصولات هستند و این موجب شده است نسبت به دیگر برندها طرفداران زیادی را پیدا کنند و روز به روز به فروش محصولات این شرکت افزوده شود.

شرکت گری برای خریداران خود کولر گازی های متنوعی را طراحی کرده که همه بتوانند سرمایش و گرمایش منزل خود را بدون هیچ دغدغه ای تامین کنند .

طراحی و ساخت کولر گازی پنجره ای گری بسیار هوشمندانه بوده است و مشخص می شود کارشناسان برای طراحی آن تمام جوانب را در نظر گرفته اند . زیرا براحتی می توانید آن را در پنجره قرار دهید و ابعاد آن با تمام پنجره هایی که در کره زمین طراحی و تولید شده است متناسب می باشد و این کمک بزرگی به راه اندازی آن می کند .

مهمترین ویژگی کولر گازی پنجره ای قرار گرفتن تمام متعلقات در یک محفظه می باشد و به راحتی قابل حمل می باشد و در صورت جابجایی این امر به راحتی امکان پذیر است .

word image 266877 2 - کولر گازی پنجره ای گری - کولر گازی

در روزهای بسیار گرم به راحتی می توانید با روشن کردن کولر گازی پنجره ای منزل را خنک کنید و از هوای منزل لذت ببرید .

می توانید کل منزل را یک دست سرد یا گرم کنید زیرا قابلیت چرخش هوا بصورت سه بعدی در کل محیط را دارد و به راحتی می توانید به امور روزمره در منزل یا محیط کار برسید.

می توانید آن را در اتاق خواب یا اتاق نشیمن یا دفتر کار یا آشپزخانه و هر جایی که نیاز باشد نسبت به ظرفیت نصب کنید .

با وجود فیلترهای کولر گازی پنجره ای همیشه هوای تمیزی را تنفس می کنید و می توانید به راحتی در صورت کثیف بودن فیلترها آن را تمیز و شستشو کنید .

کولر گازی گری پنجره ای دارای دو شاخه برق برای اتصال به پریز برق طراحی شده است و در مواردی دارای آداپتور یا مبدل می باشد .

word image 266877 3 - کولر گازی پنجره ای گری - کولر گازی

جالب است بدانید برای نصب کولر گازی پنجره ای گری نیاز به حضور فیزکی نصاب نیست و به راحتی می توانید با زدن دوشاخه آن به پریز این کار را انجام دهید و در کمترین زمان ممکن آن را نصب کنید.

رادیات های کولر گازی پنجره ای دارای پوشش طلایی می باشد که بسیار بادوام و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد و حتی در رطوبت بالای هشتاد درصد به هیچ عنوان زنگ نمی زند و بهمین دلیل شما می توانید در سرتاسر ایران حتی مناطق شمال با وجو بارندگی مداوم آن را نصب و از سرمایش و گرمایش آن لذت ببرید.

شرکت گری دارای خدمات پس از فروش معتبری می باشد و کولر گازی پنجره ای را با گارانتی تعویض پنج ساله بدون قید و شرط کمپرسور و گارانتی دو ساله قطعات مکانیکی و گارانتی قطعات الکتریکی یک ساله در اختیار خریداران محترم قرار می دهد .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.