شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • مدیرکل بهزیستی استان گیلان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت
    17 آبان 1402 - 18:15
    شناسه : 267115
    0

    رییس کل دادگستری استان گیلان از صدور قرارنظارت قضایی مدیر کل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

    پ
    پ

    بهزیستی استان گیلان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت - مدیرکل بهزیستی استان گیلان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت - گیلان

    به گزارش «یاورمردم» به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان از صدور قرارنظارت قضایی مدیر کل بهزیستی استان به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ ها در حادثه آتش سوزی کمپ ترک اعتیاد لنگرود خبر داد.

    رییس کل دادگستری استان گیلان گفت: مدیرکل بهزیستی استان تحت پیگرد قضایی قرار گرفت به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ ها و توجه اتهام قرار تأمین کیفری برای وی صادر شد و برای ایشان قرار نظارت قضایی صادر و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام گردید.

    حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های مربوطه مرجع صدور مجوز و نظارت بر کمپ‌ها برعهده بهزیستی استان است، گفت: از لحظه وقوع حادثه، بررسی دقیق توسط همکاران دادسرای مرکز استان انجام شد و مشخص شد بهزیستی وظایف نظارتی و اداری خود را در این خصوص انجام نداده که منجر به وقوع این فاجعه شده است.

    وی در ادامه تصریح کرد: در همین راستا مدیر کل بهزیستی و کارکنان مرتبط تحت پیگیرد قانونی قرار گرفتند و تحقیق توسط همکاران قضایی آغاز و با توجه به اتهامات منتسبه ضمن تفهیم اتهام وصدورقرارتامین کیفری، برای نامبرده قرار نظارت قضایی صادر و نامبرده به قرار نظارت قضایی اعتراض که پرونده به شعبه شعبه ۱۰۷ کیفری 2 رشت ارجاع و اعتراض نامبرده رسیدگی و قرار نظارت قضایی تایید گردید و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام گردید.

    رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با تمام کسانی در راستای حفظ حقوق عامه و کرامت انسانی کوتاهی کرده و جان و مال مردم را به مخاطره می‌اندازند در چارچوب قانونی برخورد می‌نماید اظهار داشت: همه مدیران و مسئولان استانی باید در انجام وظایف قانونی خود هشیار بوده و پاسخگوی تمامی اقدامات زیرمجموعه‌های خود باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.