جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41544 تعداد نوشته های امروز : 6 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طلاسی – خرید آنلاین طلا در 4 گام (از 50 هزار تومان)
    22 آبان 1402 - 18:17
    شناسه : 267349
    0

    طلاسی یکی از معتبرترین وب سایت های خرید و فروش طلا در ایران محسوب می‌شود. طلاسی قابلیت های جالب و خلاقانه ای دارد، برای همین تصمیم گرفتیم در این پست درباره طلاسی بیشتر توضیح خواهیم داد تا با این وب سایت خلاق بیشتر آشنا شوید.

    پ
    پ

    مزایای وب سایت معتبر خرید و فروش طلا – طلاسی

    طلاسی به عنوان یکی از خلاق ترین وب سایت های خرید طلا قابلیت های جذابی را در پلتفرم خود قرار داده است. از مزایای این وب سایت خرید با حداقل موجودی یعنی 50 هزار تومان است. قابلیت سفارش گذاری در قیمت مشخص، خرید و فروش 24 ساعته، پشتیبانی و پاسخگویی بسیار خوب و 24 ساعته و ویژگی های دیگر که در ادامه تشریح خواهیم کرد.

     

    خرید طلا با مبلغ کم

    در طلاسی میتوانید با حداقل موجودی حسابتان (حتی 50 هزار تومان) اقدام به خرید طلا کنید. این مزیت یکی از بهترین مزایای طلاسی محسوب می‌شود. شما می‌توانید روزانه با مبالغ کم پس اندازی از جنس طلا داشته باشید و پس از مدتی از پس انداز خود در حالی که ارزشش حفظ شده است، استفاده کنید. شما می‌توانید برای فرزند خود یک حساب در طلاسی ایجاد کنید و به مرور این پس انداز را بیشتر کنید. زمانی که فرزند شما قصد استقلال یا هر مورد دیگه ای را داشته باشد میتواند از پشتوانه ای که شما برایش در طول سالها ایجاد کرده اید استفاده کند.

     

    بهترین گزینه برای پس انداز

    با توجه به اینکه در طلاسی داریی شما با قیمت طلا تغییر می‌کند، ارزش پس انداز شما در طول زمان حفظ می‌شود. برای همین پیشنهاد ما برای پس انداز شما وب سایت معتبر خرید و فروش طلای، طلاسی است. در زمانی که وزن طلای شما به حد مناسبی برسد میتوانید با فروش طلای خود در طلاسی مبلغ مورد نظر را برداشت کنید و یا در صورتی که به وزن مشخصی برسد میتوانید در خواست دهید و طلای خود را به صورت فیزیکی دریافت کنید.

     

    خرید طلا به قیمت پایین تر، فروش به قیمت بالاتر

    طلاسی قابلیتی دارد که میتوانید قیمت مورد نظر برای خرید و یا فروش را شما تعیین کنید. هر زمانی که قیمت طلا به قیمت مدنظر شما برسد سفارش شما انجام می‌شود. به عنوان مثال در زمانی که قیمت طلا 2 میلیون 100 هزار تومان هست شما پس از واریز وجه در طلاسی درخواست خرید طلا به قیمت 2 میلیون تومان ثبت میکنید، زمانی که قیمت طلا به 2 میلیون تومان برسد طلاسی به صورت خودکار برای شما خرید طلا انجام می‌دهد.

     

    تحویل فیزیکی طلا

    در طلاسی پس از خرید طلا در صورتی که دارایی شما به وزن مشخصی برسد می‌توانید درخواست تحویل طلا ثبت کنید. پس از بررسی از واحد معاملات طلاسی با شما تماس می‌گیرند و برای تحویل طلا با شما هماهنگی های لازم را انجام می‌دهند. شما برای برداشت طلا در طلاسی میتوانید از منو دریافت طلا اقدام کنید و از بین گزینه های موجود مناسب مورد نظر خود را انتخاب کنید و طلای خود را دریافت کنید.

     

    خرید هدیه طلا با مبلغ کم

    در طلاسی می‌توانید با حداقل 100 هزار تومان اقدام به خرید هدیه طلا کنید. کارت هدیه طلا طلاسی یک کارت هدیه بسیار زیبا و شیک است که میتوانید به مبلغ دلخواه خود خرید کنید. کارت هدیه طلاسی یک کارت شیک و بسیار زیبا است که میتواند هدیه ای خاص و ارزشمند برای عزیزانتون تهیه کنید.

     

    تا اینجای مطلب با برخی از مزایای طلاسی آشنا شدیم. در ادامه قصد داریم روش ثبت نام و خرید و فروش طلا در طلاسی را با هم بررسی کنیم.

     

    روش ثبت نام و خرید و فروش طلا در طلاسی

     

    گام اول: ورود به وب سایت طلاسی

     

    برای شروع کار کافیست وارد وب سایت شوید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

    خرید آنلاین طلا - طلاسی

    گام دوم: تایید شماره همراه

    شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و سپس با وارد کردن کد تایید شماره همراه خود را تایید کنید.

     

    word image 267349 2 - طلاسی - خرید آنلاین طلا در 4 گام (از 50 هزار تومان) - پس انداز طلا

     

    گام سوم: وارد کردن اطلاعات فردی

    پس از وارد کردن اطلاعات لازم ثبت نام شما تکمیل می‌شود. فقط دقت داشته باشید که تمامی اطلاعات باید متعلق به یک فرد باشد. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که طلاسی چرا این اطلاعات را از کاربر دریافت میکند؟ پاسخ امنیت حساب کاربری شماست. در طلاسی واریز و برداشت وجه فقط با حساب متعلق به شخص دارنده حساب کاربری امکان پذیر است. با این ویژگی که یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد طلاسی است در صورتی که حتی دسترسی به تلفن همراه خود نداشته باشید درایی شما کاملا امن خواهد بود.

     

    word image 267349 3 - طلاسی - خرید آنلاین طلا در 4 گام (از 50 هزار تومان) - پس انداز طلا

     

    گام چهارم: خرید طلا

    پس از ورود به طلاسی، از منو طلاسی وارد صفحه خرید و فروش شوید و با وارد کردن وزن مورد نظر یا مبلغ مورد نظر و در نهایت با کلیک روی گزینه خرید، پس از ورود به درگاه پرداخت خرید طلای خود را تکمیل کنید.

     

    word image 267349 4 - طلاسی - خرید آنلاین طلا در 4 گام (از 50 هزار تومان) - پس انداز طلا

     

    از جمله ویژگی هایی که در طلاسی وجود دارد سفارش در قیمت مشخص است. شما میتوانید به راحتی با ورود به صفحه سفارش با قیمت درخواست خرید و فروش طلا به قیمت دلخواه خود را ثبت کنید. با این ویژگی میتوانید پس از خرید طلا، یک سفارش فروش در قیمت مورد نظر خود بگذارید تا در زمانی که قیمت طلا به قیمت مد نظر شما رسید طلای شما به صورت خودکار توسط طلاسی فروخته شود.

     

    خب تا اینجا با نحوه ثبت نام در طلاسی و نحوه خرید طلا آشنا شدیم. در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با این پلتفرم خلاق آشنا کنیم.

     

     

    پلتفرم طلاسی یکی از محبوب‌ترین و پایدارترین پلتفرم‌های فروش و خرید طلا در ایران محسوب می‌شود. این پلتفرم دارای ویژگی‌هایی مانند سرعت پاسخ‌گویی به سؤالات مشتریان و تضمین حریم شخصی است. در طلاسی، خرید و فروش طلا به راحتی و سرعت انجام می‌شود و روند واریزو برداشت وجه به سادگی قابل انجام است.

     

    یکی از مزایای طلاسی نسبت به سایر پلتفرم‌های فروش و خرید طلا، امکان مشاهده وضعیت بازار فروش و خرید طلا است. با این امکان، مشتریان می‌توانند دقیقاً هنگامی که تشخیص دادند موقعیت مناسبی برای خرید و فروش است، اقدام به خرید و فروش طلا کنند.

     

    امیدواریم که این مطلب برای شما مفیده بوده باشد و همواره در خرید های خود در سود باشید.

     

     

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “طلاسی – خرید آنلاین طلا در 4 گام (از 50 هزار تومان)”
    1. وب سایت خوبیه
      من باهاش کار کردم

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.