دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41767 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2384×
تشخیص کیفیت چرم هنگام خرید کیف چرمی
  • 23 آبان 1402 ساعت: 14:42
  • شناسه : 267421
    بازدید 0
    0

    انتخاب یک کیف چرم طبیعی می‌تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از انواع کیف‌ها از چرم مصنوعی ساخته شده و در بازار موجود هستند، که پس از مدت زمان کوتاهی دچار فرسایش می‌شوند. فقط در صورتی یک کیف چرم بخرید که مطمئن هستید، چرم طبیعی است. کیفیت چرم مصنوعی نمی‌تواند با کیفیت و دوام چرم طبیعی برابری کند. برای داشتن کیف باکیفیت، به دنبال کیف ساخته شده از چرم طبیعی باشید.

    پ
    پ

    انتخاب یک کیف چرم طبیعی می‌تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از انواع کیف‌ها از چرم مصنوعی ساخته شده و در بازار موجود هستند، که پس از مدت زمان کوتاهی دچار فرسایش می‌شوند. فقط در صورتی یک کیف چرم بخرید که مطمئن هستید، چرم طبیعی است. کیفیت چرم مصنوعی نمی‌تواند با کیفیت و دوام چرم طبیعی برابری کند. برای داشتن کیف باکیفیت، به دنبال کیف ساخته شده از چرم طبیعی باشید.

    یک کیف چرم، نه تنها ظرافت را به استایل شما اضافه خواهد کرد بلکه با طول عمر زیاد می‌تواند تا سال‌ها برای شما باقی بماند. هنگامی که به دنبال کیف چرمی در بازار جستجو می‌کنید با قیمت‌ها و برندهای مختلفی رو به رو خواهید شد و هر فروشنده دلایل خود را برای قیمت محصول دارد. پیدا کردن این تفاوت بین چرم‌ها می‌تواند سخت باشد، در این مقاله سعی کردیم اطلاعاتی درباره راه‌های تشخیص کیفیت چرم را در اختیار شما قراردهیم .

    word image 267421 1 - تشخیص کیفیت چرم هنگام خرید کیف چرمی - خرید کفش چرم

    هر زمان که به دنبال خرید کیف چرمی باشید، متوجه تفاوت‌های قابل توجهی در کیفیت و قیمت چرم طبیعی و چرم مصنوعی خواهید شد.

    برای استفاده از چرم طبیعی نیاز به دباغی چرم است که عمل دباغی به دو روش سنتی و مدرن قابل انجام است. عاملی که کیفیت را برای چرم طبیعی متغیر می‌کند رنگرزی چرم دباغی شده است که با استفاده از رنگ گیاهی یا رنگ صنعتی انجام می‌شود.

    به صورت کلی استفاده از رنگ گیاهی روی محصول چرمی به دلیل نداشتن حساسیت و سازگاری با پوست بهتر از رنگ صنعتی است. حال برای تشخیص رنگ و کیفیت چرم به صورت زیر عمل کنید:

    کاغذ سفیدی برداشته و روی محصول چرمی خود قرار دهید، انگشت خود را روی کاغذ قرار داده و چند بار کاغذ را بکشید، اگر رنگ چرم روی کاغذ نیفتد، چرم شما از مرغوبیت و کیفیت خوبی برخوردار است.

    یک محصول چرم دارای برچسب کیفیت است. ممکن است این برچسب را در داخل کیف پیدا کنید.

    A black leather briefcase with a strap Description automatically generated

    به منظور تشخیص اینکه کفش اداری زنانه از چرم طبیعی یا چرم مصنوعی ساخته شده است، می‌توانید از شاخص‌هایی مانند بو، ساختار سطح، لمس محصول، لبه‌های کار، تست روغن یا آب و قیمت استفاده کنید تا چرم طبیعی را از مصنوعی تشخیص دهید.

    1. بوی چرم

    متأسفانه، اگر به صورت آنلاین خرید می‌کنید، پس امکان استشمام بوی چرم را ندارید. چرم طبیعی بوی متمایز و مطبوع خود را دارد که قابل استشمام است. از طرف دیگر، چرم مصنوعی ممکن است اصلاً بو نداشته باشد یا بوی پلاستیک بدهد.

    ۲. جنس

    شما یک کیف چرمی با کیفیت را با رنگ مرغوب آن که در بالا گفتیم تشخیص می‌دهید. اما اگر به دقت نگاه کنید ممکن است عیوب طبیعی جزئی را روی چرم طبیعی کشف کنید. این موارد می‌توانند به شکل بریدگی، نیش حشرات، علائم کشش و چین خوردگی گردن حیوان باشند.

    3 . لمس کنید

    چرم طبیعی، احساس گرما و نرمی القا می‌کنند و در دست گرفتن آن‌ها راحت است.

    1. لبه‌های محصول

    چرم طبیعی دارای ساختار فیبری در لبه‌ها است که از منافذ حاوی پروتئین پوست تشکیل شده است، در حالی که چرم مصنوعی دارای لبه‌های صاف است. اما به خاطر داشته باشید، این یک تفاوت است که تشخیص آن در چرم اصلاح شده دشوار است.

    1. آزمایش روغن و آب

    چرم طبیعی یک ماده طبیعی است. بنابراین می‌تواند آب، چربی‌ها و روغن‌ها را با منافذ خود جذب کند. شما می‌توانید به راحتی با یک قطره آب یک چرم مصنوعی را تشخیص دهید که به سادگی از روی کیف سر می‌خورد و جذب نمی‌شود.

    1. قیمت

    مانند بسیاری از محصولات دیگری که خریداری می‌کنید، قیمت به تنهایی نشانه قابل اعتمادی نیست که آیا این کیف چرمی از کیفیت خوبی برخوردار است یا نه. اما به عنوان یک قاعده، چرم طبیعی و با کیفیت، گران‌تر از چرم مصنوعی است.

    خرید کیف چرمی زنانه از نیکلاس

    A black leather bag with a handle Description automatically generated

    حال، لیست کاملی از شاخص‌ها برای تشخیص چرم طبیعی را دارید که به شما کمک می‌کند چرم طبیعی را از مصنوعی تشخیص دهید. در صورت خرید اینترنتی کیف چرم نمی‌توانید آزمایش کاغذ را انجام دهید. اما می‌توانید از فروشندگان در مورد نوع رنگ محصول چرمی سوال کنید، اگر یک فروشگاه چرم خوب که محصولات چرمی باکیفیت می‌فروشد را می‌شناسید که در نزدیکی شما نیست، اینترنتی خرید کنید به شما اطمینان می‌دهیم که مجموعه‌ای از انواع کیف چرمی زنانه با کیفیت را می‌توانید در نیکلاس به آدرس https://nicolasleather.com/ پیدا کنید که از چرم طبیعی ساخته شده اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.