دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403 Monday, 20 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41767 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2384×
بررسی معتبر بودن سایت طلاسی – چیزی که باید قبل از خرید از آن بدانید
  • 23 آبان 1402 ساعت: 16:30
  • شناسه : 267459
    بازدید 5
    1

    خرید آنلاین در دنیای امروز کاملاً معمول و روتین شده است، و همه‌ی ما به دنبال کاهش هزینه‌ها، زمان‌بندی بهتر و بهبود در تجربه‌ی خرید به وسیله اینترنت هستیم. با وجود این، در زمینه‌ی خرید آنلاین، همواره باید احتیاط کرد.

    پ
    پ

    خرید آنلاین در دنیای امروز کاملاً معمول و روتین شده است، و همه‌ی ما به دنبال کاهش هزینه‌ها، زمان‌بندی بهتر و بهبود در تجربه‌ی خرید به وسیله اینترنت هستیم. با وجود این، در زمینه‌ی خرید آنلاین، همواره باید احتیاط کرد. یکی از وب سایت‌های معروف در زمینه خرید و فروش طلا که به‌عنوان یکی از بهترین سایت‌های خرید طلا از نظر عملکرد و نحوه پاسخگویی به مشتریان در سطح خوبی قرار دارد و میتوان برای خرید طلا به آن اعتماد کرد ، وب سایت طلاسی است. در اینجا، ما قصد داریم بیشتر با وب سایت طلاسی آشنا شویم ، بنابراین اگر شما نیز به دنبال یافتن بهترین وب سایت برای خرید طلا هستید، همراه ما باشید.

    بررسی مجوز های وب سایت طلاسی

    طلاسی دارای مجوز مرکز توسعه تجارت الکترونیکی

    نماد اعتماد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی یا به اختصار اینماد، یکی از مجوزهای لازم برای کسب و کارهای اینترنتی است. کسب و کارها برای دریافت این مجوز ملزم به پذیرش قوانین و شرایط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی هستند.از جمله تعهداد کسب و کارهای دارای اینماد این است که باید امکانی را فراهم کنند که بازرسان و کارشناسان مرکز در صورت نیاز بتوانند از تمامی مراکز و امکان مرتبط با کسب و کار بازدید به عمل بیاورند و در صورت نیاز مستندات لازم را به مرکز ارایه کنند. بنابراین طلاسی تحت کنترل و بازرسی های مرکز توسعه تجارت الکترونیک است و در صورت وجود شکایت و یا مساله خاص میتوان از این مرکز شکایات را پیگیری کرد.

    word image 267459 1 - بررسی معتبر بودن سایت طلاسی – چیزی که باید قبل از خرید از آن بدانید -

    آیا از طلاسی تا کنون شکایتی مطرح شده است؟

    با مراجعه به صفحه اینماد مربوط به وب سایت طلاسی میتوانید به سادگی تعداد شکایت و شکایات حل نشده توسط طلاسی را بررسی کنید. تا کنون در سایت اینماد شکایتی برای طلاسی ثبت نشده است و این نشان از پاسخگویی و پیگیری مسال کاربران در طلاسی توسط پشتیبان های این پلتفرم معتبر است.

    طلاسی دارای مجوز از سازمان نصر (نظام صنفی رایانه ای)

    هم چنین طلاسی دارای مجوز و عضو نظام صنفی رایانه ای (سازمان نصر ایران) است. با مراجعه به این وب سایت میتوانید اطلاعات مربوط به طلاسی را بررسی و تحقیق کنید.

    طلاسی، شرکت معتبر و ثبت شده

    طلاسی یکی از پلتفرم های معتبر است و مبالغ واریزی شما وارد حساب شرکت میشود و در صورت بروز هرگونه مشکل میتوانید مسئله خود را پگیری کنید.

    تا اینجا سعی کردیم مجوزها و موارد مرتبط با اعتبار سنجی طلاسی را باهم بررسی کنیم. با توجه به مجوز ها و موارد ذکر شده سایت طلاسی را میتوان در دسته وب سایت های معتبر قرار داد. در ادامه مطلب قصد داریم به راهکارها و مزایای طلاسی را با هم بررسی کنیم.

    مزایای وب سایت خرید و فروش آنلاین طلا – طلاسی

    • خرید و فروش 24 ساعته طلا
    • واریز و برداشت وجه فوری
    • خرید کارت هدیه طلا
    • خرید طلا از 50 هزار تومان
    • امنیت حساب کاربری
    • امنیت دارایی
    • سفارش خرید و فروش طلا با قیمت
    • کسب درآمد با معرفی دوستان

    word image 267459 2 - بررسی معتبر بودن سایت طلاسی – چیزی که باید قبل از خرید از آن بدانید -

    طلاسی برای چه افرادی مناسب است؟

    طلاسی برای تمام افرادی که قصد سرمایه گذاری یا پس انداز طلا دارند مناسب است. در ادامه مطلب به چند مورد از موارد استفاده طلاسی میپردازیم.

    word image 267459 3 - بررسی معتبر بودن سایت طلاسی – چیزی که باید قبل از خرید از آن بدانید -

    پس انداز اندک اندک طلا

    در طلاسی میتوانید با روزانه حتی 50 هزارتومان اقدام به خرید و فروش طلا کنید. با یک برنامه ریزی ساده میتوانید یک مبلغ مشخصی را برای خود تعیین کنید و به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه طلا بخرید و پس از مدتی یک پس انداز از جنس طلا با مبلغ قابل توجه داشته باشید و در هر زمانی که نیاز داشتید طلای خود را بفروشید و معادل مبلغ را برداشت کنید.

    word image 267459 4 - بررسی معتبر بودن سایت طلاسی – چیزی که باید قبل از خرید از آن بدانید -

    نگهداری از طلای شما

    پس از خرید از طلاسی، طلای شما به صورت امن در خزانه های طلاسی نگه داری می‌شود. هم چنین طلای شما در برابر حوادث گوناگون بیمه می‌شود و هیچ گونه اسیبی به دارایی شما نخواهد رسید. در شیوه های سنتی خرید طلا همواره نگرانی هایی در زمینه نگهداری طلا وجود داشته است. افراد برای نگه داری از طلای خود سعی بر این داشته اند که طلای خود را در قسمتی از منزل یا محل دیگری مخفی کنند. با خرید طلا از طلاسی دیگر نگران این مسائل نخواهید بود.

    به دور از خطرات جابه جایی طلا باشید

    حتما تجربه داشته اید که پس از خرید طلا و خروج از مغازه های طلا فروشی نگرانی از سرقت طلا وجود دارد. با رعایت نکات ایمنی میتوان از این مسایل دور بود، لیکن طلاسی راهکار اصلی برای عدم وقوع این مشکل است. با خرید و فروش آنلاین طلا در طلاسی دیگر نگران خطرات جابه جایی طلا نخواهید بود.

    خرید طلای اصل با خیال راحت

    طلایی که از طلاسی خریداری میکنید در زمانی که بخواهید طلاسی به قیمت روز خریدارش خواهد بود. پس نگرانی از بابت اصالت طلا در خرید از طلاسی وجود ندارد. در خرید سنتی طلا باید حتما از مراکز معتبر اقدام به خرید طلا کنید. چرا که امکان دارد به شما طلای غیر اصل (آبکاری، طلا با عیار پایین تر و …) تحویل دهند. از آنجایی که معمولا بعد از مدت طولانی افراد طلای خود را میفروشند ممکن است در هنگام فروش طلای خود با مشکل مواجه شوید. پس برای پس انداز طلا بهترین گزینه استفاده از پلتفرم معتبر طلای طلاسی می باشد.

    خرید طلای بدون اجرت

    در طلاسی میتوانید به راحتی طلای بدون اجرت بخرید و بفروشید. اجرت طلا یکی از مسایلی است که گاها کسب سود از طلا را سخت میکند. شما برای اینکه بخواهید از خرید طلای خود سود بدست بیاورید ابتدا باید صبر کنید تا قیمت طلا به اندازه کارمزدی که پرداخت کرده اید افزایش پیدا کند. اما در طلاسی با خرید طلای بدون اجرت زمان رسیدن به سود میتواند کوتاه تر باشد.

    تحویل فیزیکی طلا

    شما میتوانید در طلاسی پس از خرید طلا با پرداخت حق ضرب شمش و یا پلاک طلا، درخواست خود را برای تحویل فیزیکی طلا ثبت کنید. پس از بررسی، کارشناسان طلاسی برای تحویل طلا با شما در ارتباط خواهند بود.

    پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

    در هر ساعتی از شبانه روز پشتیبانی طلاسی پاسخگوی مشتریان و کاربران خود است. در صورت وجود هرگونه مشکلی در استفاده از پلتفرم طلاسی میتوانید با پشتیبان های سایت طلاسی در ارتباط باشید و مشکل خود را به راحتی برطرف کنید.

    سعی کردیم تمام مواردی که در ارتباط با پلتفرم طلاسی وجود داشت را برای شما بررسی کنیم. در ادامه در صورتی که تجربه خرید یا فعالیت در سایت طلاسی را داشته اید در بخش نظرات ثبت کنید تا کاربران دیگر هم از مزایا و معایب طلاسی مطلع شوند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.