شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
مشخصات فنی کانکس اداری و کاربردهای آن
24 آبان 1402 ساعت: 15:43
شناسه : 267520
2

کانکس‌های اداری نوعی کاربردی از انواع کانکس هستند که به‌ طور ویژه طراحی شده‌اند تا بدون در نظر گرفتن شرایط محل ساخت، به‌عنوان یک منطقه کاری اداری موقت برای کارکنان مورد استفاده قرار گیرند.

پ
پ

کانکس‌های اداری نوعی کاربردی از انواع کانکس هستند که به‌ طور ویژه طراحی شده‌اند تا بدون در نظر گرفتن شرایط محل ساخت، به‌عنوان یک منطقه کاری اداری موقت برای کارکنان مورد استفاده قرار گیرند. از این رو دانستن مشخصات فنی کانکس اداری و کاربردهای آن بسیار ضروری است. کانکس‌ اداری را  می‌توان به صورت سفارشی و در ابعاد دلخواه و با امکاناتی که در نظر دارید سفارش دهید داد.  مثلا می‌توانید در سفارش خود تهویه مطبوع، مبلمان، شبکه کامپیوتری و تلفن، اتوماسیون خانگی و … را نیز در سفارش خود در نظر بگیرید. کانکس‌های اداری ما را می‌توانید به هم وصل کنید تا ساختمان‌های مدولار پیش ساخته را تشکیل دهید و مطابق با سفارش خود، نیاز خود را رفع کنید و از تجربه خرید کانکس خود راضی باشید.

کانکس اداری

 مشخصات فنی کانکس اداری

مشخصات فنی کانکس اداری شامل آیتم‌هایی مثل ساختار، دیوارها، سقف و کف، کفپوش، نازک کاری در و پنجره، چیدمان داخلی اختیاری، نصب سریع و قابلیت حمل هستند.

  1. ساختار: ساختار کانکس اداری با سطح و قاب ساندویچ پانل فولادی گالوانیزه و رنگ شده (پرلین) است.
  2. دیوارها: دیوارها در کانکس اداری به صورت ساندویچ پانل روی دیوارهای خارجی و داخلی و پشم سنگ عایق تا ضخامت 100 میلی متر، فوم پلی اورتان یا پلی استایرن هستند.
  3. سقف و کف: سقف و کف کانکس اداری ویژگی خاص خود را دارند. سقف ذوزنقه‌ای گالوانیزه یا سقف ساندویچ پانل عایق پلی یورتان بهترین گزینه خصوصا در مناطق بارانی است. سطح پایه از پانل سیمانی الیافی با روکش وینیل است.
  4. کفپوش: کانکس اداری قابل حمل با کفپوش وینیل است که می‌توانید به اختیار خودتان از پارکت یا کاشی سرامیک نیز استفاده کنید.
  5. نازک کاری در و پنجره: نازک کاری در و پنجره در کانکس اداری با پنجره‌های آلومینیومی یا PVC انجام می‌شود. به دلخواه و به سفارش خودتان می‌توانید پنجره بزرگ، پنجره کناری، کرکره آلومینیومی یا پی وی سی، کرکره، نرده فولادی برای پنجره‌ها و درها نیز تعبیه کنید.
  6. چیدمان داخلی اختیاری: پیدمان داخلی اختیاری است. دفاتر کارگاه ساختمانی و اتاق‌های ملاقات و فضاهای نشیمن را می‌توان به صورت خصوصی ترتیب داد. کلیه تجهیزات اعم از تهویه مطبوع، شبکه کامپیوتری و اینترنت و یا مبلمان قابل گنجاندن است.
  7. نصب سریع: کانکس اداری می‌تواند ظرف چند ساعت نصب یا جدا شود و به عبارتی دیگر نصب سریعی دارد. تمام پانل‌ها در کارخانه برش و رنگ آمیزی می‌شوند. شاسی پایین و بالایی به صورت پیش مونتاژ شده در کارخانه تحویل داده می‌شود.
  8. قابلیت حمل: قابلیت حمل آسان یکی از مشخصات فنی کانکس اداری است. کانکس اداری را می‌توان با قلاب‌های بالابر حمل کرد.

کاربردهای کانکس اداری

کاربردهای کانکس اداری بسیار گسترده هستند.

  1.  دفتر برای پرسنل سایت:

یک دفتر برای پرسنل سایت یا برای مدیریت در محل ضروری است. از راحتی یک کانکس اداری برای سازماندهی کسب و کار خود و به روز نگه داشتن همه چیز لذت ببرید. برای مدیریت استفاده از مواد از فضایی که مطابق با نیازهای شما سفارشی شده است استفاده کنید. برای اطمینان از محرمانه بودن بحث‌ها، با کارکنان در یک محیط محتاطانه ملاقات کنید. کانکس اداری به راحتی مونتاژ، جداسازی و حمل و نقل می‌شود.

  1. دفاتر ساختمانی:

کانکس اداری برای دفاتر ساختمانی نیز مناسب هستند. همه ساختمان‌های مدولار ما با رعایت ایمنی و امنیت به صورت استاندارد ساخته شده‌اند و زمانی که برای استفاده در یک سایت ساخت‌وساز آماده می‌شوند، اقدامات بیشتری انجام می‌شود. ساختار محکم، عایق صدا، تهویه مطبوع و سایر گزینه‌های قابل تنظیم به این معنی است که یک دفتر مدولار می‌تواند متناسب با نیازهای خاص شما طراحی شود.

  1. دفاتر امنیتی و ساختمان‌های دولتی و نظامی:

از کانکس اداری برای دفاتر امنیتی و ساختمان‌های دولتی و نظامی در برنامه‌های امنیتی مختلفی که وجود دارد می‌توان از یک واحد ماژولار استفاده شده برای آنها استفاده کرد. دفاتر اعزام و دفاتر نگهبانی، نیروگاه‌ها، دادگاه‌ها و مراکز اداری همگی نمونه‌ای از این موارد هستند. ساختمان‌های مدولار را می‌توان به گونه‌ای تجهیز کرد که ضد گلوله و مقاوم در برابر انفجار باشند و حداکثر امنیت را به کارکنان شما ارائه دهند.

  1. ساختمان امداد رسانی به بلایا و بحران‌ها:

فاجعه همیشه در نامناسب‌ترین زمان رخ می‌دهد و مردم آسیب دیده از آن در اسرع وقت به کمک نیاز دارند. در این زمان‌ها بهتر است از کانکس اداری برای ساختمان امداد رسانی به بلایا و بحران‌ها استفاده کنید و تمامی اقدامات هماهنگی و پشتیبانی را در این نوع کانکس انجام دهید. چه به یک دفتر برای عملیات نجات در میدان نیاز داشته باشید، چه نیاز به استقرار مسکن مدولار، کلاس درس یا کلینیک داشته باشید، یک واحد کانکس اداری انتخابی عالی است که بیشتر به آن نیاز دارید.

  1. ساختمان‌های بهداشت و درمان:

ساختمان‌های بهداشت و درمان که در یک محیط پزشکی استفاده می‌شوند دارای موانع اضافی برای رعایت مشخصات بهداشتی دقیق هستند. خوشبختانه، کانکس اداری و ساختمان‌های مدولار از عهده این وظیفه بر می‌آیند. آزمایشگاه‌ها و کلینیک‌ها به راحتی مجهز به امکانات آزمایش، سیستم‌های تهویه و تصفیه آب ویژه و عایق صدا هستند. واحدهای مدولار استفاده شده را می‌توان به راحتی به یک ساختمان اصلی و دائمی اضافه کرد تا ظرفیت بیمار افزایش یابد.

  1. گسترش دفتر:

در مواقعی که نیاز به گسترش دفتر داشته باشید، مثلا شاید نیروی کار شما رشد کرده باشد و محل شما دیگر فضای کافی برای اسکان کارکنان شما در شرایط مطلوب را ندارد، کانکس اداری به شما این امکان را می‌دهد که منطقه کاری را با توجه به محدودیت‌ها و الزامات کسب و کار خود افزایش دهید. این محلول‌ها با عایق‌بندی کامل، به راحتی در فضای مورد نظر شما برای استفاده به عنوان پسوند ساختمان مدولار یا سنتی نصب می‌شوند.

images 1699963868 655363dc966dd - مشخصات فنی کانکس اداری و کاربردهای آن - کانکس اداری

  1. دفتر موقت:

شما می‌توانید از کانکس اداری به عنوان دفتر موقت نیز استفاده کنید. شاید محل شما در حال بازسازی است و از کار افتاده است. ممکن است کارگران یا کارآموزان فصلی در تیم خود داشته باشیید. که در این شرایط کانکس‌ اداری پیش ساخته یک راه حل عالی است که انواع نیازهای موقت را برطرف کند. مونتاژ یا بسته‌بندی موفقیت‌آمیز کانکس اداری شما کمتر از نیم روز طول می‌کشد و بسته به جایی که می‌خواهید فضای کاری موقت خود را تنظیم کنید، امکان جابجایی آسان را فراهم می‌کند.

  1. اتاق‌های تمیز:

از کانکس اداری به عنوان یک اتاق تمیز که یک منطقه تعیین شده است که سطح کمی از آلاینده‌های میکروسکوپی در هوا را داشته باشد. این اتاق‌ها برای ایجاد وسایل الکترونیکی پزشکی و دقیق ایده‌آل هستند. اتاق‌های تمیز برای عملکرد مؤثر به توزیع جریان هوای خاصی نیاز دارند. یک واحد مدولار را می‌توان در خارج از مناطق اطراف ساخت، بنابراین می‌توان آنها را بدون نیاز به تنظیم جریان هوا در کل منطقه نصب کرد.

خلاصه

کانکس اداری یک نوع از انواع مختلف کانکس است که در کارخانه‌های مربوطه ساتخته و مونتاژ می‌شوند. یک ساختمان اداری مدولار به محل نصب آورده می‌شود که تقریباً به‌طور کامل برای راه‌حلی موقت یا دائمی برای مشاغلی که به فضای بیشتری نیاز دارند ساخته شده است. شرکت‌هایی از صنایع مختلف می‌توانند از کانکس‌های اداری مدولار بهره مند شوند. اگر شخصی در زمانی که دفتر اصلی آنها در حال ساخت است یا شرکت در حال جابجایی است، به مکانی برای سکونت نیاز دارد، ممکن است یک کانکس اداری مدولار پیش ساخته را انتخاب کند. کانکس‌های اداری نیز می‌توانند الحاقات دائمی به ساختمان‌های اصلی باشند و فضای بیشتری را فراهم کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.