سه‌شنبه, 18 اردیبهشت 1403 Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41596 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2375×
آشنایی با نکات مهم قبل از خرید ملک در آلانیا ترکیه
28 آبان 1402 - 16:29
شناسه : 267871
0

نکاتی که پیش از خرید خانه در آلانیا مهم می باشند به مواردی مانند مذاکره درباره قیمت و یا شرایط معامله مربوط می باشند. درصورتی که قصد دارید ملکی را در این شهر خریداری کنید باید به فکر پرداخت مبلغی برای رزرو ملک باشید.

پ
پ

نکاتی که پیش از خرید خانه در آلانیا مهم می باشند به مواردی مانند مذاکره درباره قیمت و یا شرایط معامله مربوط می باشند. درصورتی که قصد دارید ملکی را در این شهر خریداری کنید باید به فکر پرداخت مبلغی برای رزرو ملک باشید. این هزینه حدودا معادل 1000 یورو می باشد که هنگامی که خرید خانه نهایی می شود از مبلغ کل کسر می شود. به منظور آشنایی با نکات مهم قبل از خرید ملک در شهر آلانیا بهتر است که حتما باید وکیل مشورت کنید. این پروسه حدودا 4 هفته طول می کشد و درنهایت پروسه خرید بعد از این بازه زمانی نهایی می شود. آخرین مرحله مربوط به دریافت سند ملک می باشد که در کشور ترکیه از آن به عنوان TAPU یاد می شود. با رعایت نکاتی که در ادامه خدمت شما گفته می شود می توانید خیال خود را از بابت خرید بی دردسر خانه در این شهر راحت کنید.

C:\Users\mehdi\OneDrive\Desktop\dd.jpg

مهم ترین نکات خرید ملک در آلانیا

افراد هم برای خرید گذران اوقات فراغت و هم برای سرمایه گذاری ممکن است در این شهر قصد خرید ملک را داشته باشند. گذران اوقات فراغت هم در دوران بازنشستگی و هم در دوران تعطیلات طول سال حس و حال خودش را دارد. آلانیا به دلیل موقعیت خاصی که از نظر جغرافیایی داراست و تنوعی از فرهنگ ها که در آن دیده می شود مدتهاست که به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری تلقی می شود. همچنین امکانات رفت و آمد در این شهر نیز مثال زدنی هستند. در ادامه به بررسی مهم ترین نکاتی که درباره خرید ملک در آلانیا باید درنظر داشته باشید اشاره خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

از افراد توانمند مشورت دریافت کنید

هرچه باشد ترکیه یک کشور خارجی است و برای خرید ملک و اخذ اقامت در این کشور نیاز است که با قوانین و شرایط این کار آشنا باشید. افراد در فرایند مشاوره مواردی مانند حداقل سرمایه موردنیاز, عوامل موثر بر قیمت ملک و … را خدمت شما شرح می دهند. همچنین از شما درباره بودجه ای که برای خرید ملک سوال می پرسند و باتوجه به بودجه و سایر مواردی که درباره شما صادق اند بهترین انتخاب ها را خدمت شما شرح می دهند. اگر قصد دارید که بهترین خدمات مشاوره ای را در زمینه خرید ملک دریافت کنید ما درخدمت شما هستیم. شرکت تراوک (https://fa.travok.estate/) یکی از بهترین شرکتهای فعال در زمینه خرید و فروش خانه و آپارتمان در ترکیه می باشد.

ملک را بدون بازدید خریداری نکنید

این مورد چیزی است که حتی درباره خرید ملک در کشور خودمان هم صادق است. تصاویری که از ملک می بینید فاصله زیادی دارند با ظاهر واقعی که ملک در این لحظه داراست. علاوه بر وضعیت فیزیکی و امکاناتی که خود ساختمان داراست, بررسی کنید که این ملک از نظر دسترسی به امکانات شهری در چه موقعیتی قرار دارد. ببینید که آیا به مواردی مانند بیمارستان و …. دسترسی مناسبی وجود دارد یا خیر.

خرید را با پرداخت بیعانه شروع کنید

درصورتی که از ملکی خوشتان آمده است به منظور آسوده خاطر شدن بابت خرید قطعی آن ملک برای آن مبلغی را به عنوان بیعانه بپردازید. در این صورت فروشنده برای فروش ملک به سراغ فرد دیگری نخواهد رفت. این مبلغ بیعانه معادل 33 درصد از ارزش کل خانه است که به صورت یک قرارداد که حالتی کاملا رسمی دارد به او تقدیم می شود.

برای خرید خانه به سراغ مناطق لوکس بروید

اگر به خرید خانه به چشم یک سرمایه گذاری پولساز نگاه می کنید به این مورد حتما توجه کنید. خرید خانه نوعی سرمایه گذایر با قدرت نقد شوندگی بالاست و درصورتی که قصد دارید در آن به سود خوبی برسید باید روی مناطق پرتقاضا و لوکس شهر تمرکز کنید. اگر خرید خانه را در مناطق دورافتاده شهر انجام دهید خواهید دید که در زمان نیاز به فروش خانه و دریافت پول نقد آن کار سختی خواهید داشت. چرا که خانه های مناطق دورافتاده کم تقاضاتر از سایر نقاط هستند.

مدارک مورد نیاز برای خرید ملک در الانیا

اول از هرچیز باید حساب باز کنید تا امکان واریز وجه داشته باشید. سایر مدارک به شرح زیرند:

  • عکس مناسب
  • پاسپورت معتبر
  • کد مالیاتی
  • درصورتی که به زبان ترکی مسلط نیستید مترجم نیاز دارید.
  • بیمه نامه ای که مربوط به ملک است.
  • بدیهی هایی که ملک دارد را قبل از خرید چک کنید

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.