جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41540 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتصاب یک گیلانی به عنوان ریاست کمیته مربیان فدراسیون بدمینتون کشور
    01 آذر 1402 - 3:03
    شناسه : 268017
    3

    غلامحسین مینایی، دبیر هیات بدمینتون گیلان به عنوان ریاست کمیته مربیان فدراسیون بدمینتون کشور انتخاب شد.

    پ
    پ

    یک گیلانی به عنوان ریاست کمیته مربیان فدراسیون بدمینتون کشور - انتصاب یک گیلانی به عنوان ریاست کمیته مربیان فدراسیون بدمینتون کشور - بدمینتون

    به گزارش روابط عمومی هیات بدمینتون گیلان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون کشور، محمدرضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون ایران و نائب رئیس آسیا حکم ریاست غلامحسین مینایی بر کمیته مربیان فدراسیون را امروز سه شنبه 30 آبان به وی ابلاغ کرد. در جلسه‎ای که امروز در همین رابطه در فدراسیون بدمینتون برگزار شد اعضای کمیته مربیان نیز تایید شدند.

    بر همین اساس سیدبهادر زکی‎زاده، نیکزاد شیری، نگین امیری‎پور و اشرف سادات رضوی نیز به عنوان اعضای کمیته مربیان معرفی شدند که همگی از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان نامدار رشته بدمینتون به شمار می‎آیند.

    غلامحسین مینایی پیشکسوت و بازیکن اسبق تیم ملی است که سابقه مربی‎گری در رده ملی را هم دارد. او پیش از این ریاست هیئت بدمینتون گیلان و دبیری همین هیئت را بر عهده داشته است.

    سیدبهادر زکی‎زاده از پیشکسوتان بدمینتون به شمار می‎آید که سرمربی سابق تیم ملی است. او سابقه عضویت در تیم ملی هم دارد و بیش از 10 سال فعالیت قهرمانی از خود بر جای گذاشته است.

    نیکزاد شیری دیگر عضو کمیته مربیان فدراسیون نیز هم اکنون مربی تیم ملی است ضمن اینکه قبلا سابقه ریاست بر کمیته استعدادیابی فدراسیون را دارد. شیری بیش از 10 سال سابقه حضور در تیم ملی را داراست.

    اشرف سادات رضوی از دیگر اعضای کمیته مربیان هم جز مربیان ملی و عضو سابق کمیته استعدادیابی فدراسیون بدمینتون است. رضوی مربی‎گری تیم شاهرود و ریاست هیئت بدمینتون شاهرود را در کارنامه سوابق خود دارد.

    نگین امیری‎پور نیز از قهرمانان رشته بدمینتون به شمار می‎آید که بیش از 10 سال عضو تیم ملی بود. وی هم اکنون مربی تیم ملی بانوان است.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.