شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
حراج ویژه جمعه سیاه به صورت محدود
1 آذر 1402 ساعت: 12:00
شناسه : 268025
2

قطعا عبارت جمعه سیاه به گوشتان خورده است و وقتی می شنوید به حراج های بزرگ فکر می کنید و همین طور تخفیفات عمده ای که وجود دارد.حال میخواهیم این موضوع را بررسی کنیم که این عبارت از چه چیزی نشات می گیرد.چرا به این روز جمعه سیاه می گویند؟و اینکه چرا فروشندگان در این روز کالای خود را با تخفیف ویژه به فروش می رسانند.

پ
پ

برای اولین بار در سال 1966 در یکی از فروشگاه ها در فیلادلفیا که در این فروشگاه تمبرهای کلکسیون داری به فروش می رسد این اصطلاح شنیده شد.

که میتوان گفت جمعه سیاه اولین روز از دوره خرید های کریسمس می باشد،یعنی اولین روز بعد ازعید شکرگزاری که در این روز بیشتر افراد به فروشگاه های مختلف میروند وخرید می کنند،در واقع این روز یک روز تعطیل محسوب نمی شود. اما به خاطر اهمیت این روز اکثرشرکت ها به کارمندان خود مرخصی می دهند تا بتوانند در صورت نیازبه خرید،خرید های خود را به راحترین شکل ممکن انجام دهند.

C:\Users\admin\Desktop\35.jpg

سنت جمعه سیاه مربوط به کشورهای که مسیحی هستند می باشد اما به مرور زمان به دلیل توجه و استقبال فراوان در بین تمام مردم دنیا شناخته شده. ودر ایران هم هستند فروشگاه هایی که در طی این چند سال اخیر محصولات وکالاهای خود را با تخفیف ویژمی فروشند و نوشاتی هم از این قاعده مستثنی نیست.

ما در نوشاتی تصمیم گرفته ایم به خاطرشما مشتریان وفادار و همیشگی از سنت جمعه سیاه استفاده کنیم و در تاریخ دوم تا چهارم آذرماه تمام محصولات نوشاتی را با تخفیف ویژه قرار دهیم تا شما هم از این تخفیفات بهرمند شوید.

حال می خواهیم شما را با تعدادی از محصولات منحصر به فرد نوشاتی آشنا کنیم تا در هنگام خرید با اطلاعات کافی بتوانید خرید خود را انجام دهید.

دمنوش های لاغری شکم وپهلو نیوشا:

می توان گفت که یکی از روش های آب کردن چربی های اضافی شکم و پهلو دمنوش لاغری شکم وپهلو نیوشا می باشد چون این دمنوش جزء دمنوش های پرطرفداری است که طبق گفته افرادی که از این محصول استفاده کردن بسیار موثر بوده در کاهش وزن و چربی سوزی در ناحیه شکم وپهلو که این دمنوش دوره مصرف دارد که طبق دوره مصرف آن تاثیر خود را می گذارد و سایز شما کم می شود.که در ذیل به آن پرداخته ایم.

  • دوره ۲۰ روزه پکیج شکم و پهلو  : ۲ سایز
  • دوره ۴۰ روزه پکیج شکم و پهلو: ۲ تا ۴ سایز
  • دوره ۶۰ روزه پکیج شکم و پهلو : ۴ تا ۶ سایز
  • دوره ۸۰ روزه پکیج شکم و پهلو : ۶ تا ۸ سایز
  • دوره ۱۰۰ روزه پکیج شکم و پهلو :۸ تا ۹ سایز

اما مزایای مصرف این محصول افزایش سوخت وساز بدن،کاهش اشتها،رفع سلولیت،جلوگیری از افتادگی پوست و در قسمت بالا گفته شد چربی سوزی در ناحیه شکم وپهلو.

C:\Users\admin\Desktop\789.jpg

انواع روغن های کاژان:

که این روغن ها شامل روغن خارمریم،روغن بادام شیرین، روغن تخم کتان،روغن تخم کدو.

روغن بادام شیرین:

اگر بخواهیم به فواید روغن بادام شیرین بپردازیم بسیار زیاد است که در بحث ما نمی گنجد.اما می توان گفت یکی از بهترین روغن ها روغن بادام شیرین می باشد که این روغن سرشار از ویتامین E می باشد و منبع غنی از مس ،پتاسیوم و منیزیوم می باشد. واز همه مهمتر این روغن درای آنتی اکسیدان است که همین مورد به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند.

روغن تخم کتان:

یکی از جواهرات طبیعی که می توان به آن اشاره کرد روغن تخم کتان می باشد.به دلیل خواص هایی که در حیطه بهداشتی وآشپزی دارد از گذشته تا به امروز در بین مردم رواج بسیار دارد.به دلیل داشتن اسید های چرب در سلامتی وزیبایی بدن شما بسیار موثر است.

که از مزایای آن می توان به خاصیت ضد التهابی،تقویت سیستم ایمنی بدن،حفظ سلامت پوست،جلوگیری از ریزش مو وخاصیت ضد اکسیدانی اشاره کرد.

روغن خار مریم:

خار مریم یک گیاه دارویی می باشد که این گیاه بیشتر در مناطق گرمسیری مثل آفریقا،آسیا واسترالیا رشد می کند.و از روغن این گیاه به صورت سنتی برای درمان بسیاری بیماری ها استفاده می شود. ازجمله درمان التهابات پوستی، جوش های پوستی، خارش، زگیل، سوختگی و عفونت‌های پوستی.

C:\Users\admin\Desktop\63.jpg

روغن تخم کدو:

طبق مطالعات انجام شده استفاده از روغن تخم کدو برای سلامتی پروستات درمردان موثر است علاوه بر آن،منبع ویتامین ها ومواد معدنی می باشد از جمله آن Aو E روی،منیزیم،پتاسیم وفسفرمی باشد.ودر کل برای سلامتی عمومی بدن مناسب است.

جهت تهیه هرکدام از این محصولات می توانید کد تخفیف nooshatea7 را وارد نمایید واز تخفیفات ویژه بهرمند شوید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.