شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
رزرو تاکسی vip بین شهری
1 آذر 1402 ساعت: 13:55
شناسه : 268037
1

قبل از اینکه بخواهیم به رزرو تاکسی vip بین شهری بپردازیم بهتر است یک تعریف کلی درباره تاکسی بین شهری بپردازیم تاکسی های بین شهری همانند همان تاکسی های خطی داخل وخارج شهر می باشند با این تفاوت که این تاکسی ها به صورت دربستی در اختیار شما قرار میگیرند از مبدا تا مقصد مورد نظر شما.

پ
پ

قبل از اینکه بخواهیم به رزرو تاکسی vip بین شهری بپردازیم بهتر است یک تعریف کلی درباره تاکسی بین شهری بپردازیم تاکسی های بین شهری همانند همان تاکسی های خطی داخل وخارج شهر می باشند با این تفاوت که این تاکسی ها به صورت دربستی در اختیار شما قرار میگیرند از مبدا تا مقصد مورد نظر شما.

C:\Users\admin\Desktop\852023.jpg

تاکسی vip چیست:

تاکسی vip در واقع جزء تاکسی های ویژه ای می باشد که به صورت کامل در اختیار مسافر قرار می گیرد.زمانی که شما تاکسی ویژه را بر می گزینید راننده فقط شما را می پذیرد و مسافران دیگری را در مسیر سوار نمی کند،وفقط مسیری را طی می کند که مسافر از او می خواهد وتعیین کرده است.که برای اینکه بخواهید تاکسی های ویژه را برگزینید فقط کافی است با سفر کار در تماس باشید و تاکسی vip مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مزایای رزرو تاکسی vip چیست:

یک سری ویژگی هایی وجود دارد که این ویژگی ومزایا سبب تفکیک بین تاکسی های ویژه وتاکسی های عادی شود که در ذیل به آن پرداخته ایم.

  1. داشتن خودرو های لوکس:

در تاکسی های vip به صورت کلی از خودرو های لوکس و آخرین مدل برای راحتی هر چه بیشتر مسافران استفاده می شود.در واقع می توان گفت این خودرو ها امکانات بیشتری دارند که از جمله آنها می توان به صندلی های چرمی،فضای داخلی مناسب وبزرگ وهمین طور سیستم سرمایشی وگرمایشی مناسب ومطلوب اشاره کرد.

2.داشتن خدمات دربستی:

همان طور که می دانید خدمات دربستی به این صورت می باشد که راننده فقط یک مسافر را قبول می کند واز پذیرفتن مسافران دیگر خوداری می کند حتی در طول مسیر که در قسمت بالا توضیح داده شد وهمین عامل سبب می شود که حریم خصوصی شما حفظ شود و ارائه دادن خدمات به شما به صورت شخصی تر شود.که برای سفر خود می توانید سرویس دربستی در تهران را انتخاب کنید.

3.انتخاب مسیر دلخواه:

یکی از بهترین مزایای تاکسی های vip انتخاب مسیردلخواه در حین سفر می باشد.و راننده آن مسیری را که دیگر تاکسی ها طی می کنند را نمی رود بلکه مسیری را طی می کند که شما می خواهید. ودر این صورت شما لذت بیشتری در حین سفر خواهید برد.

C:\Users\admin\Desktop\96.jpg

4. رانندگان مجرب وحرفه ای:

می توان گفت که رانندگان تاکسی های ویژه حرفه ای هستند ودر کار خود تجربه ومهارت خاصی دارند.رانندگان تاکسی های vip آموزش می بینند به همین دلیل هم از ظاهر حرفه ای تری برخوردارند وهم اینکه با مسافران رفتار مناسبی دارند.

5.راحتی و کیفیت بیشتر:

قطعا تاکسی های vip دارای کیفیت و راحتی بیشتری هستند.همان طور که گفته شد برای تاکسی های vip از خودرو های لوکس استفاده می شود و وهمین طور دارای سیستم گرمایشی سر های گفمایشی هستند.

با توجه به ویژگی های گفته شده درباره تاکسی های ویژه پس به این نتیجه میرسیم که برای سفر به شهرهای مختلف انتخاب تاکسی های vip بهتر ومناسب تر است وشما می توانید از خدمات بیشتر و بهتری برخوردار شوید.

هزینه سواری دربستی:

اما به به صورت کلی نرخ کرایه تاکسی دربستی بین شهری طبق چندین عامل از طرف احادیه تاکسیرانی مشخص می شود. که به شرح ذیل است:

  • اولین مورد نوع و مدل ماشین دربستی می باشد که هر چقدر مدل بالاتر باشد قططعا قیمت آن بیشتر است.
  • شهر مبدا و مقصد هم اینکه شما از کدام شهر به کدام شهر می روید بر روی نرخ کرایه تاثیر گذار است.
  • مسافت سفر که این مسافت بر اساس کیلومتر مشخص می شود
  • میزان بنزین مصرفی که البته باز به قیمت بنزین هم بر می گردد
  • هزینه بیمه وهمین طور موارد جانبی که وجود دارد.
  • ترافیک جاده ای اگر مسیر پرتردد باشد قطعا برقیمت تاثیر می گذارد. که البته در تاکسی های ویژه خودتان می توانید مسیر حرکت را مشخص کنید.
  • از دیگر موارد می توان به مدت زمان مسافرت اشاره کرد که بر نرخ کرایه تاکسی تاثیر گذار است.

و اما هزینه ی تاکسی های ویژه با توجه به آنچه که از مزایا و ویژگی های تاکسی های دربستی گفته شد قطعا هزینه تاکسی های ویژه بیشتر از تاکسی های عادی می باشد.چرا که از خدمات بیشتری برخوردار می باشد.و شما هم از امنیت و راحتی بیشتری بهرمند می شوید.

C:\Users\admin\Desktop\74.jpg

البته به این نکته هم توجه کنید که در تاکسی های vip هزینه توقف هم وجود دارد هزینه بیشتر می شود اما برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما در سفر کار در تماس باشید و با توجه به انتخاب شما قیمت به شما گفته می شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.