یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آتش سوزی منزل مخروبه در کوچه های تنگ و باریک شهر رشت
    02 آذر 1402 - 18:31
    شناسه : 268092
    0

    رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به آتش‌سوزی منزل مخروبه در یکی از کوچه‌های تنگ و باریک این شهر، گفت: تمامی خودروهای سبک و سنگین قادر به ورود نبودند و تیم‌های عملیاتی تمامی تجهیزات و لوله‌های نواری را از کوچه‌های طویل پشت‌بام و حیاط خانه‌های هم‌جوار به محل آتش‌سوزی رساندند.

    پ
    پ

    سوزی منزل مخروبه در کوچه های تنگ و باریک شهر رشت - آتش سوزی منزل مخروبه در کوچه های تنگ و باریک شهر رشت - آتش سوزی

    با توجه به کوچه‌های تنگ و باریک منتهی به محل آتش‌سوزی آتش‌نشانان از چندین طرف همچون کوچه‌های باریک چندین متری، حیاط و پشت‌بام خانه‌های هم‌جوار نسبت به ارسال لوله‌های نواری آب‌رسان به محل آتش‌سوزی اقدام کردند.

    عملیات مهار این آتش‌سوزی که احتمال سرایت آن از چهار طرف به خانه‌های ویلایی قدمت دار وجود داشت، سریعاً توسط تیمی مشتمل بر ۳۶ آتش‌نشان و افسر ارشد و به‌وسیله ده خودروی اطفایی و آبرسان مهار و از گسترش آن جلوگیری شد.

    شهرام مؤمنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه علت آتش‌سوزی خانه ویلایی مخروبه در دست بررسی است گفت: خوشبختانه این آتش‌سوزی گسترشی نداشت و به کسی آسیب جانی نرسید.

    آتش‌نشانان هم اینک و در ساعت ۱۷: ۴۵ همچنان در حال پاک‌سازی از شعله‌های آتش و لکه‌گیری کامل محل آتش‌سوزی هستند.

    خبر تکمیلی

    حادثه آتش‌سوزی منزل مخروبه به ساعت ۱۵: ۰۰ امروز پنج شنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

    سریعاً ۱۰ خودروی اطفایی و آب‌رسان به همراه ۳۶ آتش‌نشان و افسر به محل حادثه واقع در خیابان شریعتی کوچه گلبندی اعزام شدند.

    شهرام مؤمنی رییس سازمان آتش‌نشانی رشت که در محل حادثه حضور داشت با تأکید بر کوچه‌های تنگ و باریک منتهی به محل حادثه افزود: تمامی خودروهای سبک و سنگین قادر به ورود نبودند و تیم‌های عملیاتی تمامی تجهیزات و لوله‌های نواری را از کوچه‌های طویل پشت‌بام و حیاط خانه‌های هم‌جوار به محل آتش‌سوزی رساندند.

    وی با بیان اینکه آتش از چهار طرف قابل‌گسترش به خانه‌های هم‌جوار بود افزود: با تلاش نفس‌گیر آتش‌نشانان از پیشروی و گسترش آتش جلوگیری شد و به کسی آسیب جانی نرسید.

    علت این آتش‌سوزی در دست بررسی است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.