شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
املاک چیتگر
9 آذر 1402 ساعت: 13:26
شناسه : 268557
1

املاک چیتگر، به منطقه 22 تهران اشاره دارد که در شمال غرب این شهر واقع شده است.

پ
پ

املاک چیتگر، به منطقه 22 تهران اشاره دارد که در شمال غرب این شهر واقع شده است. منطقه‌ی چیتگر یکی از محله‌های بزرگ تهران بوده و به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. مساحت این منطقه حدود 6200 هکتار بوده و 1300 هکتار آن را فضای سبز فراگرفته است. از دلایل محبوبیت این منطقه، شهرک‌های جدید و مدرن آن هستند که با وجود برج‌های بلند و ساختمان‌های نوساز، نمی‌توان آن را جزء محله‌های قدیمی تهران حساب کرد. علاوه بر آن، این منطقه از تهران، به دلیل وجود مناطق گردشگری مانند دریاچه و جنگل، از آلودگی کمتری هم برخوردار می‌باشد. سایت فایل 22، یکی از معتبرترین سایت‌هایی است که به املاک چیتگر اختصاص یافته است. برای دریافت آخرین اخبار مسکن منطقه 22، می‌توانید فایل 22 را بررسی کنید.

word image 268557 1 - املاک چیتگر -

منطقه چیتگر

در شهرک و املاک چیتگر ، حدود بیست هزار واحد مسکونی در حال ساخت است که بخشی از آن نیز ساخته شده است. همان طور که گفتیم؛ این منطقه، یکی از لاکچری‌ترین و بزرگ‌ترین مناطق تهران بوده و به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شده است. بخش شمالی، در شمال بزرگ‌راه شهید لشکری و در جنوب اتوبان شهید همت قرار گرفته است. چیتگر شمالی از شرق به شهرک راه‌آهن و از غرب به شهرک کارمندان شهرداری محدود می‌شود. چیتگر جنوبی نیز، در جنوب بزرگ‌راه شهید لشکری، شمال بزرگراه فتح، شرق بلوار کرمان خودرو و غرب شهرک دانشگاه تهران قرار گرفته است. محله‌های وردآورد، شهرک شهرداری، شهرک دانشگاه تهران، چیتگر شمالی و شهرک سینمایی غزال در نزدیکی چیتگر جنوبی قرار گرفته‌اند. و دارای پهنه های مختلفی هست از جمله پهنه A ، پهنه B ، پهنه C و پهنه D یا همان پهنه طبیعت می باشد . برای پیش فروش آپارتمان در منطقه چیتگر، به سایت فایل 22 مراجعه کنید.

املاک فایل 22

محله چیتگر، یکی از بهترین مناطق تهران برای خرید ملک و یا سرمایه‌گذاری املاک است. زیرا به خاطر وجود امکانات رفاهی و تفریحی موجود در برج‌های آن، شرایط بسیار خوبی برای سکونت در این منطقه مهیا شده است. اگر قصد خرید آپارتمان در چیتگر را دارید، سایت فایل 22، یکی از سایت‌هایی است که به املاک چیتگر اختصاص داده شده است. در این سایت می‌توانید آگهی‌های مربوط به خرید، فروش، رهن و اجاره‌ی آپارتمان‌ها و واحد‌های تجاری، مسکونی و اداری چیتگر را مشاهده کنید و یا آگهی خودتان را در این سایت قرار دهید. علاوه بر آن، می‌توانید از مشاوره رایگان درمورد سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر بهره‌مند شوید.

امکانات رفاهی چیتگر

منطقه چیتگر، یکی از مناطق گردشگری تهران بوده و از امکانات تفریحی و رفاهی بسیاری برخوردار شده است.

مراکز خرید: یکی از اولین مراکز خرید فضای باز در ایران، مجموعه تجاری-تفریحی بام لند است که در قسمت شمالی املاک چیتگر واقع شده است. این مرکز خرید که تقریبا 10 سال از ساخت آن می‌گذرد، دارای ترکیب معماری ایرانی و اروپایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد. در این مرکز خرید 12 رستوران، شهر موسیقی، شهر فرهنگ و شهر سلامتی راه‌اندازی شده است.

پارک جنگلی: از دلایل پاکی هوای چیتگر، وجود پارک جنگلی است که سراسر آن را درختان سوزنی برگ و پهن برگ فراگرفته است. در این پارک، مجتمع فرهنگی، زمین بازی، پیست دوچرخه سواری، رستوران، آلاچیق، چادرهای اقامتی، سالن اجتماعی، پارکینگ و بوفه وجود دارد.

دریاچه مصنوعی خلیج فارس: دریاچه خلیج فارس که به نام دریاچه چیتگر نیز شناخته می‌شود، در ضلع شمالی منطقه چیتگر واقع شده است. این دریاچه، به دلیل وسیع بودن و امکانات تفریحی مانند رستوران و مرکز خرید، به عنوان محبوب‌ترین جاذبه تفریحی تهران شناخته می‌شود.

با مراجعه به سایت فایل 22، می‌توانید علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار مربوط به وضعیت املاک چیتگر، آگهی‌های مورد نظر خود را بر اساس قیمت و یا تاریخ مرتب کنید و برای اطلاعات بیشتر با مشاوران املاک ما در تماس باشید.

word image 268557 2 - املاک چیتگر -

دسترسی چیتگر

املاک چیتگر، در واقع در منطقه 22 تهران قرار گرفته است و جزء تهران محسوب می‌شود. برای همین نمی‌توان فاصله آن از تهران را مشخص کرد. با این‌حال، می‌توان فاصله‌ منطقه محبوب چیتگر یعنی دریاچه مصنوعی را از برخی نقاط تهران بررسی کرد. دریاچه مصنوعی از تهران‌پارس تقریبا 36 کیلومتر، از تجریش 32 کیلومتر، از میدان آزادی 19 کیلومتر و از میدان امام خمینی 29 کیلومتر فاصله دارد.

برای دسترسی از نقاط مختلف تهران به چیتگر، می‌توان از مترو استفاده کرد. ایستگاه مترو چیتگر، یکی از ایستگاه‌های خط 5 مترو است که از سال 1384 تاسیس شده است. مترو چیتگر، در کیلومتر هشتم اتوبان تهران – کرج قرار گرفته است. بعد از پیاده شدن از مترو، برای دسترسی به شهرک چیتگر، می‌توانید سوار اتوبوس‌های واقع شده در فضای بیرونی مترو شوید. اگر قصد خرید ملک و یا آپارتمان در چیتگر و یا خرید انواع سهام همچون سهام بتاجا را دارید، به شما پیشنهاد می‌دهیم به سایت فایل 22، مشاور املاک چیتگر، مراجعه کرده و ملک مورد نظر خود را بیابید.

word image 268557 3 - املاک چیتگر -

بهترین منطقه چیتگر

اگر قصد سکونت و یا خرید ملک در منطقه چیتگر را دارید و یا سایت فایل 22، مشاور املاک چیتگر، را بررسی کرده باشید؛ با گزینه‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. اما در این میان سوالی که ممکن است برای‌ شما پیش بیاید این است که بهترین منطقه چیتگر کجاست؟

درست است که باتوجه به شرایط و سلیقه افراد، تعریف بهترین منطقه می‌تواند متفاوت باشد، اما طبق نظر مشاورین املاک چیتگر و اهالی این منطقه، بهترین محله‌های چیتگر برای سکونت شامل موارد زیر هستند:

  • اگر طرفدار زندگی در محلی آرام و دنج هستید، پیشنهاد ما منطقه شرق آزادگان است. شرق آزادگان با وجود دنج بودن، یکی از مناطق دور چیتگر است.
  • پرطرفدارترین و غربی‌ترین منطقه چیتگر که اتفاقا ایستگاه متروی چیتگر در آن واقع شده است، بلوار کوهک است. وجود ایستگاه مترو در این منطقه، امتیاز مثبتی برای این منطقه محسوب می‌شود.
  • در غرب دریاچه چیتگر، شهرک‌های مدرن و مجتمع‌های مسکونی بسیار لوکسی ساخته شده است؛ همین دلیل باعث شده تا این منطقه برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب باشد.

در سایت فایل 22، علاوه بر بررسی املاک مورد نظر خود، می‌توانید از مشاوره رایگان هم برای تصمیم‌گیری بهتر استفاده کنید. فایل 22، یکی از مشاوران املاک چیتگر است که به صورت اینترنتی فعالیت می‌کند.

سایت فایل 22

بیشتر ساختمان‌ها و املاک چیتگر در اطراف جنگل و کوه‌های این منطقه قرار گرفته‌اند. به همین دلیل؛ نسبت به تهران از آلودگی کمتر و آب‌وهوای سالم‌تری برخوردار است. سایت فایل 22 با وجود تیم تخصصی مشاوران، به صورت اختصاصی در زمینه املاک منطقه 22 فعالیت می‌کند. گروه مشاوران فروش فایل 22، دارای 9 سال سابقه در پروژه‌های منطقه چیتگر می‌باشد. درحال حاضر، فایل 22 با بیش از ده مشاور تخصصی املاک به فعالیت در زمینه خرید و فروش املاک چیتگر، پیش خرید، مشارکت در ساخت، خرید و فروش امتیاز و… می‌پردازد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.