یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41469 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرش کودک با قیمت مناسب از کجا بخریم؟
    11 آذر 1402 - 10:19
    شناسه : 268661
    0

    یکی از دغدغه‌های اساسی والدین برای کودکان خود، چیدمان مناسب برای اتاق آن‌ها است؛ چراکه اتاق کودک و تجهیزات آن می‌توانند تاثیر بسزایی در روند رشد وی داشته باشند.

    پ
    پ

    word image 268661 1 - فرش کودک با قیمت مناسب از کجا بخریم؟ - خرید فرش

    یکی از دغدغه‌های اساسی والدین برای کودکان خود، چیدمان مناسب برای اتاق آن‌ها است؛ چراکه اتاق کودک و تجهیزات آن می‌توانند تاثیر بسزایی در روند رشد وی داشته باشند. همان‌طور که می‌دانید یکی از تجهیزات مورد نیاز اتاق، فرش بوده که می‌بایست حین انتخاب آن به عواملی چون رنگ، تار و پود، قیمت و… توجه نمایید. اگرچه امروزه بسیاری از افراد، یافتن فرش کودک با قیمت مناسب را امری دشوار می‌دانند؛ اما واقعیت امر اینچنین نبوده و شما می‌توانید با کمی جست‌وجو انتخابی بسیار مناسب را تجربه کنید. برای این منظور می‌توانید به مجموعه آقای فرش مراجعه کرده و از تنوع بالای فرش‌ها نهایت لذت را ببرید.

    جنس و ابعاد فرش

    یکی از عواملی که می‌بایست در هنگام خرید فرش کودک به آن توجه داشته باشید، قیمت فرش است که می‌تواند تعیین‌کننده کیفیت و ماندگاری آن باشد؛ چراکه در اکثر مواقع فرش‌ها با برخورداری از قیمت پایین کیفیت نامطلوبی ندارند و می‌توانند تا سالیان سال برای شما عملکرد مناسب داشته و کاربردی باشند. توصیه می‌شود که برای تجربه خریدی دلپذیر و مناسب، به مواردی چون حمل‌ونقل آسان، شست‌وشوی راحت، عدم پرزدهی، عدم جذب رطوبت و… فرش نیز توجه داشته باشید.

    بسیاری از والدین حین خرید به نرمی فرش توجه کافی ندارند؛ اما باید بدانید که نرمی و لطافت فرش می‌تواند برای پوست فرزند شما بسیار مناسب باشد. امروزه الیاف پلی استر را می‌توان یکی از بهترین جنس‌های فرش دانست. برای تراکم فرش کودک نیز باید توجه داشته باشید که فرش هایی به‌صورت ۷۰۰، ۳۲۰ و ۵۰۰ ‌شانه با میزان تراکم ۱۵۰۰، ۸۰۰ و ۱۰۰۰ وجود دارند که می‌توانند بهترین انتخاب برای اتاق کودک شما باشند.

    به شما این اطمینان را می‌دهیم که می‌توانید به آسانی با در نظر داشتن طرح‌های عروسکی و کارتونی برای فرزند خود، بهترین انتخاب را انجام دهید؛ چرا که وجود این شخصیت‌های کارتونی می‌تواند تاثیر بسزایی در پرورش ذهن و خلاقیت کودک شما داشته باشد.

    مهم ‌ترین نکات هنگام خرید فرش اتاق کودک

    با توجه به شرایط حاکم بر کشور به منظور فروش فرش با قیمت مناسب، فروش فرش از دم قسط برای اتاق کودکان در نظر گرفته شده که شما می‌توانید پس از بررسی شرایط مد نظر خود اقدام به خرید نمایید. توصیه می‌شود که علاوه‌بر طرح و زیبایی فرش، به نکات ذیل نیز توجه داشته باشید؛ همچنین می‌توانید از مشاوره کارشناسان آقای فرش در این زمینه بهره‌مند گردید.

    کیفیت بالای فرش

    همان‌طور که می‌دانید الیاف به کار رفته در فرش‌ها مخصوصاً فرش کودک می‌توانند ضامن سلامتی فرزند شما باشند؛ در نتیجه توصیه می‌شود که برای خرید این مدل فرش به ضخامت آن نیز توجه نمایید. هرچه ضخامت فرش کمتر باشد، می‌تواند سرمای بیشتری را به بدن کودک انتقال داده و سبب بیماری وی گردد. به همین دلیل می توان برای فرش کودک از شانه های پایینتر استفاده نمود.

    دیرتر آلوده شدن فرش

    معمولاً فرش‌هایی که از بافت فشرده‌تری برخوردار هستند، می‌توانند بیشتر در معرض آلودگی قرار بگیرند که همین امر می‌تواند عاملی محرک برای سلامت کودک باشد. از بیشترین بخش‌هایی که می‌تواند تحت تاثیر آلودگی و ویروس‌ها قرار گیرد، می‌توان به ریشه‌های فرش اشاره کرد؛ چراکه آلودگی‌ها در این بخش دوام بیشتری دارند. جالب است بدانید که امروزه فرش‌هایی به تولید می‌رسند که بدون ریشه هستند و در نتیجه می‌توانند حافظ جان و سلامت کودک شما باشند.

    انتخاب رنگ مناسب با چیدمان اتاق

    رنگ‌شناسی و توجه به رنگ‌ها برای اتاق کودک و اجزای آن، می‌تواند تاثیر چشمگیری در روحیه وی داشته باشد. شما می‌توانید حین خرید فرش کودک رنگ فرش را نیز با سایر بخش‌ها نظیر رنگ دیوار‌ها، رنگ کمد، رنگ روتختی، رنگ تخت، رنگ پرده و… ست کنید تا روح و تازگی را احساس نمایید. البته از طرفی باید به رنگ روشن فرش نیز توجه داشته باشید؛ چراکه می‌تواند به سرعت آلودگی را نشان داده و چرکتاب شود.

    شست و شوی آسان فرش

    اگر فرش از ساختاری ضخیم و مقاوم برخوردار باشد، می‌تواند شما را حین شست‌وشو با سختی مواجه سازد؛ در نتیجه شما می‌توانید پس از آگاهی نسبت به قیمت فرش ، به سراغ جنس آن بروید تا در وهله اول جنسی مرغوب را انتخاب نمایید. براساس نظرات تمامی کارشناسان و پزشکان فعال در حوزه کودک، باید گفت بهتر است که فرش کودک هر ۳ ماه یک‌بار مورد شست‌وشو قرار گیرد.

    ضخامت فرش

    همان‌طور که می‌دانید ممکن است کودکان ساعات زیادی را روی زمین در حال بازی و تماشای تلویزیون به سر ببرنند. برای آن‌که در فصول سرد آن‌ها تحت تاثیر سرمای هوا در کف زمین قرار نگیرند، شما می‌توانید باتوجه به ضخامت فرش علاوه‌بر محافظت از کودک دلبندتان، باعث گرمایش اتاق نیز شوید. چنانچه فرش کودک ضخیم باشد، از ‌شانه تراکم کمتری برخوردار بوده و می‌تواند ساعت‌ها بهترین لحظات را برای کودک شما رقم بزند.

    word image 268661 2 - فرش کودک با قیمت مناسب از کجا بخریم؟ - خرید فرش

    سخن پایانی

    امروزه خرید فرش کودک توانسته ذهن اغلب والدین را به خود مشغول نماید؛ زیرا در برخی از مواقع ممکن است فرش‌ها با داشتن مشکلاتی چون ایجاد حساسیت، پرز، عدم لطافت کافی، برخورداری از جنس نامرغوب و… خاطره ناخوشایندی را برای کودک و حتی والدین وی رقم بزنند. اگر شما نیز به‌دنبال خرید فرش کودک با قیمت مناسب هستید، توصیه می‌کنیم که در ابتدای کار با کمک کارشناسان آقای فرش عوامل گفته شده را مورد بررسی قرار داده و سپس از میان دسته‌های فرش فانتزی، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید تا تمامی حالات، باب میل کودک شما باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.