شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41464 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • حکم اعدام پدر کثیف تایید شد/ آزار دختر نوجوان از ۱۰ سالگی
    11 آذر 1402 - 18:22
    شناسه : 268667
    0

    حکم اعدام مردی که دختر نوجوانش را مورد آزار قرار داده بود، با مهر تأیید قضات دیوان‌ عالی کشور قطعی شد و متهم در یک‌ قدمی چوبه دار قرار گرفت.

    پ
    پ

    اعدام پدر کثیف تایید شد - حکم اعدام پدر کثیف تایید شد/ آزار دختر نوجوان از ۱۰ سالگی - اعدام پدر

    به گزارش «یاورمردم» به نقل از همشهری آنلاین، تابستان سال ۱۴۰۰ مرد ۵۸ ساله‌ای با مراجعه به پلیس آگاهی تهران علیه برادر ۴۶ ساله‌اش شکایت کرد و در تشریح ماجرا گفت: برادرم از اشرار سابقه‌دار منطقه کهریزک است و بارها به زندان رفته و سال‌هاست در زمینه فروش مواد مخدر فعالیت می‌کند. او تاکنون ۴ بار ازدواج کرده است و ۴ فرزند دارد.

    وی ادامه داد: چند روز قبل دختر ۱۴ ساله‌اش با حالی پریشان به خانه‌ام آمد و مدعی شد پدرش او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. در ابتدا حرف‌هایش را باور نکردم اما وقتی گفت از ۱۰ سالگی این فاجعه برایش به طور مداوم تکرار شده است و بعد هم یک فیلم چند ثانیه‌ای از این جنایت سیاه را نشانم داد. در حالی که به شدت ناراحت بودم به اداره پلیس آمدم.

    پس از ثبت این شکایت، دختر نوجوان برای توضیحات تکمیلی به پلیس آگاهی احضار شد.

    وی به مأموران گفت: از ۴ سال پیش که مادرم طلاق گرفت به ناچار با پدرم زندگی می‌کردم. پدرم در این مدت بارها من را مورد آزار و اذیت قرار داد تا اینکه برای چهارمین‌ بار ازدواج کرد و من موضوع را به نامادری‌ام گفتم اما او حرف‌هایم را باور نکرد. چند باری به فکر خودکشی افتادم اما نتوانستم تا اینکه تصمیم گرفتم موضوع را به عمویم بگویم.

    وقتی دختر نوجوان فیلم چند ثانیه‌ای را که از پدرش گرفته بود به پلیس تحویل داد، با دستور قضایی برای معاینه به پزشکی قانونی فرستاده شد و کارشناسان این موضوع را تأیید کردند.

    با تکمیل تحقیقات، متهم بازداشت شد و وقتی خود را با مستندات روبه‌رو دید لب به اعتراف گشود. بنابراین پرونده برای رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

    محاکمه در جلسه غیرعلنی

    در جلسه محاکمه متهم که پشت درهای بسته برگزار شد، دختر نوجوان برای پدرش درخواست اشد مجازات کرد. سپس متهم گفت: تحت‌ تأثیر مصرف مواد روانگردان و در حالت غیرعادی مرتکب این کار شدم و پشیمانم.

    در این میان ۲ دختر دوقلوی ۱۲ ساله متهم که در بهزیستی نگهداری می‌شوند نیز به درخواست خودشان در دادگاه حاضر شده و عنوان کردند خواهرشان درست گفته چون پدرشان چند باری قصد داشته آنها را نیز قربانی جنایت سیاه خود کند.

    در پایان جلسه قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدارک‌ موجود در پرونده، متهم را به اعدام محکوم کردند. این حکم در دیوان‌عالی کشور مهر تأیید خورد و متهم در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.