شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خرید لباس از برند سری کرن
    11 آذر 1402 - 19:24
    شناسه : 268690
    1

    سری کرن,متفاوت ترین برند لباس ایرانی با دیدی جدید و نو برای تغییر استایل ایرانی ها عزیز پا به این عرصه گذاشت. شما می توانید سفارش های خود را به شکل آنلاین و تلفنی ثبت کنید!

    پ
    پ

    همه ما می دانیم که برندها و تولیدی های مختلفی در زمینه پوشاک فعالیت دارند,اما متاسفانه تعدادی زیادی از این دوستان اصلا طراح نیستند و تنها طرح های آماده موجود در پینترست را تولید می کنند و به عنوان یک نو آوری به شما می فروشند.اما باید بگوییم که با آمدن سری کرن که فعالیت خود را در سال 1401 شروع کرده است,دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت.پس تا انتهای مقاله همراهمان باشید تا ببینیم که مزیت این برند لباس نسبت به سایرین چیست!

    معرفی برند سری کرن

    سری کرن کار خود را با یک شعار شروع کرد : ترکیب هنر و خلاقیت! شاید برایتان جالب باشد که بدانید طرح های این برند توسط زهرا زینالی در حالت اسکچ طراحی می شوند و سپس با کمک نقاشی و هوش مصنوعی,طرح ها به شکل سه بعدی و قابل الگو بندی تبدیل می شوند که البته خود این کارها نیاز به زمان و توانایی های مختلف دارند. برای مثال ما همیشه از روان شناسی رنگ و علاقه مردم پیروی می کنیم و همین باعث شده است که در مدت بسیار کوتاهی بتوانیم مشتریان زیادی به دست بیاوریم.

    طراحی برند سری کرن

    دوستان عزیز توجه داشته باشید که ما با هدف تغییر و تحول در فرهنگ مد ایران فعالیت خود را آغاز کردیم و دوست داریم که شما هم در این مسیر همراهمان باشید.در نظر داشته باشید که قیمت کارهای ما نسبت به مواد اولیه و دوختی که داشته اند بسیار منصفانه بوده و اصلا سعی نداریم تا مبالغ نجومی از شما بگیریم. همچنین می توانید برخی از طرح های سرکار خانم زهرا زینالی (طراح برند سری کرن) را در زیر مشاهده کنید.

    طراحی سرن کرن

    مورد بالا یکی از جدیدترین طرح های برند سری کرن می باشد که می توانید از طریق آدرس https://sorikoron.com خریداری کنید. یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید این است که ما از بهترین مواد اولیه و پارچه برای کارهای خود استفاده می کنیم و به همین خاطر نیازی به نگرانی در رابطه با کیفیت کار نمی باشد.

     

    سفارش طراحی لباس اختصاصی

    بسیاری از مواقع ممکن است که شما به یک جشن یا مهمانی بسیار مهم دعوت شده اید و می خواهید یک ست مجلسی یا حتی پسرونه خاص داشته باشید,در این حالت می توانید از سری کرن بخواهید که یک طرح تک برای شما طراحی کند.البته به این مورد هم باید توجه داشته باشید که این کار می تواند زمانبر باشد و نیاز است مراحل مختلفی از جمله طراجی اسکچ,طراحی سه بعدی و اندازه گیری,الگو زنی و در آخر هم دوخت را انجام دهیم (دوخت و طراحی سه بعدی زمانی آغاز می شوند که شما طرح اولیه کار را قبول کنید).

    برند لباس سری کرن

    یکی از مزیت های سری کرن نسبت به سایر برندها این است که مبالغ غیر منطقی از مشتریان خود نمی گیرد و همیشه سعی دارد تا از بهترین پارچه ها و خیاطان برای طرح های اختصاصی استفاده کند.البته ما این امکان انتخاب نوع پارچه را برای مشتریان خود در نظر گرفته ایم و همین باعث شده است که بسیاری از مردم به سمت کارهای ما بیایند!

     

    نکته مهم در رابطه با طراحی های برند سری کرن این است که می توانید هر نوع طرحی برای هر سلیقه ای پیدا کنید یا حتی به شکل اختصاصی برای خود سفارش طراحی لباس دهید.البته در این حالت قیمت کار کمی بالاتر می رود و از یک هفته قبل باید کار را شروع کرد.

     

    منبع : مقاله سری کرن در ساعد نیوز

     

    خرید لباس از سری کرن

    شما می توانید برای خرید لباس از سری کرن از روش های مختلفی از جمله وبسایت و صفحه اینستاگرام اقدام کنید.از طرفی دیگر اغلب طرح های این برند به شکل فری سایز بوده و نیازی به انتخاب یا اندازه گیری نمی باشد (مگر اینکه بخواهید دقیقا برای سایز شما طراحی شود).

    در حال حاظر ما بیش از 30 طرح مختلف داریم و هر ماه هم بیش از 10 طرح مختلف اضافه می شود که می توانید با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.البته در نظر داشته باشید که مبلغ کار را در ابتدا باید بپردازید و ما در حال حاظر پرداخت درب منزل ارائه نمی دهیم.

     

    مزیت های اصلی سری کرن نسبت به سایر برندها

    شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که اصلا مزیت های اصلی سری کرن چیست؟ در جواب باید بگوییم که قیمت های ما نسبت به پارچه های مورد استفاده قرار گرفته و همچنین طرح های پیشنهادی بسیار مناسب بوده و از طرفی دیگر به هیچ عنوان از پینترست یا سایر سایت های مرجع برای ایده یابی استفاده نمی کنیم. مزیت دیگر این است که شما می توانید در صفحه اینستاگرام ما به طور کامل اسکچ ها,طرح های سه بعدی و همچنین تصاویر واقعی محصولات را مشاهده کنید و همین می تواند دلیل بی رغیب بودن کار ما باشد (متاسفانه بسیاری از مواقع دیده می شود که برندها برای ساده تر کردن کارهای خود,طرح ها را کپی برداری می کنند و شما بعد از مدتی همان لباس را در اینستاگرام یا پینترست می بینید).

    مورد دیگری که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که کیفیت و باکس محصولات ما و خدماتی که بعد از آن به مشتریان ارائه می دهیم نسبت به سایر مزون و برندها حرفه ای تر بوده و شما می توانید با خیالی راحت خرید کنید.برای مثال اگر مشکلی در لباس شما وجود داشت که از سمت ما بود (از قبیل زدگی و خوردگی) می توانید سفارش خود را برگشت بزنید یا اجازه دهید که یک محصول جایگزین برایتان ارسال کنیم.

    ثبت دیدگاه

    1 دیدگاه برای “خرید لباس از برند سری کرن”
    1. خیلی ممنون بابت این مقاله عالی شما

      پاسخ
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.