شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری انتخابات بازرسی خانه مطبوعات گیلان به صورت الکترونیکی
    12 آذر 1402 - 18:18
    شناسه : 268752
    0

    مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان از برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان در روز سه شنبه 28 آذر خبر داد.

    پ
    پ

    مطبوعات گیلان - برگزاری انتخابات بازرسی خانه مطبوعات گیلان به صورت الکترونیکی - خانه مطبوعات گیلان

    میلاد ابراهیمی با اشاره به روند برگزاری انتخابات بازرسان خانه مطبوعات استان گیلان بیان کرد: مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات با دستور جلسه برگزاری انتخاب بازرسان، گزارش مالی و عملکرد هیئت مدیره و مواردی که طبق اساسنامه در وظایف و اختیارات مجمع عمومی است، برگزار می شود.

    وی اضافه کرد: مجمع عمومی عادی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان به‌صورت الکترونیک از ساعت 10 تا 12 روز سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ از طریق سایت خانه مطبوعات به آدرس khanehmatbooat.ir برگزار می شود.

    مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان ادامه داد: براین اساس اعضای اصلی خانه مطبوعات استان گیلان که برای انتخاب بازرسان کاندیدا هستند از روز سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ تا روز چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ مهلت دارند با مراجعه به سایت khanehmatbooat.ir و ورود نام کاربری و رمز عبور خود نسبت به نام نویسی در انتخابات اقدام نمایند.

    ابراهیمی با تشریح شرایط اختصاصی برای انتخابات بازرسی افزود: عضویت در خانه مطبوعات، داشتن حداقل 25 سال سن، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و داشتن پنج سال سابقه فعالیت مطبوعاتی با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از شرایط نامزدی در انتخابات می باشد.

    وی با اشاره به عضویت 458 نفر به عنوان عضو اصلی و 11 نفر عضو افتخاری در خانه مطبوعات گیلان، تصریح کرد: فقط اعضای اصلی خانه مطبوعات گیلان می‌توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه یادشده در این انتخابات شرکت کنند.

    مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه ثبت آرای اعضا نیز از طریق سایت مذکور در تاریخ یاد شده با استفاده از نام کاربری و رمز عبور قابل انجام است، اظهار کرد: لازم است اعضای خانه مطبوعات استان برای جلوگیری از مواجهه با هرگونه مشکل در زمان رأی گیری، یک بار قبل از زمان برگزاری انتخابات به پنل کاربری خود در سامانه مذکور مراجعه کنند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.