شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
جشن روز جهانی معلولین در کلاچای برگزار شد
12 آذر 1402 ساعت: 18:22
شناسه : 268766
1

به مناسبت دوازدهم آذر ماه روز جهانی معلولین جشن با شکوهی روز یکشنبه در آموزشگاه شهید حسن امیر بنده ای (دانش آموزان با نیازهای ویژه) در دهستان بی بالان واقع در نعمت سرا برگزار شد.

پ
پ

جشن روز جهانی معلولین در کلاچای برگزار شد - جشن روز جهانی معلولین در کلاچای برگزار شد - جشن روز جهانی معلولین در کلاچای برگزار شد

مرتضی فرزاد فر رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای حضور در این مراسم را افتخاری بزرگ برای خود تلقی کرد و گفت: از بانیان و دست اندرکاران برگزاری این مراسم با شکوه تشکر می‌کنم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای در این مراسم این روز را روز پاسداشت از توانمندی های این عزیزان دانست.

کامران علیپور کلایه با بیان اینکه روز جهانی معلولین فرصتی برای تکریم جایگاه معلولان است تصریح کرد:
داشتن جامعه‌ای پویا مستلزم مشارکت تمامی قشرها از جمله معلولان است لذا باید در آینده از ظرفیت عظیم این عزیزان در روند توسعه کشور به خوبی استفاده شود.

اشکان هاشم زاده عضو شورای اسلامی شهر کلاچای هم در این مراسم نامگذاری این روز را روز تجلیل از شان و جایگاه این عزیزان ذکر کرد و افزود: از اینکه توفیق حضور در این مراسم را پیدا کردم افتخار می کنم.

سرپرست شهرداری کلاچای هم حضور در این مراسم را توفیق الهی و ارج نهادن به شان و منزلت این عزیزان برشمرد.

در این مراسم که با اجرای ویژه برنامه های مفرح و شاداب به همراه اهدای جوایز بود بخشدار کلاچای، سرپرست شهرداری کلاچای، اعضای شورای اسلامی شهر کلاچای، رئیس بهزیستی کلاچای و اولیای آموزشگاه شهید امیر بنده ای حضور داشتند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.