شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
فروش لاستیک لیفتراک در تهران و شهرستان‌ها
13 آذر 1402 ساعت: 19:51
شناسه : 268799
1

با تولید اولین لیفتراک، تمامی صنعت‌های متکی بر ماشین آلات سنگین و بزرگ به طور کامل دگرگون شد و سرعت پیشرفت آنها، شتاب بالایی پیدا کرد. با توجه به این که لیفتراک‌ها نیز مانند هر خودروی دیگر از قطعات زیادی تشکیل شده، نیاز است به صورت مداوم و در بازه‌های زمانی متغیری این قطعات را تعمیر یا تعویض کرد.

پ
پ

با تولید اولین لیفتراک، تمامی صنعت‌های متکی بر ماشین آلات سنگین و بزرگ به طور کامل دگرگون شد و سرعت پیشرفت آنها، شتاب بالایی پیدا کردبا توجه به این که لیفتراک‌ها نیز مانند هر خودروی دیگر از قطعات زیادی تشکیل شده، نیاز است به صورت مداوم و در بازه‌های زمانی متغیری این قطعات را تعمیر یا تعویض کرد.

در این مقاله بر روی یکی از پراهمیت‌ترین بخش لیفتراک، یعنی لاستیک‌های لیفتراک و خرید و فروش آنها در تهران و شهرستان‌ها و نیز عوامل موثر بر آن را بررسی خواهیم کرد.

images 1701602688 656c6580b61cc - فروش لاستیک لیفتراک در تهران و شهرستان‌ها -

راهنمای انتخاب و خرید لاستیک لیفتراک

برای انتخاب و خرید لاستیک لیفتراک بادی و انواع دیگر، باید نخست نکاتی را بررسی کنید که بهترین انتخاب را داشته باشید و این نکات عبارتند از:

خرید بدون واسطه

بهترین راه تهیه و خرید لاستیک لیفتراک و تمامی قطعات این ماشین صنعتی، خرید آن از نمایندگی‌های معتبر خواهد بودیکی از شرکت‌های معتبر در بازار، لاستیک لیفتراک صولتی، نمایندگی رسمی لاستیک لیفتراک سومیتومو است.

سایز مناسب لاستیک

لاستیک‌های لیفتراک دارای سایزها و انواع گوناگونی هستند که اگر در بدون تشخیص نیاز و با چشمی بسته خریدشان انجام شود، ممکن است موجب ضرر به شما شودبهتر است قبل از هر گونه تصمیم گیری، شرایط را به خوبی بسنجیداستفاده از نظرات مشاوران مجرب به شما در انتخاب بهترین لاستیک کمک خواهد کرد.

شرایط استفاده از لاستیک

در طراحی تایر و لاستیک‌ها سعی شده، به نیازهای مختلف، با استفاده روش‌های مختلف، پاسخ داده شودبعضی از لاستیک‌های لیفتراک برای زمین‌های صاف و برخی دیگر برای زمین‌های خاکی دارای پستی و بلندی بسیار مهندسی شده‌اندهمین سبب می‌شود که شرایط استفاده از لیفتراک، در انتخاب مناسب تایرهای آن نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

images 1701602688 656c6580bdb4a - فروش لاستیک لیفتراک در تهران و شهرستان‌ها -

عوامل موثر بر قیمت لاستیک

عوامل متعددی می‌تواند بر قیمت و هزینه‌ای که باید برای لاستیک در نظر بگیرید، موثر باشداین عوامل از وضعیت فعلی بازار گرفته تا نام برند متغیر است که در ادامه همه آنها را با هم مورد بررسی قرار خواهیم داد:

شرایط بازار لاستیک لیفتراک

قانون عرضه و تقاضا، قیمت مواد اولیه، وضعیت روز بازار، قیمت ارز و سایر موارد، می تواند به صورت مستقیم و غیر مستقیم، قیمت لاستیک‌های لیفتراک را تحت تاثیر قرار دهد.

کیفیت و نام برند

نام تجاری معتبر هر برندی، با سال‌ها تلاش و تجربه آن مجموعه یا تولیدی ایجاد شده استپس طبیعی خواهد بود که هر شرکت برای محصولات خود قیمتی تعیین کنداین قیمت، هم رضایت مشتریان را باید در نظر گیرد و هم نشانه‌ای از کیفیت و سال‌ها تجربه‌‎ای که در مهندسی و طراحی این محصولات را داشته باشدبه طور معمول هر چه قیمت یک لاستیک بالاتر باشد، کیفیت آن هم به نسبت بالاتر خواهد بود؛ پس بهتر است این نکته را در هنگام خرید لاستیک لیفتراک در ذهن خود داشته باشید.

نوع لاستیک

متریال استفاده شده، نوع طراحی و مهندسی، سایز و اندازه آن در قیمت آن دارای اهمیت بسیار بالایی استلاستیک‌های توپر معمولا دارای مقاومت و دوام بالاتری نسبت به سایر لاستیک‌های لیفتراک دارند و همین سبب می شود که در بازار قیمت بالاتری داشته باشند.

images 1701602688 656c6580c1f1f - فروش لاستیک لیفتراک در تهران و شهرستان‌ها -

انواع لاستیک‌های لیفتراک از نظر مهندسی

لاستیک‌های لیفتراک از نظر مهندسی و طراحی، دارای انواع متعددی هستند که به بررسی آنها خواهیم پرداخت:

لاستیک پنوماتیک

این نوع از لاستیک‌ها رایج‌ترین نوع لاستیک در بازار خواهد بودلاستیک‌های پنوماتیک از نوع لاستیک‌های بادی بوده و دارای دیواره لاستیکی از بیرون و در داخل آن یک قسمت پر از هوا وجود داردتایرهای بادی کشسانی بالایی دارند اما احتمال پنچری آنها وجود دارد.

لاستیک کوسن

تایرهای کوسن نسبت به سایر تایرها دارای مقاومت بالاتری هستند و در هنگام تحت فشار قرار گرفتن، عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهنددر سطوح صاف می‌تواند تحمل بارهای بسیار سنگین را داشته باشد.

لاستیک توپر

این نوع از لاستیک‌ها برخلاف لاستیک‌های بادی، با استفاده از هوا پر نمی‌شوند؛ بلکه به صورت کامل از متریال لاستیک فشرده ساخته خواهند شدبه علت نبود هوا در این تایرها، عملکرد بسیار خوبی را در هوای سرد مانند سردخانه‌ها از خود نشان می‌دهد و در مقابل پنچری مصون است.

لاستیک پلی اورتان

چرخ‌های پلی اورتان از یک لاستیک مصنوعی به نام پلی اورتان (PU) استپلی اورتان ویژگی‌های کشسانی یک تایرهای لاستیکی به علاوه مقاومت فلز را برای استفاده در سطوح صاف ارائه می‌دهد.

برندهای پیشران صنعت لاستیک لیفتراک

بیشتر تولیدکنندگان پیشران در صنعت لاستیک لیفتراک، ژاپنی هستنداین نشان دهنده این است که کیفیت محصولات این کشور یک سر و گردن بالاتر از سایر کشورها است که نام برخی این برندها عبارتند از:

  • اتسو

  • تیرون

  • هانگا

  • لینگ لانگ

  • نکسن

  • سومینومو

  • لودر آرمور

هرکدام از این برندها یک یا چند ویژگی و مزیت رقابتی دارند که آنها را از سایر برندها متمایز خواهد کرد.

کلام نهایی لاستیک لیفتراک

تایرهای لاستیکی لیفتراک با انعطاف پذیری بالا، اصطکاک و چسبندگی منحصر به فرد، مقاومت در برابر سایش و انطباق بهتر با سطح زمین، بازار خوبی را برای خود رقم زده استبرای خرید لاستیک‌های لیفتراکی باید به نکته‌های بسیاری دقت کرد.

نرخ ارز، وضعیت بازار، نام برند، نوع و اندازه تایر از مهم‌ترین این موارد هستندشما می‌توانید برای خرید لاستیک‌های لیفتراک در هر جای ایران، از شرکت لاستیک لیفتراکی صولتی استفاده کنیدبه این علت که این شرکت نمایندگی رسمی شرکت سومیتومو ژاپن است و بدون واسطه، با بهترین قیمت محصولات متنوعی را به شما عرضه می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.