شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
معرفی افزونه های وردپرسی که کلید موفقیت سایت شما هستند
13 آذر 1402 ساعت: 19:53
شناسه : 268802
1

معرفی افزونه های وردپرسی که کلید موفقیت سایت شما هستند…

پ
پ

معرفی افزونه های وردپرسی که کلید موفقیت سایت شما هستند

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت باشید حتما با افزونه های وردپرسی هم آشنایی دارید.افزونه های وردپرسی انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند.مدیران بسیاری از وب سایت های مطرح از یک سری افزونه های خاص استفاده میکنند.این افزونه ها به آن ها کمک میکند تا بهتر سئو شوند.همچنین باعث افزایش فروش محصولات و زیبایی و طراحی سایت میشوند.امروز در این مقاله به معرفی افزونه های وردپرسی خواهیم پرداخت که میتوانند برای سایتتان بسیار مفید باشد پس حتما این مطلب را از دست ندهید.

وردپرس چیست؟

قبل از هر چیز بیایید که در ابتدا با وردپرس آشنا شویم.در ابتدا باید بگوییم، دو روش برای ساخت سایت وجود دارد که شما به‌ دلخواه می­‌توانید از آن‌­ها استفاده کنید. روش اول سیستم‌های مدیریت محتوا (CMS) و روش دوم طراحی و برنامه­‌نویسی است.

وردپرس یک سی ام اس (CMS) یا سیستم مدیریت محتواست که می‌توانید از آن در ساخت و مدیریت وبسایت‌تان استفاده کنید. از همان ابتدا وردپرس به عنوان یک نرم‌افزار منبع باز طراحی شد و این بدان معناست که توسط اجتماع بزرگی از برنامه‌نویسان و طراحان نگهداری می‌شود. با وردپرس می‌توانید به سادگی وبسایت خود را بدون نوشتن یک خط کد یا داشتن دانشی در خصوص HTML بسازید.

تاریخچه وردپرس

مت مولنوگ (Matt Mullenweg)، طراح و پایه گذار وردپرس، اثر خود را در سال ۲۰۰۳ به کاربران وب عرضه کرد. وردپرس، در ابتدا نرم افزار کدبازی بود که توسط وبلاگ‌نویسان به طور گسترده مورد استقبال قرار می‌گرفت. اما حالا با گذشت چند سال از انتشار آن و بروزرسانی های مختلفی که در آن ایجاد شده و از طرفی همان انعطاف پذیری که در بالا به آن اشاره شد قادر خواهید بود تا علاوه بر وبلاگ با استفاده از افزونه ها و طراحی های اختصاصی در پوسته های وردپرس هر نوع وبسایتی را با آن راه اندازی کنید.

معرفی افزونه های وردپرسی

افزونه‌های وردپرس از کدهای php ساخته شده‌اند. معمولاً یک افزونه وردپرس متشکل از چندین فایل php و جانبی مختلف است که ممکن است داخل پوشه‌های مختلف دسته‌بندی‌شده باشند و در نهایت به‌صورت یک فایل zip درآمده باشد و ما بتوانیم آن را با آپلود کردن روی وردپرس خود نصب کنیم و از قابلیت‌های جدیدی که به سایتمان اضافه می‌شود، استفاده کنیم.به زبان ساده افزونه به این معنا است که قابلیتی به سایت شما اضافه و یا قابلیت‌های موجود در آن بیشتر می‌شود.

افزونه‌های توانایی ایجاد تغییرات کوچک و بزرگی در سایت را دارند، برای نمونه برخی از افزونه‌ها می‌توانند سایت شما را به یک فروشگاه کامل، یک شبکه‌ی اجتماعی، یا یک انجمن(forum) تبدیل کنند. و یا برخی دیگر قابلیت‌هایی جزئی مانند افزودن لینک شبکه‌های اجتماعی به سایت می‌افزایند.

همه‌ی افزونه‌ها لزوما بخشی برای نمایش به کاربران ندارند، برخی از آن‌ها تنها در پیشخوان مدیریت، برای مدیر سایت قابل مشاهده هستند، مانند افزونه‌هایی که وضعیت کلی سایت، رتبه‌بندی، امنیت و … را نشان می‌دهند.در ادامه به معرفی بهترین افزونه ای ورد پرسی میپردازیم که کلید موفقیت وب سایت شما هستند.

افزونه صفحه ساز elementor pro 

images 1701606319 656c73afe251e - معرفی افزونه های وردپرسی که کلید موفقیت سایت شما هستند - خرید افزونه

قبل از هر چیز نخستن افزونه ای که هر مدیر وب سایتی باید داشته باشد افزونه صفحه ساز المنتور پرو است.المنتور بهترین افزونه برای طراحی سایت است.استفاده از این افزونه بسیار راحت است و نیازی به دانش کد نویسی ندارد.فقط کافی است از شیوه درگ اند دراپ drag and drop استفاده کنید. افزونه Elementor ویژگی های طراحی زنده و ویرایش درون خطی را در اختیار شما می گذارد، بنابراین کل روند نوشتن و طراحی به طور مستقیم بر روی همان صفحه ای که حضور دارید انجام می شود و نیازی به فشردن بروزرسانی و یا رفتن به حالت پیش نمایش نخواهید داشت. پس اگر دنبال طراحی کاملا حرفه ای هستید خرید افزونه elementor pro را فراموش نکنید!

افزونه Yoast SEO Premium

images 1701606328 656c73b84701c - معرفی افزونه های وردپرسی که کلید موفقیت سایت شما هستند - خرید افزونه

یکی از قدم هایی که باید برای سایت خود بردارید سئو شدن است.برای اینکه وب سایت شما بهتر دیده شود و کاربران زیادی در وب سایت شما گردش کنند شما ملزم هستید که از یک افزونه مناسب برای سئو مطالب و محتوا های خود استفاده کنید .در صورت استفاده درست از این ویژگی ، سئو سایت شما رشد چشمگیری خواهد داشت.کاری که افزونه Yoast Seo Premium میکند این است که با بررسی کلمات مقاله شما و مقالات قبلی موجود روی سایت ، ارتباط بین آن ها را تشخیص داده و مقالات مرتبطی را برای ایجاد لینک داخلی پیشنهاد می دهد.

افزونه WP rocket

images 1701606336 656c73c0b0246 - معرفی افزونه های وردپرسی که کلید موفقیت سایت شما هستند - خرید افزونه

افزونه wp rocket وظیفه بهینه سازی و افزایش سرعت سایت شما را بر  عهده دارد.افزونه WP Rocket با Cache کردن صفحات در مرورگر و سرور ، بهینه سازی فایل های CSS, JS و HTML و فشرده سازی آن ها اقدام به افزایش سرعت سایت وردپرسی شما خواهد کرد.گوگل سرعت سایت را به طور مستقیم در وسیله های سنجش رتبه خود وارد کرده است و هرچه سرعت سایت شما بیشتر باشد رتبه بهتری هم خواهید داشت.در هر سایت وردپرسی مجموعه زیادی از فایل های css یا جاوا اسکریپت وجود دارند که نیاز به بهینه یا فشرده شدن دارند.با خرید افزونه بهینه سازی و افزایش سرعت سایت wp rocket خیال خود را از این بابت راحت کنید .

.برای مشاهده اطلاعات بیشتر در رابطه با افزونه ها و آشنایی با افرونه های کاربردی دیگر میتوانید به سایت توسعه دهندگان وردپرس مراجعه کنید.انواع افزونه های وردپرسی و ووکامرسی به زبان فارسی و راست چین را می‌توانید از فروشگاه افزونه توسعه دهندگان وردپرس، تهیه کنیددر ادامه به معرفی و بررسی این تیم مجرب میپردازیم:

مجموعه توسعه دهندگان وردپرس، عرضه کننده انواع افزونه های وردپرسی و ووکامرسی:

  • افزونه وردفنس
  • افزونه ابزار کلمات کلیدی گوگل
  • افزونه ساخت جداول در وردپرس
  • افزونه اتصال ووکامرس به گرویتی
  • افزونه پرسش و پاسخ حرفه ای
  • افزونه چند فروشندگی دکان پرو
  • افزونه پرداخت چند مرحله ای وردپرس
  • افزونه تغییر رنگ و تصاویر
  • افزونه مدیریت و فروش گارانتی
  • افزونه بهینه سازی تصویر
  • افزونه ویرایشگر نقش و دسترسی کاربران
  • افزونه سئو یواست پرمیوم
  • افزونه یکی بخر یکی رایگان ببر
  • افزونه ساخت بسته نصبی آسان
  • قالب وردپرس آگهی و دایرکتوری
  • افزونه پیش پرداخت ووکامرس
  • افزونه گردونه شانس وردپرس
  • افزونه ثبت نام کاربر توسط گرویتی
  • افزونه تب محصول سفارشی
  • افزونه ویرایش گروهی محصولات
  • افزونه کوپن های هوشمند
  • افزونه رنک مث پرو
  • افزونه امتیاز و پاداش ووکامرس
  • افزونه فروش اقساطی محصولات
  • و …

دلایلی که طراحان باید سایت wpdevs را انتخاب کنند

تیم توسعه دهندگان وردپرس همواره سعی میکند بهترین ترجمه را برای افزونه ها انجام دهد .همچنین افزونه های سایت به صورت 100 درصد فارسی سازی شده هستند و شما در استفاده از آن در هیچ قسمتی به مشکل بر نخواهید خورد.قبل از اینکه شما افزونه را نصب کنید متخصصان ما آن ها را بارها تست کرده اند و تمام مشکلات را از بین برده اند،پس میتوانید با خیال راحت پلاگین مورد نظر خود را خریداری کنید.علاوه بر این موراد تمامی محصولات wpdevs آپدیت و بروز هستند.و شما در هر زمان که اقدام به خرید کنید بروزترین نسخه ی افزونه یا قالب را دانلود خواهید کرد.اگر هم از قبل محصولی خریداری کرده باشید که بعد ها آپدیت شده باشد نگران نباشید! تیم پشتیبانی از طریق ایمیل و راه های ارتباطی به شما اطلاع خواهند داد و فایل جدید از طریق پنل کاربری شما در دسترس خواهد بود.

یکی از دلایل مهم که باعث محبوبیت سایت wpdevs بین طراحان سایت شده است قیمت های بسیار مناسب پلاگین ها میباشد ،این مورد به این دلیل است که تمام قسمت های سایت از جمله طراحی ، پشتیبانی ، ترجمه و خرید پلاگین ها ، ترجمه و خرید قالب ها ، گرافیک و …توسط این تیم انجام میشود به همین دلیل بسیاری از هزینه های اضافی از فروش محصولات حذف میشوند.همچنین میتوانید از تخفیف های ویژه و شگفت انگیز سایت برای خرید افزونه ها استفاده کنید .

علاوه بر تمام محصولاتی که در سایت موجود میباشد ، در صورتی که شما محصول مورد نظر خود را پیدا نکردید میتوانید از طریق یکی از راه های ارتباطی با سایت افزونه یا قالب مورد نظر خود را درخواست کنید. بعد از درخواست در اولین فرصت در صورت امکان محصول مورد نظر شما تهیه و  فایل آن برای دانلود و خرید داخل سایت قرار میگیرد.

باید بدانید که کلیه محصولات wpdevs تنها پس از تایید کیفیت و اصالت تیم تخصصی بررسی محصول، در wpdevs قرار می‌گیرند.با خرید هر محصولی که از wpdevs خریداری میکنید 6 ماه پشتیبانی تضمین شده همراه با گارانتی بازگشت وجه دریافت خواهید کرد.

وب سایت :  WPDEVS.IR

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.