شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41462 تعداد نوشته های امروز : 9 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • توریستی به ایران نمی آید؛ حتی مجانی
    13 آذر 1402 - 21:42
    شناسه : 268824
    1

    رییس جامعه تور گردانان ایران گفت: مدت هاست توریستی به ایران نمی‌اید؛ حتی مجانی و این مساله سبب تعطیلی صنعت و بیکاری فراوان در جامعه تورگردانان شده است.

    پ
    پ

    به ایران نمی آید؛ حتی مجانی - توریستی به ایران نمی آید؛ حتی مجانی - ایران

     به گزارش اقتصاد آنلاین:رییس جامعه تور گردانان ایران گفت: مدت هاست توریستی به ایران نمی‌آید؛ حتی مجانی و این مساله سبب تعطیلی صنعت و بیکاری فراوان در جامعه تورگردانان شده است.

    جز مسافران مشهد که از عراق و.. می‌ایند، تقریبا دیگر توریستی به کشور وارد نمی‌شود؛ این صحبت ها گفته های ابراهیم پور فرج، رییس انجمن تورگردانان ایران است. او گفت: مشکل اصلی صنعت ما این است که مدت هاست دیگر اروپایی‌ها و… به ایران نمی‌آیند و تنها توریست های ما افرادی هستند که به اماکن زیارتی می‌روند.

     وی ادامه داد: دو فصل پر تور ما بهار و پاییز است که امسال متاسفانه هر دو فصل توریستی نداشتیم و مسئولی برای رسیدگی به وضعیت نیز وجود ندارد. ما جامعه تورگردانان را با 3 عضو آغاز کردیم و اکنون 300عضو داریم که تقریبا همه آنان بیکار هستند و مجبور به تعدیل نیرو شده‌اند.

    رییس جامعه تورگردانان ایران گفت: رونق هم به زودی به این صنعت بر نخواهد گشت. خود من بزرگترین شرکت را دارم. با این اوصاف بخش زیادی از کارکنانم را تعدیل کردم و بقیه را هم اگر وضعیت همین باشد، مجبورم تعدیل کنیم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.