شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
تراز ایران گام نمایندگی فروش ترازوی محک
14 آذر 1402 ساعت: 12:13
شناسه : 268854
1

ترازو محک جزء برند های معتبر و محبوبی می باشد که این ترازو در سال 1377 در بین برند های مختلف ترازو حضور یافته . وبه علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد در بین تولید کنندگان ترازو جزء برند های شناخته شده می باشد که در ادامه به ویژگی های این محصول می پردازیم.

پ
پ

ترازو محک جزء برند های معتبر و محبوبی می باشد که این ترازو در سال 1377 در بین برند های مختلف ترازو حضور یافته . وبه علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد در بین تولید کنندگان ترازو جزء برند های شناخته شده می باشد که در ادامه به ویژگی های این محصول می پردازیم.

C:\Users\admin\Desktop\65.jpg

ویژگی های ترازو محک:

  • قیمت مناسب:

یکی از ویژگی های مهم و همین طور برجسته ای که ترازو های محک به نسبت دیگر ترازو ها دارد قیمت منصفانه این محصول می باشد. و همین طور این ترازو تنوع زیادی دارد که شما می توانید هر ترازویی که می خواهید با قیمت مناسب انتخاب کنید.البته قیمت مناسب آن دلیل بر عدم کیفیت نمی باشد این ترازو درکنار کیفیتی که دارد قیمت آن هم مناسب می باشد.

  • خدمات پس از فروش:

یکی دیگر از ویژگی این ترازو داشتن خدمات پس از فروش می باشد که با دارا بودن نمایندگی های مختلف در سراسر کشورشما پس از خرید می توانید نیاز های خود را برطرف کنید.یکی از شرکت هایی که بهترین گزینه برای انتخاب شما می باشد شرکت تراز ایران گام نمایندگی فروش این محصول است می باشد که شما می توانید با مراجعه به سایت و همین طور تماس تلفنی اطلاعات خوبی کسب کنید.

  • جنس بدنه ترازو:

می توان گفت یکی از ویژگی های مهم ترازوی محک داشتن جنس بدنه استیل و پلاستیک فشرده آن می باشد که همین مورد نشان از کیفیت محصول است و به راحتی می توان آن را تمیزکرد وعلاوه بر ظاهر زیبایی که به ترازو می بخشد سبب عمر مفید ترازو می شود.

  • سینی ترازو:

داشتن سینی ترازو که این سینی می تواند صاف یا لبه دار باشد که افراد می توانند با توجه به کالایی که می خواهند وزن کنند نوع سینی را انتخاب کنند.

C:\Users\admin\Desktop\25.jpg

  • امکانات پیشرفته:

داشتن امکانات پیشرفته از دیگر ویژگی های ترازوی محک می باشد که از جمله این امکانات می توان داشتن بارکد خوان،کامپیوتر،و استفاده ازحافظه داخلی و جانبی اشاره کرد.

ویژگی هایی که در بالا گفته شد تعدادی از ویژگی های ترازوی محک می باشد .که این ترازو با توجه به آنچه گفته شد به تمام نیاز های کاربران پاسخ می دهدو شما با توجه به بررسی هایی که انجام می دهید می توانید ترازوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.البته به این نکته هم توجه کنید که تمام ویژگی هایی که گفته شد بر روی قیمت ترازو تاثیر می گذارد.

خدمات پس از فروش:

همان طور که در قسمت بالا هم به آن اشاره شد یکی از ویژگی های منحصر به فرد ترازوی محک خدمات پس از فروش آن می باشدوپس اگر شما محصولی را خرید کردید وبنا به دلیلی ترازو با مشکل مواجه شد شما می توانید با نمایندگی آن تماس بگیرید و ترازوی خود را تعمیرکنید. تراز ایران گام یکی از نمایندگی های است آماده ارائه خدمات می باشد که این خدمات شامل گارانتی،تعمیر ترازو وهمین طور،تهیه قطعات یدکی می باشد.که در صورت بروز مشکل اگر مشکل شما جزئی باشد کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند تا مشکل حل شود ودر غیر این صورت با ارسال دستگاه برای شرکت آن را برای شما تعمیر می کنند.

و اما برای ارتباط بیشتر می توانید با صورت آنلاین با مراجعه به سایت،تماس تلفنی یا به صورت حضوری از پشتیبانی شرکت بهرمند شوید.

با این خدمات پس از فروش ما به شما تضمین می دهیم یک تجربه خوب با انتخاب ترازوهای محک داشته باشید.

ترازایران گام:

با بیش از 25 سال تجربه، تـرازایـرانـگام به عنوان اولین فروشگاه پیشرو در زمینه فروش و توزیع مویرگی کالاهای مصرفی در ایران شناخته می‌شود. این فروشگاه با دریافت مجوز رسمی از وزارت صنعت، معدن و تجارت الکترونیک، به رعایت سلامت و نیازهای مصرف‌کنندگان متعهد است.

مشکلات رایج ترازوی محک:

مشکلاتی که امکان دارد برای ترازوهای محک به وجود آید مشکلات جزئی و کوچکی هستند که خودتان می توانید آن را برطرف کنید یا اینکه با کارشناسان در میان بگذارید که این مشکلات شامل موارد ذیل می باشد.

  • دستگاه در حالت قفل شدن قرار می گیرد.
  • دستگاه روشن نمی شود.
  • دستگاه وزن نادرستی را نمایش می دهد.
  • ممکن است کاغذ پرینتر تمام شود.

در صورت مواجهه با هر یک از این مشکلات یا مسائل دیگر، تیم پشتیبانی ما آماده است که شما را در رفع این مشکلات هدایت و راهنمایی کند.

C:\Users\admin\Desktop\63.png

فروشگاه اینترنتی تراز ایران گام، به عنوان یکی از نمایندگان رسمی برند محک، محصولات متنوعی از جمله ترازو، کالباس بر، و سایر محصولات مرتبط را عرضه می‌کند. این فروشگاه دارای مجوز رسمی فروش آنلاین محصولات برند محک و اعتماد الکترونیکی است، که تمام اطلاعات مربوط به این مجوزها در بخش ‘درباره ما’ در وبسایت تراز ایران گام قابل دسترسی است.که در صورت تهیه هرگونه ترازو از جمله خرید ترازو محک می توانید اقدام کنید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.