شنبه, 6 مرداد 1403 Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
دکتر کاشت مو احسان علیخانی کیست؟
18 آذر 1402 ساعت: 13:08
شناسه : 269086
4

هنگامی که صحبت از زیبایی و آراستگی ظاهری می‌شود، داشتن موهایی سالم و متراکم یکی از اصلی‌ترین فاکتورها هستند؛ حالا فرقی ندارد که این موها، موی سر باشند یا ابرو و یا ریش و سبیل!

پ
پ

word image 269086 1 - دکتر کاشت مو احسان علیخانی کیست؟ - احسان علیخانی کجا مو کاشته

هنگامی که صحبت از زیبایی و آراستگی ظاهری می‌شود، داشتن موهایی سالم و متراکم یکی از اصلی‌ترین فاکتورها هستند؛ حالا فرقی ندارد که این موها، موی سر باشند یا ابرو و یا ریش و سبیل!

برای اثبات این ادعا تنها کافی است تغییرات چهره خانم‌ها را در دورانی که ابروهایی نازک، ترند زیبایی بود با امروز که ابروهای طبیعی طرفداران بیشتری دارند، مقایسه کنید؛ یا به عکس قبل و بعد کاشت مو برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها توجه کنید.

یکی از این سلبریتی‌های مشهور که کاشت موی طبیعی و زیبای آن توجه بسیاری را به خود جلب کرد، احسان علیخانی بود. در عکس‌های قبل از عمل این سلبریتی، به‌خوبی مشخص است که خط رویش موی او از دو طرف شقیقه به عقب رفته است. این موضوع نشان می‌دهد ایشان هم از این الگو رایج ریزش مو در آقایان رنج می‌برده. با این حال عکس‌های بعد از عمل احسان علیخانی، نشان می‌دهند که کاشت موی او بسیار موفق و طبیعی بوده است. همین موضوع این سؤال را برای بسیاری ایجاد کرده که دکتر کاشت مو احسان علیخانی کیست؟

با ما در این مطلب همراه باشید تا به این سؤال پاسخ دهیم و بیشتر درباره کاشت مو و ابرو بدانیم.

با بهترین دکتر و کلینیک کاشت مو آشنا شوید!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بهترین دکتر کاشت مو که نه تنها عمل کاشت موی احسان علیخانی بلکه کاشت موی ایرج قادری، مزدک میرزایی، کریم باقری و فیروز کریمی را هم انجام داده، کسی نیست جز دکتر نیلفروش زاده! نام دکتر نیلفروش زاده نه تنها برای متقاضیان کاشت مو بلکه برای بیشتر طرفداران عمل‌های زیبایی نامی آشنا، قابل‌اعتماد و شناخته شده است.

شاید اغراق نباشد که کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده را بهترین کلینیک کاشت مو تهران بدانیم. در این کلینیک خدماتی مانند کاشت مو، کاشت ابرو و کاشت ریش و سبیل با بهترین کیفیت انجام می‌شوند؛ اما چه موضوعی باعث می‌شود تا کلینیک دکتر نیلفروش زاده را بهترین کلینیک کاشت موی تهران بدانیم؟ با ما همراه باشید تا به این پرسش پاسخ دهیم.

word image 269086 2 - دکتر کاشت مو احسان علیخانی کیست؟ - احسان علیخانی کجا مو کاشته

کاشت مو در کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده

احتمالاً برای شما هم پیش آمده که با دیدن یک نفر، سریعاً متوجه شوید که عمل کاشت مو انجام داده است؛ حتی بدون این که در دوران پیش از عمل او را دیده باشید! تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چه چیزی باعث می‌شود تا عمل کاشت موی این دسته از افراد کاملاً مشخص باشد و مصنوعی به نظر برسد؟

علت این موضوع عموماً خط رویش مو است. دقیقاً همان‌طور که تاتوی ابروی برخی از زنان به علت کاملاً متقارن و فرم خطی صاف آن‌ها غیرطبیعی جلوه می‌کند، برخی از خط رویش‌ها در کاشت مو، باعث ایجاد ظاهری غیرطبیعی می‌شوند.

در کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده، خط رویش مو به سبک دکتر نیلفروش زاده و با توجه به سن و جنسیت فرد و در هماهنگی با صورت و موی هر بیمار طراحی می‌شود. توجه کنید که در یک خط موی طبیعی، باید موها به خوبی با موی سر ترکیب شده و به‌تدریج به سمت شقیقه و پیشانی کشیده شوند. علاوه بر این، مهم است که زوایای خشن نداشته باشند و تراکم آن‌ها طبیعی باشد.

هزینه کاشت مو در این کلینیک بر اساس میزان طاسی و حجم موی درخواستی محاسبه می‌شود.

کاشت ابرو در کلینیک دکتر نیلفروش زاده

دقیقاً بر خلاف کاشت مو، کاشت ابرو در میان خانم‌ها طرفداران بسیار بیشتری دارد؛ البته با توجه به اثرگذاری فراوان نقش ابرو در زیبایی فرد، چندان هم جای تعجب نیست.

در کاشت ابرو به سبک دکتر نیلفروش زاده، فولیکول‌های مو از ناحیه دونر برداشته شده و به قسمت‌های خالی ابرو، پیوند زده می‌شوند.

برای بسیاری از افراد کاشت ابرو بر روی شکستگی، اسکار و جای زخم و بخیه انجام می‌شود. پیش از آن که اقدامی برای کاشت ابرو انجام دهید، لازم است تا به قدر کافی صبر کنید که زخم شما به طور‌کامل بهبود پیدا کند.

بعد از کاشت ابرو، به‌خاطر شوکی که به موها در اثر جابه‌جایی وارد می‌شوند، موهای ابرو دچار ریزش خواهند شد. موضوع مهم این است که بدانید هیچ جایی برای نگرانی وجود ندارد و این مسئله طبیعی است.

word image 269086 3 - دکتر کاشت مو احسان علیخانی کیست؟ - احسان علیخانی کجا مو کاشته

بازه زمانی که باید به موهای ابروی خود فرصت دهید تا مجدداً وارد فاز رشد شوند، چیزی بین 1 تا 3 ماه است. بعد از طی شدن این بازه می‌توانید از زیبایی ابروهای پرپشت خود لذت ببرید.

توجه کنید عمل کاشت ابرو برای برخی از افراد و در برخی از دوران زندگی پیشنهاد نمی‌شود. به عنوان مثال به خانم‌هایی که باردار هستند و یا در دوران شیردهی به سر می‌برند عموماً توصیه می‌شود که از این عمل اجتناب کنند؛ زیرا استرس بالای مادر می‌تواند نتیجه کاشت را تحت‌تأثیر خود قرار دهد.

علاوه بر این موضوع گاهی خانم‌های باردار به دلیل تغییرات هورمونی و شرایط خاص بارداری دچار ریزش موی ابرو می‌شوند و پس از طی این دوران، موی ابروی آن‌ها به صورت طبیعی حجم پیشین خود را پیدا خواهد کرد؛ بنابراین نیازی به انجام عمل کاشت موی ابرو ندارند.

word image 269086 4 - دکتر کاشت مو احسان علیخانی کیست؟ - احسان علیخانی کجا مو کاشته

کاشت ریش و سبیل در بهترین کلینیک کاشت موی تهران

اختلالات هورمونی، زخم‌ها و دلایلی دیگر می‌توانند باعث شوند که رشد موی ریش و سبیل آقایان درست مانند موی سر و ابرو از تراکم کافی برخوردار نباشد. این موضوع می‌تواند برای برخی از آقایان ناراحت‌کننده باشد و به عنوان سدی در برابر داشتن ظاهری متفاوت و تنوع دادن به چهره با مدل‌های متنوع ریش و سبیل عمل کند؛ اما جای نگرانی نیست، چون کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده، علاوه بر کاشت موی سر و ابرو، کاشت ریش و سبیل را هم به بهترین شکل ممکن و بدون عوارض انجام می‌دهد.

در این روش درست مانند کاشت موی سر، خط ریش طراحی شده و بر اساس آن از بانک موی فرد به ناحیه ریش و سبیل پیوند انجام خواهد شد. دوران نقاهت این عمل بسیار کوتاه است و جای زخم‌های ناشی از کاشت ریش و سبیل تنها دو تا سه هفته باقی می‌مانند.

چرا کلینیک کاشت مو و ابروی دکتر نیلفروش زاده؟

دکتر نیلفروش زاده با بیش از 30 سال تجربه موفق و 12 هزار پرونده کاشت و ابرو یکی از باسابقه‌ترین و شناخته‌شده‌ترین افراد در این حوزه است؛ بنابراین اگر قصد دارید عمل کاشت موی خود را با کمترین عوارض و نتیجه‌ای طبیعی انجام دهید، کلینیک تخصصی پیوند مو و ابرو دکتر نیلفروش زاده بهترین انتخاب برای شما است.

این کلینیک اولین کلینیک کاشت موی ایران است که جدیدترین متدهای کاشت مو و ابرو در آن به کار برده می‌شوند. پس اگر متقاضی کاشت مو و ابرو هستید، درنگ نکنید و در اولین فرصت وقت ویزیت و مشاوره اولیه خود را از این کلینیک دریافت کنید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.