شنبه, 8 اردیبهشت 1403 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41453 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • برگزاری شب شعر «شاعران گیلان، البرز و زنجان» در رشت
    18 آذر 1402 - 14:47
    شناسه : 269101
    0

    شب شعر «شاعران گیلان، البرز و زنجان» در رشت برگزار شد.

    پ
    پ

    شب شعر شاعران گیلان، البرز و زنجان در رشت - برگزاری شب شعر «شاعران گیلان، البرز و زنجان» در رشت - اعظم اسعدی

    نشست گروه شعر فارسی خانه‌ی فرهنگ گیلان تحت عنوان  شب شعر «شاعران گیلان، البرز و زنجان» در عصر پاییزی ِ ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در خانه‌ی فرهنگ گیلان ساعت ۱۷:۳۰ با اجرای حامد بشارتی و استقبال شاعران و علاقه‌مندان به عرصه‌ی شعر و ادب برگزار شد. در ابتدای این نشست حامد بشارتی ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان، شاعران و علاقه‌مندان با اشاره به نخستین سالگرد درگذشت شاعر فقید مهدی رضازاده یاد و خاطره‌اش را گرامی داشت و نشست را با قرائت شعری از نامایاد سعید صدیق آغاز کرد.

    سپس از اعظم اسعدی، پاکزاد اجرایی، مزدک پنجه‌ای، دکتر سینا جهاندیده برای اجرای شعر خود دعوت به عمل آورد.

    دکتر سینا جهاندیده شروع شعرخوانی خود را به ذکر مقدمه‌ای پیرامون اجرای شعر و آیین برگزاری آن و نقش لحن و صدای شاعر در جذب مخاطب اختصاص داد و سپس ده شعر کوتاه خود را برای حضار قرائت کرد.

    در ادامه‌ی این نشست نیز از سعیده لطفی، محمد اسماعیل حبیبی، ساسان رضایی راد، ستارجانعلی‌پور، دکتر زهرا حیدری، امیر اخوان و اسماعیل مهرانفر برای شعرخوانی دعوت شدند.

    شایان ذکر است حامد رحمتی، امیر خان‌پرور و متین جعفرنیا که پیش از این برای شعر خوانی‌ دعوت شده بودند، به دلیل ابتلا به بیماری و مشکلات شخصی در این نشست شرکت نکردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.