شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
زیبایی اتفاقی نیست … !
19 آذر 1402 ساعت: 12:34
شناسه : 269135
0

پیرسینگ زنانه یکی از اکسسوری هایی است که این روزها به شدت مورد توجه قرار گرفته است. پیرسینگ نوعی بدلیجات است که بعد از سوراخ کردن بینی، گوش یا سایر نقاط بدن به آن آویخته می شود. البته برخی از پیرسینگ ها نیازی به سوراخ کردن محل مورد نظر ندارند و به راحتی می توان از آن ها استفاده کرد. با استفاده از پیرسینگ زنانه در مجالس بدرخشید و زیبایی خود را دوچندان کنید.

پ
پ

word image 269135 1 - زیبایی اتفاقی نیست ... ! - بهترین پیرسینگ زنانه

درخشش خانم ها با انواع پیرسینگ

این روزها پیرسینگ زنانه کاربرد زیادی پیدا کرده است. البته علاوه بر خانم ها، آقایان نیز نسبت به این اکسسوری علاقه ویژه ای نشان می دهند و تمایل دارند تا با سوراخ کردن بینی، گوش، لب و … از آن استفاده کنند. برخی از افراد به پیرسینگ علاقه مند هستند اما تمایلی به سوراخ کردن نواحی مختلف بدن را ندارند. در این شرایط می توان از پیرسینگ فیک استفاده کرد. این پیرسینگ ها ظاهری همانند پیرسینگ زنانه اصل دارند و بسیار زیبا و درخشنده هستند.

پیرسینگ ها درخشش ویژه ای به چهره خانم ها می دهند. در اغلب کشورهای جهان، این اکسسوری محبوب است. در کشور ما نیز پیرسینگ لب و گوش در میان خانم ها طرفداران ویژه ای دارد. برخی از خانم ها فروشگاه خاصی را برای خرید انواع پیرسینگ نمی شناسند و این موضوع باعث می شود که نتواند انتخاب درستی داشته باشند. فروشگاه لی لی باز که به طور تخصصی در زمینه فروش انواع اکسسوری، بدلیجات، نقره جات زنانه و مردانه فعالیت می کند به عنوان یکی از بهترین فروشگاه ها برای عرضه این محصولات شناخته می شود.

word image 269135 2 - زیبایی اتفاقی نیست ... ! - بهترین پیرسینگ زنانه

بهترین فروشگاه برای خرید پیرسینگ زنانه

در کشور ایران فروشگاه های متعددی وجود دارند که عمده فعالیت آن ها، فروش بدلیجاتی همچون پیرسینگ است. فروشگاه لی لی باز جایگاه ویژه ای در میان آن ها دارد و با ارائه محصولات با کیفیت، رضایت مشتریان را جلب کرده است. فرقی نمی کند که شما قصد خرید پیرسینگ دائمی یا موقت را دارید. بلکه مهم این است که تنوع زیادی در این محصول وجود دارد و شما می توانید بهترین انتخاب را بر اساس نیاز خود انجام دهید.

معمولا هنگامی که خانم ها برای خرید پیرسینگ به فروشگاه های آنلاین مراجعه می کنند به دلیل تنوع بی نظیر محصولات، دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند انتخاب درستی داشته باشند. برای آنکه یک انتخاب ایده آل را تجربه کنید پیشنهاد می کنیم نکات زیر را درنظر داشته باشید:

جنس پیرسینگ زنانه

اغلب افراد به سراغ پیرسینگ های بدلی می روند. اما واقعیت این است که پیرسینگ هایی از جنس نقره و طلا نیز ساخته می شود که قطعا درخشندگی، طول عمر و ارزش بیشتری دارند. اگر تمایل دارید به سراغ پیرسینگ های بدلی بروید حتما به جنس آن توجه کنید. برخی از مشتریان تصور می کنند که تمام بدلیجات از یک جنس تولید می شوند و تفاوتی در متریال آن ها وجود ندارد. در حالی که بدلیجات باکیفیت کاملا ضدحساسیت هستند و در طول زمان مشکلی برای سلامتی شما ایجاد نمی کنند. تمام محصولاتی که در فروشگاه لی لی باز عرضه می شود کاملا مرغوب و ضدحساسیت هستند و قطعا از انتخاب خود راضی خواهید بود.

مدل و تزئینات پیرسینگ

در سال های گذشته پیرسینگ ها تنوع زیادی نداشتند و اغلب آن ها به طور ساده طراحی می شدند. اما این روزها که سلیقه افراد تغییر کرده شاهد تنوع بی نظیر در طراحی و ساخت این اکسسوری هستیم. شما می توانید ابتدا سایر اکسسوری های خود را درنظر بگیرید و سپس انتخاب خود را در راستای هماهنگی با آن ها انجام دهید. سلیقه شخصی شما در این انتخاب بی تاثیر نخواهد بود.

یکی از مهم ترین نکاتی که اید قبل از خرید پیرسینگ زنانه در نظر بگیرید این است که ابتدا مدل های مختلف آن را بشناسید. اگر با این موضوع آشنایی ندارید با کسانی مشورت کنید که سابقه استفاده از این زیورآلات را داشته اند. به طور مثال پیرسینگی که برای لب مورد استفاده قرار می گیرد ممکن است با پیرسینگ گوش یا بینی متفاوت باشد.

کدام پیرسینگ را انتخاب کنم؟

پیرسینگ هایی که در فروشگاه ها به فروش می رسند در دو نوع زنانه و مردانه می باشند. قطعا نوع مردانه، از ظاهری ساده تر برخوردار است. اما مدل های زنانه، زرق و برق بیشتری دارند. همان طور که قبلا اشاره کردیم پیرسینگ ها برای نواحی مختلف بدن طراحی می شوند که در ادامه به شما کمک می کنیم شناخت کافی از آن ها بدست آورید و بهترین مدل را بر اساس نیاز خود خریداری کنید.

پیرسینگ بینی

پیرسینگ بینی جزو متداول ترین پیرسینگ هایی است که توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرند. این اکسسوری دو مدل دارد که یکی از آن ها همانند گوشواره است و دیگری به بینی می چسبد. برای استفاده از مدل اول، باید حتما بینی سوراخ شود تا پیرسینگ درون آن قرار گیرد. اما در مدل دوم نیازی به سوراخ کردن بینی نیست.

پیرسینگ گوش

پیرسینگ گوش نوع دیگری از پیرسینگ زنانه محسوب می شود که در چهار مدل طراحی و عرضه شده است. پیرسینگ مخصوص نرمه گوش، لاله گوش، حلزون گوش و غضروف داخلی گوش ! هر کدام از این مدل ها طرفداران ویژه و خاصی دارد که بر اساس سلیقه و نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب می کنند.

پیرسینگ لب

پیرسینگ لب در 5 مدل از جمله لبرت عمودی، لبرت، مدیوسا، مرلین مونرو و نیش مار طراحی و عرضه شده اند. هر کدام از زیبایی منحصر به فردی برخوردارند و فروش بالایی در فروشگاه های فیزیکی و حضوری دارند. شما عزیزان می توانید این مدل ها را از فروشگاه لی لی باز تهیه کنید.

پیرسینگ موقت یا دائم؟ کدام یک برای من بهتر است؟

شاید این سوال در ذهن شما هم وجود داشته باشد که پیرسینگ زنانه موقت را انتخاب کنم یا دائمی؟ قطعا پاسخ این سوال ارتباط مستقیمی به ریسک پذیری و جسارت شما دارد. خانم هایی که ریسک پذیر و جسور هستند ترجیح می دهند به سراغ پیرسینگ های دائمی بروند و محل مورد نظر را سوراخ کنند. قطعا سوراخ کردن نواحی مختلف بدن عوارضی همچون التهاب، عفونت، درد و کبودی دارد که به مرور زمان مرتفع می شوند. اما پیرسینگ های موقت هیچ نیازی به سوراخ کردن محل ندارند و آسیبی را متوجه فرد نمی کنند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.