شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
بررسی روغن های صنعتی موجود در بازار
19 آذر 1402 ساعت: 12:30
شناسه : 269139
2

روغن جز مایعاتی است که با آب مخلوط نمی شود و روی آب شناور می ماند؛ زیرا چگالی کمتری نسبت به آب دارد. روغن ها هم مثل چربی ها از تری گلیسرید، مونوگلیسرید و مقداری هم دی گلیسرید تشکیل شده است.

پ
پ

روغن صنعتی چیست؟

روغن جز مایعاتی است که با آب مخلوط نمی شود و روی آب شناور می ماند؛ زیرا چگالی کمتری نسبت به آب دارد. روغن ها هم مثل چربی ها از تری گلیسرید، مونوگلیسرید و مقداری هم دی گلیسرید تشکیل شده است.

روغن صنعتی به مواد روان کننده گفته می شود که به منظور کاهش هرگونه اصطکاک سطوح قطعات، کم کردن ساییدگی و حفاظت از قطعات ماشین آلات، تجهیزات صنعتی و مکانیکی به کار می روند. همین طور ممکن است که توان انتقال نیرو، حمل ذرات خارجی یا گرم کردن یا خنک کردن سطوح را داشته باشد.

روغن های صنعتی در انواع و مدل های مختلفی با توجه به کاربردی که نیاز داریم، تولید می شوند که معمولا متشکل از ترکیبات مختلفی از هیدروکربن ها هستند که از پایین ترین درجات نفت خام به دست می آیند.

روغن های صنعتی اکثرا از ۹۰ درصد روغن پایه (معدنی، سنتتیک یا نیمه سنتتیک) و ۱۰ درصد مواد افزودنی تشکیل شدند. منظور از مواد افزودنی، ترکیبات شیمیایی است که به روغن پایه اضافه می شوند تا ویژگی ها و کاربردهای روغن پایه را افزایش دهد؛ از جمله مواد افزودنی می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ضد سایش ها
  • ضد زنگ ها
  • ضد کف ها
  • ضد اکسیداسیون ها
  • پاک کننده ها
  • متفرق کننده ها
  • بهبود دهنده های اصطکاک
  • بهبود دهنده های شاخص گرانروی
  • پایین آورنده های نقطه ریزش

مزایای استفاده از روغن صنعتی

بسیاری از ماشین آلات صنایع، دارای یک سیستم روان کاری هستند. این سیستم ها ممکن است از بخش هایی مانند مخزن روغن، پمپ روغن و لوله های روغن رسانی تشکیل شده باشند؛ حتی ماشین آلاتی که از چنین سیستم هایی برخوردار نباشند نیز بخش هایی مشخص برای روغن رسانی به قطعات در حال کار هستند.

یک سیستم روانکاری برنامه ریزی شده یا روان کننده هایی با کارایی بالا می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد که از جمله آن ها می توان به کاهش استهلاک ماشین آلات و قطعات آن ها، سرعت بیشتر در روندهای تولید، کاهش سر و صدا ماشین در حین تولید و افزایش سودآوری یا کاهش نیاز به تعمیرات و نگهداری اشاره کرد.

خرید روغن صنعتی

در صورتی که تمایل به خرید روغن صنعتی از انواع برندهای ایرانی و خارجی را دارید، کافیست لیست محصولات سایت روغن کیان را بررسی کنید و سپس با شماره های درج شده در سایت تماس برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید. کارشناسان ما علاوه برا ثبت سفارش، جهت استعلام قیمت و کمک و مشاوره به شما هم آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

روغن سیلیکون چیست؟

یکی از مشکلات نگهداری از تجهیزات صنعتی، ساختمانی و الکترونیکی، تمیز کردن آن ها است؛ مثلا برای تمیز کردن یک دستگاه علف تراش، باید از چه ماده ای استفاده کرد که هم باعث تمیزی آن شود و هم در کارکرد و روانکاری آن مفید باشد؟ بهترین ماده برای تمیزکاری و روانکاری وسایل مکانیکی و الترونیکی روغن سیلیکون است.

روغن سیلیکون (Silicone Oil) از اتم های متناوب اکسیژن و سیلیکون تشکیل شده است و غیر سمی، غیر قابل اشتعال و مقاوم در برابر آتش است. روغن سیلیکون یا روان کننده سیلیکون، ماده ای ساخته شده از مواد پلیمری مصنوعی است و به دلیل خواصی که دارد، در صنایع مختلف از ساخت دارو گرفته تا استفاده به عنوان روان کننده (در تردمیل، خودرو و…) به کار برده می شود.

این روغن رنگی شفاف دارد و برای تمیزکاری و روانکاری کاربرد دارد. از روغن سیلیکون برای نگهداری مواد غذایی، بطری و کنسور، رانکاری تردمیل، تولید روکش کاغذی مواد غذایی و بسته بندی مواد غذایی، واشر و مهره، لاستیک سازی، لوله سازی، ساخت پولیش و واکس ها، داروسازی، خودروسازی، هوا و فضا استفاده می شود.

این روغن قدرت روان کنندگی زیاد و مقاومت حرارتی و برودتی خوب ( ۳۵۰+ درجه تا ۵۰- درجه) و عایق بودن در مقابل الکتریسیته و بی رنگ و بی بو بودن و همچنین ویژگی و مشخصات دیگری مثل براقیت دادن، قدرت جدا کنندگی دارد و به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرد.

  • این ماده به دلیل کشش سطح پایین به راحتی بر روی سح پخش می شود و در مقایسه با روغن های هیدروکربنی و مواد معدنی از تراکم بالایی برخوردار است
  • پلیمرهای سیلوکسان دارای خواص دی الکتریک خوب و مقاومت بالا و قابل ملاحظه ای در برابر تنش، اکسیداسیون و هیدرولیز است
  • معمول ترین روغن های سیلیکونی ترکیبات خطی پلی سیلوکسان هستند. این مواد پایداری بالایی دارند و در دماهای بالا انعطاف پذیری خود را نیز حفظ می کنند، پلی دی متیل سیلوکسان پلیمری سیلیکونی به حساب می آید.
  • می توان به این ماده گروه هایی مانند فنیل، وینیل، ابوکسید یا آمینو اضافه نمود تا پلیمری با خواص منحصر به فرد تولید کرد.
  • اسکلت اصلی ساختار ترکیب فوق و با سایر پلیمرهای سیلوکسان است.
  • روغن های سیلیکون از زنجیره های تکرار شونده ی سیلیکون و اکسیژن تشکیل شده اند که هر اتم سیلیکون نیز دارای ۲ اتصال بر پایه کربن است که بیشتر آن ها گروه های متیل است.

word image 269139 1 - بررسی روغن های صنعتی موجود در بازار - بازرگانی روغن کیان

قیمت روغن سیلیکون

شما می توانید برای خرید روغن سیلیکون و دریافت قیمت روغن سیلیکون با کارشناسان روغن کیان تماس بگیرید و سفارش خود را در گریدهای مختلف ثبت کنید.

روغن آب صابون چیست؟

آب صابون را روغن محلول در آب و روغن محلول در روغن می نامند. انواع مختلفی از این روغن وجود دارد؛ از جمله روغن آب صابون طبیعی و روغن آب صابون مصنوعی که به صنعتی هم معروف است. این روغن در صنایعی مثل آسیاب استفاده می شود. ماده ای روغن مانند است که می توان آن را با آب مخلوط کرد. محلول شیری رنگ است که در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است.

این محصول به صورت امولسیون تولید شده و به سادگی با آب و مواد افزودنی ترکیب می شود. در عملیات فلزکاری، روغن آب صابون باعث خنک شدن می شود و از تولید گرما و اصطکاک بین اجزا جلوگیری می کند.

این محلول کف نمی کند و در برابر زنگ زدگی مقاوم است. بسیاری از فرآیندهایی که به ترکیب آب و روغن نیاز دارند، از روغن آب صابون استفاده می کنند. به عبارت دیگر، از مخلوط آب و روغن در عملیاتی که نیاز به خنک کاری و روانکاری دارد، استفاده می شود. آب برای خنک کردن و روغن برای روانکاری استفاده می شود.

هنگامی که عملیات نیاز به خنک سازی بیشتری دارد، از امولسیون نازک تر و آب صابون استفاده می شود؛ در حالی که زمانی که عملیات نیاز به روان کاری دارد، از امولسیون غلیظ تر استفاده می شود. وظیفه اصلی روغن آب صابون، جلوگیری از واکنش فلزات و همچنین جلوگیری از چسبیدن قطعات و ابزار به یکدیگر است؛ به همین دلیل، در هنگام چرخش به دلیل چرخش و برش قطعات، قطعات بریده شده، می توانند چسبناک شوند.

قیمت روغن آب صابون

برای خرید روغن آب صابون و دریافت قیمت روغن آب صابون کافیست ابتدا لیست محصولات را در سایت روغن کیان ببینید و برند مورد نظرتان را انتخاب کنید و با شماره های موجود در سایت تماس برقرار کنید و آخرین قیمت را از کارشناسان روغن کیان بگیرید.

روغن کمپرسور چیست؟

برای عملکرد صحیح و موثر، موتورهای کمپرسور هوا نیاز به روانکاری با روغن کمپرسور دارند. در اصل روغن کمپرسور، به کاهش اصطکاک بین قطعات مختلف موتور کمک می کند که باعث کاهش تولید گرما، کاهش مصرف برق و افزایش عمر دستگاه می شود.

همه چیز درباره روغن کمپرسور

وظیفه اصلی روغن کمپرسور ، خنک کنندگی است؛ به عبارت دیگر، گرما تولید شده در اثر عملکرد کمپرسور توسط این روان کننده ها دفع می شود. وظیفه بعدی این روغن ها در حین کار کمپرسور، اصطکاک و سایش قطعات در تماس با یکدیگر را کاهش می دهند.

جالب است بدانید که روان کننده های کمپرسور، هوای داخلی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. در واقع، این روغن ها به عنوان مانعی عمل می کنند که از نفوذ آب به اجزا جلوگیری می کند.

علاوه بر موارد ذکر شده، روغن کمپرسور وظیفه روانکاری اجزای دوار و عایق کاری محفظه تراکم را نیز بر عهده دارد. در عین حال، بد نیست بدانید که این نوع روغن ها، گرد و غبار وارد شده به کمپرسور را از طریق فیلترها جذب کرده و به سمت فیلتر روغن می برند. با توجه به عملکرد بسیار خاص روغن پمپ هوا، متوجه می شویم که امکان استفاده از روغن موتور به جای آن وجود ندارد.

انواع روغن کمپرسور هوا

روغن کمپرسور، نوع خاصی از روان کننده است که خاصیت خنک کنندگی دارد و برای جلوگیری از سایش در کمپرسورهای هوا استفاده می شود و به دو دسته روغن کمپرسور معدنی و روغن کمپرسور مصنوعی تقسیم می شود که از نظر ضخامت و ویسکوزیته و نوع مواد افزودنی به کار رفته، متفاوت است.

این روغن ها، با روغن موتور متفاوت هستند؛ زیرا حاوی مواد شوینده نیستند و نسبت کربن به گوگرد کمتری دارند. استفاده از نوع مناسب روغن کمپرسور هوا بسیار اهمیت دارد؛ زیرا روغن، چرخ دنده های داخل کمپرسور هوا را روغن کاری می کند تا عملکرد صحیحی داشته باشند. اکثر مردم، کمپرسورهای هوای روغن کاری شده را ترجیح می دهند؛ چرا که در طولانی مدت، دوام بیشتری دارند و بهتر هستند.

روغن کمپرسور معدنی یا استاندارد

روغن کمپرسور معدنی از مواد پایه معدنی تولید می شود و در مقایسه با نوع مصنوعی، قیمت کمتری دارد. روغن معدنی فراریت بالاتری دارد و سریعتر از نمونه های مصنوعی تبخیر می شود و در نتیجه مصرف بیشتری خواهد داشت.

این نوع روغن ها ظرفیت حمل بیشتری دارند و نسبت به مدل های مصنوعی، واکنش پذیرتر هستند. زنجیره های کربنی آن کاملا با هیدروژن اشباع شده است. به این معنی که با موادی که می توانند کمپرسور را مسدود کنند، سریعتر واکنش نشان می دهد؛ بنابراین عمر مفید روغن، فیلترها و جداکننده های روغن را کاهش می دهد.

کاربرد اصلی این روغن ها در پمپ های هوایی است که به طور مداوم استفاده نمی شود؛ حتی می توانید از این نوع روغن های کمپرسور خانگی که سبک تر از نمونه های صنعتی هستند، استفاده کنید.

روغن کمپرسور مصنوعی

این نوع روغن کمپرسور از مواد مصنوعی ساخته شده است که کیفیت بسیار بالاتر و عمر طولانی تری دارند. عمر مفید این نوع روغن ها تا 50 درصد بیشتر از روغن های معدنی است. از سوی دیگر، استفاده از روغن های مصنوعی باعث افزایش طول عمر کمپرسور، مصرف کمتر آن، خنک تر بودن نسبت به مدل های استاندارد و تحمل محدوده دمایی بیشتر می شود و حتی واکنش پذیری کمتر آن ها بر عملکرد کمپرسور تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

قیمت روغن کمپرسور

برای دریافت قیمت روغن کمپرسور کافیست ابتدا لیست محصولات را در سایت روغن کیان ببینید و برند مورد نظرتان را انتخاب کنید و با شماره های موجود در سایت تماس برقرار کنید و آخرین قیمت را از کارشناسان روغن کیان بگیرید.

روغن دنده صنعتی چیست؟

یکی از مهمترین و کاربردی ترین روغن های مورد استفاده ماشین های صنعتی و در خودروها، روغن دنده صنعتی یا همان روغن گیربکس و یا واسکازین است. واسکازین در اصل کلمه ای روسی است که معادل روغن دنده است که از آن برای روانکاری دنده ها در جعبه دنده خودروها و گیربکس های صنعتی استفاده می شود.

وظیفه اصلی این روغن روانکاری چرخ دنده ها در گیربکس های دستی و اتومات است ولی این روغن توانایی انتقال قدرت و خاصیت خنک کنندگی را هم دارد. روغن دنده هم مثل روغن موتور مطابق با ویسکوزیته و گرانروی (SAE) با سطح کیفیت (API) طبقه بندی می شود.

ما ۲ نوع روغن دنده صنعتی داریم که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم:

روغن دنده معدنی چیست؟

روان کننده های ترکیبی هستند که جلوی محافظت از فشار شدید (EP)، محافظت در برابر سایش (AW)، محافظت از زنگ زدگی، آنتی اکسیدان، محافظ زرد شدن فلز، آزادسازی آب و بازدارندگی کف است.

روغن دنده مصنوعی چیست؟

روغن های انتقال مصنوعی که از پلی آلفائولفین ها و مواد افزودنی فرموله شدند. این روغن ها در درجه اول برای شرایط سخت ماشین استفاده می شوند. چه بسیار سرد باشد و چه بسیار گرم، روغن های دنده مصنوعی بهترین انتخاب برای شرایطی هستند که روغن های دیگر این کار را نمی کنند.

تفاوت بین روغن دنده معدنی و روغن دنده مصنوعی چیست؟

روغن های معدنی از پالایش نفت خام به دست می آیند؛ با این حال، روغن های معدنی نسبت به روغن های مصنوعی کندتر از مدار موتور عبور می کنند که می تواند منجر به افزایش مصرف سوخت و بر عملکرد خودرو شود. روغن های معدنی نیز بیشتر از روغن های مصنوعی نیاز به تعویض دارند.

قیمت روغن دنده صنعتی

برای خرید روغن دنده صنعتی، کافیست ابتدا لیست محصولات را در سایت روغن کیان ببینید و برند مورد نظرتان را انتخاب کنید و با شماره های موجود در سایت تماس برقرار کنید و آخرین قیمت را از کارشناسان روغن کیان بگیرید.

شرایط نگهداری روغن دنده صنعتی

شرایط نگهداری روغن گیربکس صنعتی، طول عمر آن را مشخص می کند. از قرار دادن روغن در مکان هایی با اختلاف دمایی زیاد که می تواند به آن آسیب برساند و طول عمر آن را کاهش دهد، خودداری کنید. هر چه فاصله زمانی این تغییرات کوتاه تر باشد، روغن موثرتر خواهد بود.

عنصر بعدی آلودگی است که می تواند وارد روغن شود. روغن باید به گونه ای استفاده شود که آلودگی وارد آن نشود.

گریس صنعتی چیست؟

چند تعریف از گریس وجود دارد که با هم بررسی می کنیم:

  • گریس ماده روانکاری است که در ساختار آن از پرکننده استفاده شده تا بتواند به قطعات متحرک چسبیده و تحت نیروی جاذبه و یا فشار کارکرد، قطعه جدا نشود.
  • گریس ماده ای جامد و یا نیمه جامد است که از ترکیب یک پرکننده در داخل روغن ساخته شده است.
  • گریس ماده ای جامد یا نیمه جامد است که از مشتقات نفتی و صابون و پرکننده تشکیل شده است.

اما مهمترین تعریف، تعریف انجمن مواد اولیه آمریکا (ASTM) است که گریس صنعتی را اینگونه تعریف می کند:

محصولی جامد یا نیمه جامد از عوامل غلیظ کننده در روان کننده مایع، سایر مواد موجود در خصوص موارد ویژه را نیز می توان در این تعریف گنجاند.

گریس ها برای مکانیسم هایی استفاده می شود که فقط به ندرت ممکن است روغن کاری شوند. آن ها همچنین به عنوان سیلانت عمل می کنند تا از ورود آب و مواد غیر قابل فشار جلوگیری کنند. یاتاقان های روغنی به دلیل ویسکوزیته بالا دارای ویژگی اصطکاک بیشتری هستند.

دستگاه ها و تجهیزات صنعتی متعددی در فرآیندهای مختلف صنعتی استفاده می شوند. آن ها گرما را برای تسهیل حرکت فراهم می کنند و برای شروع حرکت، نیرو می گیرند. این اجزا بر روی هم حرکت می کنند که ممکن است به هم فشار وارد کنند یا ان ها را مجبور به برخورد و ایجاد اصطکاک کنند. این اصطکاک، در دراز مدت ممکن است قطعات را خراب کند، طول عمر آن ها را کاهش دهد و باعث اتلاف انرژی شود که در نهایت منجر به خرابی و فرسایش سیستم می شود. هدف روان کننده ها جلوگیری از فرسایش است. گریس صنعتی یکی از این روانکارها است که در عملیات صنعتی مهم و موثر است.

یکی از مزایای استفاده از گریس این است که می توان از آن در مناطق خاصی (بلبرینگ چرخ ها) به جای روغن برای روانکاری استفاده کرد. فونداسیون صابونی ایجاد کننده گریس که ترکیبی با روغن پایه و مواد افزودنی، نتیجه دلخواه را به ما می دهد و تاثیر به سزایی در نوع کاربرد گریس ها دارد.

انواع گریس صنعتی

گریس صنعتی اغلب با مواد دیگر ترکیب می شود یا به تنهایی به عنوان روان کننده استفاده می شود. همانطور که قبلا گفته شد، گریس صنعتی برای روانکاری قطعات متحرکی که ممکن است در حین کار با هم برخورد کنند، استفاده می شود. این ماده شیمیایی معمولا در حالت نیمه جامد یافت می شود و معمولا از نفت به دست می آید.

ظرفیت عملکرد در محیط با شرایط مختلف، یکی از حیاتی ترین ویژگی هایی است که این روغن باید داشته باشد و معمولا باید به گونه ای ایجاد شود که بتواند خواص خود را در شرایط مختلف حفظ کند. توجه به این نکته مهم است که گریس ها مدل های مختلفی دارند که در زیر به طور کامل توضیح داده ایم:

گریس بر پایه کلسیم

گریس کلسیم، یکی از اولین گریس هایی که برای استفاده روزمره ساخته شده است و کاربردهای مختلفی دارد. برای مصارف صنعتی، خودرویی و کشاورزی مفید است؛ همچنین در برابر آب مقاوم است و دارای خواص ضد خوردگی و زنگ زدگی موثر است اما این گریس در شرایط دمای پایین بهترین عملکرد را دارد.

گریس بر پایه بنتون

این گریس به دلیل استفاده از خاک رس بنتونیتی در تولید آن دارای پایه خاک رسی است. نقطه ریزش ندارد و آن را به یک روان کننده غیر ذوب تبدیل می کند. ویژگی های اصلی گریس بنتون، افزایش پایداری برشی، تحمل آب عالی، تغییر دما و محافظت عالی در برابر پارگی و سایش اس. لازم به ذکر است که برای کاربردهای سنگین ایده آل است.

گریس کمپلکس سدیم

گریس ایده آل برای بارهای سنگین و کاربردهای با سرعت بالا، گریس کمپلکس سدیم است. به دلیل عملکرد عالی، پایداری مکانیکی و مقاومت در برابر دمای بالا، بهترین گزینه برای کاربردهای دریایی، صنعتی و تولیدی است؛ همچنین دارای تحمل آب عالی، مقاومت شیمیایی قوی و پایداری عالی در برابر اکسیداسیون است.

گریس چند منظوره

ویژگی های دو یا چند نوع مختلف از گریس های تخصصی در گریس چند منظوره ترکیب می شود که ممکن است در چندین کاربرد مورد استفاده قرار بگیرد. گریس ساخته شده از لیتیوم یک نمونه عالی از گریس چند منظوره است. این ممکن است برای شاسی و یاتاقان چرخ خودرو استفاده شود.

گریس بر پایه لیتیوم

یکی دیگر از روان کننده های همه کاره، گریس لیتویم است که به دلیل پایداری، دوام و ویسکوزیته بالا مشهور است. می تواند محافظت طولانی مدت در برابر خوردگی، اکسیداسیون، سایش و پارگی و دمای بالا ارائه دهد. گریس های لیتیوم نیز به دلیل روانکاری عالی و مقاومت در برابر آب بسیار معروف هستند. آن ها همچنین مقاومت فشار زیادی دارند.

کاربرد گریس صنعتی

گریس صنعتی بیشتر برای دستگاه ها و کاربردهایی استفاده می شود که به دلیل مشکلات عملکردی ناشی از مقدار بیش از حد باقیمانده در برخی ابزارها یا تجهیزات، روغن کاری امکان پذیر نیست. به منظور جلوگیری از ورود آب و مواد قابل تراکم، گریس ها به عنوان درزگیر نیز عمل می کنند. به دلیل ویسکوزیته بالا، یاتاقان های روغن کاری شده با گریس، ادعا می شود که ویژگی های اصطکاک بسیار بیشتری دارند.

گریس ها در صنایع صنعتی، خودروسازی و دریایی کاربرد دارند. آن ها معمولا در انواع ماشین آلات یا قطعات خودرو مانند بلرینگ استفاده می شوند. اگرچه روغن و گریس دو اصطلاح نزدیک به هم هستند اما بسیاری از مردم هنوز در مورد اینکه دقیقا چه تفاوتی دارند، اطلاعاتی ندارند. روغن و گریس کاربردهای متفاوتی دارند. شرایطی وجود دارد که روغن انتخاب بهتری است و شرایط دیگری وجود که گریس بهترین گزینه است.

تفاوت اصلی جداسازی گریس از روغن، غلیظ کننده آن است. گریس فرم غلیظ تر روان کننده است. این غلیظ کننده درون گریس اغلب به عنوان اسفنجی عمل می کند که روغن پایه را نگه می دارد و مواد افزودنی را کنار هم نگه می دارد. این فرآیند به گریس ساختاری نیمه سیال یا جامد می دهد.

اگر بخواهیم به صورت تیتر وار از ویژگی انواع گریس و کاربردهایش بگوییم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گریس ها مثل مانعی در برابر گرد و خاک عمل می کنند
  • هزینه استفاده از گریس در قطعه های آب بندی و کاسه نمدها بسیار مقرون به صرفه تر است
  • تعداد دفعه های روانکاری با گریس، بسیار کمتر از روغن های صنعتی است و همین امر باعث می شود که هزینه و تعمیر آن را کاهش می دهد
  • با برخی از گریس ها حتی مشکل روانکاری مجاورت با اب را نداریم
  • گریس ها باعث کاهش صدا هم می شوند
  • بر خلاف روغن های صنعتی، بسیاری از گریس ها در دماهای مختلف کاربرد دارند

قیمت گریس صنعتی

برای دریافت قیمت گریس صنعتی کافیست ابتدا لیست محصولات را در سایت روغن کیان ببینید و برند مورد نظرتان را انتخاب کنید و با شماره های موجود در سایت تماس برقرار کنید و آخرین قیمت را از کارشناسان روغن کیان بگیرید.

قیمت گریس بهران

برای دریافت قیمت گریس بهران با ما در تماس باشید.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.