شنبه, 29 اردیبهشت 1403 Saturday, 18 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41737 تعداد نوشته های امروز : 10 تعداد دیدگاهها : 2383×
توصیه هایی برای انتخاب و خرید لباس با کیفیت
  • 20 آذر 1402 ساعت: 14:40
  • شناسه : 269220
    13

    برای انتخاب و خرید لباس با کیفیت نکاتی را باید مد نظر قرارداد. رعایت موارد زیر به شما کمک می کند تا لباس هایی مرغوب تر خرید کرده و همیشه از خریدهایتان راضی باشید.

    پ
    پ

    word image 269220 1 - توصیه هایی برای انتخاب و خرید لباس با کیفیت - خرید لباس

    برای انتخاب و خرید لباس با کیفیت نکاتی را باید مد نظر قرارداد. رعایت موارد زیر به شما کمک می کند تا لباس هایی مرغوب تر خرید کرده و همیشه از خریدهایتان راضی باشید.

    برای خرید لباس به این نکات دقت کنید

    زیپ لباس باید فلزی و دارای قلاب باشد، اگر لباس جایی برای مخفی شدن زیپ داشته باشد خیلی خوب است، همچنین باید چک کنید تا زیپ به سادگی بالا و پایین برود، اگر زیپ گیر کند یا سفت باشد نشانه خوبی نیست. برای دیگر ویژگی های لباس مانند دکمه های فلزی و طراحی های روی آن، می توانید خیلی سریع یک تست انجام دهید، سبک است یا به نظر می رسد پلاستیکی باشد؟ لباس با کیفیت دکمه ها و تشکیلاتش کمی سنگین هستند.

    طبیعی بودن بافت

    بافت های طبیعی مانند کتان، پنبه، ترمه، و پشم، دوامشان از بافت های غیر طبیعی بیشتر است. اما یک استثنا هم هست: پارچه های جین و لباس های ورزشی نیز بسیار با دوام هستند. برخی از شلوار های جین برای افزایش راحتی مقدار کشی هستند. پلی استر، نایلون، و اسپندکس همه پارچه هایی عالی برای لباس های ورزشی هستند.

    دکمه یدکی دارد

    دکمه و تکه پارچه های اضافی که داخل لباس گذاشته می شود نشان می دهد تولید کننده آنقدر به لباس خود اطمینان دارد که می داند شما می توانید آن را برای مدت طولانی استفاده کنید بنابراین چون ممکن است لباس به برخی تعمیرات جزئی نیاز پیدا کند چند قسمت مهم که یدکی حساب می شود را برایتان گذاشته. این قسمت های یدکی و همچنین راهنمای شستشوی لباس را که به آن وصل هستند نگه دارید.

    دوخت لباس محکم به نظر می آید

    word image 269220 2 - توصیه هایی برای انتخاب و خرید لباس با کیفیت - خرید لباس

    هنگام خرید لباس ، آن را زیر و رو کنید و به آرامی یکی از درزهای جانبی آن را بکشید. اگر از بین درزها نور دیدید، نشانه آن است که لباس عمر چندانی نمی کند. لباس با کیفیت دوختی محکم دارد و در هر سانت آن تعداد زیادی دوخت می بینید. دوخت محکم از شکاف خوردن لباس جلوگیری می کند.

    لباس مردانه یا نزدیک به آن است

    در کل، لباس های مردانه پشمی و بافت های در مقایسه با نوع زنانه کلفت تر و از کیفیت بیشتری برخوردار هستند. همین مورد را می توان در پیراهن های دکمه ای نیز دید. اگر حوصله رفتن پیش یک خیاط را ندارید، یکی از راه های ساده این است که همین لباس ها را از بوتیک های مردانه خریداری کنید، مطمئن باشید پیشمان نمی شوید!

    از آزمایش چروک سربلند بیرون می آید

    قبل از خرید لباس ، ابتدا آن را در دست خود بهم فشار دهید و ببینید چقدر چین و چروک گرفته. اگر از آن دسته آدم هایی هستید که صبح حال اتو کردن ندارند در صورتی که لباس در این آزمایش شکست خورد بهتر است سرجایش بگذارید و به دنبال چیزی دیگر بگردید. برای لباس های ۱۰۰ درصد پنبه که به راحتی چروک می خورند سعی کنید از نمونه های ضد چروک استفاده کنید.

    الگوی لباس در همه جای آن یکسان است

    در لباس های با کیفیت، الگوها مخصوصا راه راه افقی، در همه جای آن با هم مطابقت دارند. این مشکل را می توان در الگوهای بزرگ و یا اتفاقی چشم پوشی کرد.

    اندازه و تناسب

    لباس هایی نخرید که مناسب شما نیستند. اگر یک سایز خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستند، خرید غیر ضروری انجام ندهید. لباس هایی که مناسب نیستند را نپوشید. در غیر این صورت، شما در معرض خطر از دست دادن سبک و ظرافت هستید.

    از تاپ های خیلی بزرگ، لباس های گشاد و شلوارهای گشاد که شکل شما را پنهان می کند و اندام شما را بزرگتر از آنچه هست نشان می دهد، خودداری کنید. لباس های گشاد، شیک یا شیک به نظر نمی رسند و لباس های خیلی کوچک فقط ناراحت کننده هستند.

    لباس های مناسب برای تیپ بدنی شما، بهترین ویژگی های شما را متناسب و حتی برجسته نشان می‌دهد. برجسته کردن جذاب ترین ویژگی های شما برای خوب لباس پوشیدن بسیار مهم است، به خصوص اگر می خواهید تحت تاثیر قرار دهید.

    لباس های مناسب بپوشید که دارایی های منحصر به فرد شما را به نمایش بگذارد، بهترین ویژگی های شما را برجسته کند، اندامتان را کوتاه کند، روی کمرتان تأکید کند و شما را شگفت انگیز نشان دهد.

    احساس و راحتی دست

    word image 269220 3 - توصیه هایی برای انتخاب و خرید لباس با کیفیت - خرید لباس

    لباس هایی که می پوشیم پوست دوم ماست. آنها باید باعث شوند ما همیشه احساس اعتماد به نفس و راحتی داشته باشیم. فقط لباس هایی بخرید که دوست دارید بپوشید و از هر چیزی که احساس ناراحتی می کند اجتناب کنید.

    ایده خوبی است که قبل از خرید هر لباسی را امتحان کنید. اگر نمی توانید، پس از خرید خودداری کنید. به یاد داشته باشید که حتی بازگرداندن یا تعویض سایز لباس هزینه، زمان، پول و منابع زیادی دارد.

    چاپ، الگوها، و رنگ

    اگر ترکیبی عالی از طرح ها و رنگ ها را انتخاب کنید که به خوبی با هم هماهنگی داشته باشند، ظاهر و لباس های خود را بهتر خواهید کرد.

    پوشیدن رنگ ها می تواند فوراً شما را متمایز، جذاب تر کند و سبب افزایش اعتماد به نفس شما شود. رنگ هایی را که خیلی پررنگ هستند نپوشید اما به طور کامل از رنگ ها دوری نکنید.

    رنگ های خنثی را ترجیح دهید که بتوانید به راحتی آن ها را با هم ترکیب کنید و لباس زنانه و دخترانه خود را شیک و باکلاس کنید. رنگ های خنثی لباس ها را بسیار متنوع و جاودانه می کنند و می توانند با هر لباسی کار کنند.

    شما می توانید در تمام طول سال بدون زحمت از رنگ های کلاسیک استفاده کنید. چند قطعه روشن و رنگارنگ را انتخاب کنید تا به کمد لباس خود تغییر دهید و ظاهر خود را با بخشیدن ظرافت خاص به لباس هایتان بهبود ببخشید.

    در آخر این نکات رو هم توجه کنید

    اگراندامی بلندتر و باریک‌تر از حد متعارف دارید و می‌خواهید لاغری‌تان کمی محو شود، از لباس‌هایی استفاده کنید که چسبان نیستند و به صورت آزاد روی بدنتان حرکت می‌کنند. بهتر است جنس لباس‌تان نیز، پنبه‌ای یا نخی و بافت آن ریز ‌باشد.

    اگر قدی بلند و اندامی درشت دارید، از لباس‌های تک رنگ و ترجیحا به رنگ تیره استفاده کنید تا شما را لاغر‌تر نشان دهد. کت‌ها و ژاکت‌های بلند، آنهایی که تا روی ران قرار می‌گیرند، برای چنین اندامی مناسب‌تر است. این خانم‌ها باید از مانتوهایی استفاده کنند که تا زیر زانو باشد. اگر می‌خواهید لباسی طرح‌دار انتخاب کنید، بهتر است طرح‌های ریز را انتخاب کنید. از پوشیدن لباس‌های تنگ اجتناب کنید.

    اگر کوتاه قد و لاغر هستید، بهتر است محور انتخاب لباس‌های خود را بر مبنای یک رنگ روشن و یا ترکیبی از چند رنگ روشن نزدیک به هم، قرار دهید. پارچه‌هایی که دارای طرح‌های عمودی هستند، می‌توانند گزینه‌های خوبی برای بلندتر کردن قد شما باشند.

    منبع: مرکز خرید آنلاین بانی مد

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.