شنبه, 6 مرداد 1403 Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 42789 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2422×
یادگیری زبان آلمانی با اساتید از خارج کشور
22 آذر 1402 ساعت: 14:52
شناسه : 269377
1

یادگیری زبان آلمانی اولین قدم برای مهاجرت به این کشور است؛ اما ازآنجایی‌که این زبان یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیاست، برخی از افراد گمان می‌کنند که یادگیری آن هرگز ممکن نیست! 

پ
پ

یادگیری زبان آلمانی اولین قدم برای مهاجرت به این کشور است؛ اما ازآنجایی‌که این زبان یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیاست، برخی از افراد گمان می‌کنند که یادگیری آن هرگز ممکن نیست! بااینکه سخت بودن این زبان را رد نمی‌کنیم، اما روشی وجود دارد که می‌توانید به‌راحتی این زبان را در حد عالی یاد بگیرید و آن برداشتن دوره آموزشی با یک استاد خارجی است. در ادامه مقاله نکات بیشتری را درخصوص مزایای این روش آموزشی بیان می‌کنیم. تا انتها همراه ما باشید.

images 1702297176 6576fe58843a2 - یادگیری زبان آلمانی با اساتید از خارج کشور - دوره آنلاین زبان آلمانی

تلفظ صحیح کلمات مهم‌ترین مزیت یادگیری زبان آلمانی با اساتید خارجی

یکی از مهم‌ترین مزایای یادگیری زبان آلمانی با اساتید خارجی امکان تلفظ صحیح کلمات و عبارات است. ازآنجایی‌که این اساتید به لهجه بومی زبان مردم این کشور مسلط هستند؛ بنابراین به‌خوبی می‌توانید تلفظ صحیح کلمات را آموزش ببینید. درنظر داشته باشید که تمرین مکالمه با لهجه اصلی و آموزش اصطلاحات و ضرب‌المثل‌ها به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن به این زبان شیرین اما سخت مسلط شوید. در مجموعه آکادمی راهِ زبان، این امکان برای شما فراهم شده تا با افراد ساکن در خارج کشور، زبان متناسب با نیاز خود را یاد بگیرید.

زمانی‌که به خوبی بتوانید جملات و عبارات را بیان کنید و در تلفظ آن‌ها مشکلی نداشته باشید، به‌راحتی خواهید توانست با مردم آلمان ارتباط بگیرید و سریع‌تر با فرهنگ آن‌ها آشنا شوید. اساتید در راه دست‌یابی به این هدف حتماً منابع صوتی خوب و مناسبی را به شما معرفی خواهند کرد. یکی‌دیگر از جنبه‌های مثبت این اقدام، رفع اشکال تلفظ صحیح عبارت و یادگیری تلفظ آواها و واژگان خاص است. همان‌طور که می‌دانید کوچکترین تغییر در تلفظ آواها معنی کل کلمه را عوض می‌کند؛ بنابراین یادگیری صحیح عبارات از اهمیت زیادی برخوردار است.

تقویت مهارت‌های چهارگانه به‌صورت همزمان با هم

همان‌طور که می‌دانید، زبان آلمانی زبان سختی است و یادگیری آن به آموزش و تکرار و تمرین فراوان احتیاج دارد. زمانی که شما به‌عنوان زبان‌آموز کلاس آموزشی خود را با یک استاد خارجی شروع می‌کنید، به‌صورت همزمان باهم همه مهارت‌های زبانی را فرا می‌گیرید؛ درواقع استاد به شما کمک می‌کند تا خوب درک کنید، به‌خوبی پاسخ دهید، بدون غلط بنویسید و بخوانید. بااینکه آموزش مهارت‌ها به‌صورت همزمان با هم آغاز می‌شود؛ اما اگر استاد در طی دوره متوجه بشود که شما در یکی از مهارت‌ها هنوز مشکل دارید، آنقدر آن را تکرار می‌کند تا ایرادات کار به‌طور کامل برطرف شود. توصیه می‌شود که قبل از سفر حتماً مهارت‌های چهارگانه زبان را تا حد قابل‌قبولی یاد بگیرید.

آموزش با جدیدترین متدها

یکی‌دیگر از مزایای برداشتن دوره زبان آلمانی با اساتید خارجی، یادگیری این زبان با جدیدترین و بهترین متدهای آموزشی است. ازآنجایی‌که این اساتید سال‌ها تجربه آموزش زبان به کارآموزان مختلف را داشته‌اند، بنابراین به‌خوبی ایرادات و اشکالات اساسی آن‌ها را می‌دانند و متناسب با رفع آن‌ ایرادات تدریس می‌کنند. این تجربه‌های تدریس در نهایت به نفع شما خواهد بود؛ چراکه در کوتاه‌ترین زمان و البته بااستفاده از مناسب‌ترین منابع می‌توانید به این زبان مسلط شوید. سطح تسلط شما به مهارت‌های چهارگانه به قدری خواهد بود که بدون ترس و استرس می‌توانید در مصاحبه‌های قبل پذیرش تحصیلی یا کار صحبت کنید یا مدرک زبان معتبر با بالاترین امتیاز داشته باشید. آکادمی راهِ زبان با آخرین متد یادگیری با توجه به هدف شما از یادگیری زبان، این توانایی را دارد به صورت عمومی یا خصوصی، کلاس‌هایی برگزار کند و بر اساس مهارت‌های اصلی، برای شما چارت درسی فراهم کند.

images 1702297176 6576fe588c1f3 - یادگیری زبان آلمانی با اساتید از خارج کشور - دوره آنلاین زبان آلمانی

تعامل فعال

تعامل فعال در فرآیند یادگیری زبان، یک الزام کلیدی برای تسلط به همه جوانب زبانی است. زمانی که شما یادگیری زبان با یک استاد خارجی را شروع می‌کنید، دیگر صحبت‌کردن به زبان فارسی در کلاس معنایی ندارد و مجبور می‌شوید که به آلمانی صحبت کنید؛ درواقع شرکت در کلاس‌ها و فعالیت‌های گروهی، فرصتی فراهم می‌آورد تا به‌شکل بهتری بتوانید این زبان را یاد بگیرید. با گذشت زمان و تسلط بیشتر بر مکالمات و مهارت‌های شنیداری کم‌کم اعتمادبه‌نفس شما نیز افزایش پیدا می‌کند و بر قدرت تکلم شما نیز افزوده خواهد شد. این موضوع در زمان اقامت نیز به شما کمک می‌کند تا به‌خوبی و همانند یک شهروند بومی با دیگران ارتباط برقرار کنید.

آشنایی با فرهنگ و اصلاحات عامیانه

از دیگر مزایای یادگیری زبان آلمانی با اساتید خارجی می‌توان به درک عمیق‌تر از فرهنگ و اصطلاحات محلی این کشور اشاره کرد. اساتید خارجی اغلب تجربیات شخصی خود را در یادگیری زبان و البته فرهنگ شهروندان این کشور به اشتراک می‌گذارند که این مورد امتیاز خوبی برای آشنایی با جزئیات و مفاهیم فرهنگی شهروندان این کشور است. یادگیری اصطلاحات رایج و عامیانه زبان این امکان را برای زبان‌آموزان فراهم می‌کند تا به شکل بهتری بتوانند، در زمان مهاجرت مکالمات روزمره خود را بیان کنند و با جوانب زبان محلی آلمانی آشنا شوند. درنظر داشته باشید که یادگیری این عبارات نه تنها به افزایش توانایی مکالمه کمک می‌کند؛ بلکه ارتباط نزدیک‌تر و مؤثرتری را با مردم فراهم می‌‌سازد.

انگیزه بیشتر برای مهاجرت

یکی از مهم‌ترین دلایلی که یادگیری زبان آلمانی برای زبان‌آموزان را سخت می‌کند، دشواری واژگان و عبارات و هم‌چنین شباهت زیاد آواهای این زبان است. این موارد اعتمادبه‌نفس افراد را تحت‌ تأثیر قرار می‌دهد و حتی آن‌ها را برای یادگیری بی‌انگیزه می‌کند. زمانی‌که شما آموزش زبان آلمانی با یک استاد خارجی را شروع کنید، انگیزه بیشتری برای تحصیل، کار و یا زندگی در این کشور خواهید داشت؛ چراکه به‌خوبی می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. ازطرفی آشنایی با جنبه‌های مختلف زندگی و فرهنگ مردم به شما کمک می‌کند که با سرعت بیشتری بتوانید عادات و رفتار خود را با جامعه هماهنگ کنید. هنگامی‌که شما به‌عنوان یک مهاجر به خوبی بتوانید مفهوم جملات و عبارات را متوجه شوید و ازطرفی پاسخ مناسبی برای آن‌ها داشته باشید و به‌عبارتی حداقل در گفت‌وگوهای روزانه مشکلی نداشته باشید، غم دوری از وطن و خانواده، شما را کمتر اذیت خواهد کرد.

images 1702297176 6576fe588c1f3 - یادگیری زبان آلمانی با اساتید از خارج کشور - دوره آنلاین زبان آلمانی

چرا یادگیری زبان با اساتید خارجی؟!

در این مقاله مزایای زیادی در رابطه با آموزش زبان آلمانی با یک استاد خارجی مطرح شد. بااینکه همه موارد گفته‌شده صحیح و مهم هستند؛ اما اصلی‌ترین علت و مزیت آن را می‌توان یادگیری تلفظ صحیح همه عبارات و واژگان این زبان دانست. زمانی که شما به‌عنوان یک مهاجر به خوبی بتوانید مفهوم عبارات را درک کنید و پاسخ مناسبی به آن‌ها بدهید، به‌شکل بهتری نیز می‌توانید با مردم ارتباط برقرار کنید. نظر شما در این خصوص چیست؟ به‌نظر شما مهم‌ترین مزیت یادگیری زبان با اساتید خارجی چیست؟ چرا؟ شما از چه روشی برای یادگیری زبان استفاده می‌کنید؟
همین حالا با مراجعه به سایت zabanway.ir از بهترین شرایط برای یادگیری زبان آگاه شوید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.