یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41479 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افشاگری زنگنه نماینده مجلس از قصد دولت برای افزایش قیمت بنزین در سال ۱۴۰۳
    23 آذر 1402 - 16:17
    شناسه : 269449
    0

    در حالی که در روزهای اخیر منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه ادعا کرده بود مجلس دنبال گرانی انرژی است، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه متن لایحه برنامه توسعه را که در آن دولت به دنبال مجوز افزایش قیمت انرژی بوده ولی مجلس با آن مخالفت و بند مربوطه را حذف کرده است منتشر کرد.

    پ
    پ

    زنگنه نماینده مجلس از قصد دولت برای افزایش قیمت بنزین در سال ۱۴۰۳ - افشاگری زنگنه نماینده مجلس از قصد دولت برای افزایش قیمت بنزین در سال ۱۴۰۳ - افزایش قیمت بنزین

    در حالی که در روز‌های اخیر منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه ادعا کرده بود مجلس دنبال گرانی انرژی است، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه متن لایحه برنامه توسعه را که در آن دولت به دنبال مجوز افزایش قیمت انرژی بوده، ولی مجلس با آن مخالفت و بند مربوطه را حذف کرده است منتشر کرد.

    به گزارش «انتخاب»، در حالی که در روز‌های اخیر منظور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه ادعا کرده بود مجلس دنبال گرانی انرژی است، سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه متن لایحه برنامه توسعه را که در آن دولت به دنبال مجوز افزایش قیمت انرژی بوده، ولی مجلس با آن مخالفت و بند مربوطه را حذف کرده است منتشر کرد.

    محسن زنگنه نوشته است: در بند ب ماده ۴۶ لایحه برنامه هفتم تقدیمی از سوی دولت، دولت مکلف شده بود که با سیاست‌های قیمتی و غیرقیمتی مصرف انرژی را در سطح ۱۴۰۱ حفظ کند. آیا سیاست‌های قیمتی چیزی جز افزایش قیمت بنزین بود؟ و مجلس این بند را حذف کرد.

    1550713 914 - افشاگری زنگنه نماینده مجلس از قصد دولت برای افزایش قیمت بنزین در سال ۱۴۰۳ - افزایش قیمت بنزین

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.