جمعه, 14 اردیبهشت 1403 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41541 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2375×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • 5 استایل حجاب پاییزه با روسری و شال های گرم
    25 آذر 1402 - 15:45
    شناسه : 269567
    72

    استایل لباس های شما که با حجاب زنانه همراه است در فصل پاییز با استفاده از روسری و شال‌های گرم می‌تواند نه‌ تنها به شما کمک کند تا از سرمای فصل لذت ببرید بلکه به شما امکان ایجاد ظاهری زیبا، جذاب و مدرن را نیز می‌دهد.

    پ
    پ

    استایل لباس های شما که با حجاب زنانه همراه است در فصل پاییز با استفاده از روسری و شال‌های گرم می‌تواند نه‌ تنها به شما کمک کند تا از سرمای فصل لذت ببرید بلکه به شما امکان ایجاد ظاهری زیبا، جذاب و مدرن را نیز می‌دهد. در اینجا چند نکته و راهنمایی برای استایل گرم با روسری پاییزه و شال ضخیم را بررسی کرده و 5 استایل زیبای پاییزی را به شما پیشنهاد می دهیم. بنابراین اگر از استایل های پیشنهادی اینجا خوشتان آمد می توانید برنامه خرید خود را بر مبنای آن تنظیم کنید:

    استایل پاییزه حجابی

    انتخاب رنگ‌های پاییزی

    برای استفاده از روسری و شال‌ها در پاییز، از رنگ‌های گرم و زمینه ای مانند قهوه‌ای، نارنجی تیره، سبز خزه‌ای و نارنجی روشن تر می‌توانید استفاده کنید. این رنگ‌ها با تداعی فصل بهترین تطابق را بین محیط بیرونی و استایل ظاهری شما ایجاد می‌کنند. این رنگ‌ها با جوّ پاییزی هماهنگی دارند و جلوه زیبایی به استایل افزوده و در هماهنگی با محیط اطراف نمایان می‌شوند. انتخاب رنگ‌های پاییزی نقش بسزایی در ایجاد جو گرم و دلنشین برای استایل حجاب دارد و به عنوان یک فاکتور زیبایی شناسی، تأثیر مهمی در جلب توجه و تاثیر گذاری دارند.

    رنگهای پاییزه روسری

    طرح‌ و نقش‌

       روسری‌ها و شال‌های گرم با طرح‌ها و نقش‌های خاص مانند چهارخونه، خطوط عمودی یا افقی، گل‌ها و نقاشی‌های چهارفصل جذابیت بیشتری به استایل شما اضافه می‌کنند. البته استفاده از برخی نشانه های فصول دیگر و ایجاد یک تضاد مابین رنگ های پاییزی و طرح مثلا بهاری می تواند ظاهری زیبا و در عین حال خاص برای شما رقم بزند. شاید پوشیدن روسری که زمینه قهوه ای روشن دارد و در عین حال طرح گل های سرحال سبز و زرد روی آن نقش بسته باشد طرح دلچسبی برای خانم هایی باشد که به دنبال پوشش سر متفاوت و استایل خاص خود هستند.

    طرح گل روسری پاییزه

    جنس مواد و پارچه مورد استفاده

    در انتخاب روسری و شال برای فصل پاییز، از جنس‌های گرم و نرم مانند کشمیر، نخ و پشم استفاده کنید تا به شما حس لطافت و راحتی را بدهند. البته منظور از نخ، همان روسری نخی که نازک و مناسب تابستان است نیست. منظور روسری نخی پاییزه و یا زمستانه است که نوع بافت پارچه آن و ضخامت آن کاملا مناسب استفاده در فصول سرد می باشد. از سوی دیگر پوشش های سر پشمی در عین گرما بخشی جلوه خاص و کلاسیکی را به استایل شما می بخشد که خود بسیار می تواند در بهبود طراحی لباس شما تاثیر مثبتی داشته باشد. اما شاید یکی از بهترین انتخاب ها در خرید روسری و یا شال کشمیر باشد. این نوع پارچه ها در عین ظاهری بسیار زیبا و اصیل و همچنین جنس با کیفیت و چشم نواز که شباهتی به پارچه های اصیل قدیمی دارد گرمای بسیار دلچسبی را برای شما به ارمغان می آورد.

    استایل پاییزه خانم ها

    شیوه بستن روسری و شال

       مهم است که روش‌های مختلفی برای بستن روسری را امتحان کنید. مثلاً انتخاب کنید که آیا می‌خواهید آن را بیشتر به سمت پشت یا جلو بیاورید و در کجا آن را گره بزنید. همچنین، انواع گره‌ها و طرح‌های مختلف برای بستن روسری نیز خاص بودن را به استایل شما اضافه می‌کنند. البته بعضی روش های بستن روسری و شال کاملا شناخته شده و در بین خانم ها نیز بسیار محبوب هستند. مثلا لبنانی بستن روسری که بسیار محبوب است و البته کمک زیادی به حفظ گرما و حرارت بدن شما می کند. یا مثلا سبک عربی که در عین خاص بودن حداقل در اکثر شهر های ایران استایل تقریبا متفاوتی را به شما می بخشد.

    استفاده از لباس‌های گرم

       با توجه به سرمای فصل پاییز، انتخاب لباس‌های گرم با طراحی‌های متنوع که با روسری و شال شما هماهنگ باشند، می‌تواند به استایل شما جلوه و شیکی بیشتری بدهد. مثلا استفاده از پالتو های پشمی با رنگ قهوه ای یا نسکافه ای که بسیار ساده می توان آن را با لباس های دیگر ست کرد یک انتخاب عالی براش شما است. ولی اگر بخواهید از پالتو های چرمی استفاده کنید احتمالا باید از روسری های با رنگ براق استفاده کنید و همچنین آن را به سبک لبنانی ببندید تا هماهنگی بیشتری با کل تیپ شما ایجاد شود.

    استایل پاییزه حجاب

    اکسسوری‌ها

       مثلا یک سنجاق و یا یک بند کنفی نازک بر روی کل لباس و از این جور چیز ها که البته صرفا به سلیقه شما بستگی دارد. اشکالی ندارد که برخی تزئینات را به سلیقه خود برای طراحی لباس زیباتر برای خود برگزینید، پس در انتخاب این جور تزئینات راحت باشید.

    استایل چند لایه

       به جای انتخاب روسری یا شال‌های خیلی ضخیم، می توانید چند لایه روسری نازک تر را برای خود انتخاب و استفاده کنید. مثلا می توانید برای لایه اول یک روسری کشمیر با طرح سنتی به سر کنید و برای لایه دوم یک روسری نخی با رنگ متناسب با استایل کلی ولی نازک تر را استفاده کنید. بنابراین اگر قصد خرید روسری برای فصل های سرد را دارید باید به جای یکی به دنبال دو عدد جنس متناسب با یکدیگر باشید به طوری که در استایل کلی ظاهر شما را تکمیل کنند. همچنین باید برای لایه اول از روش های بستن جذب تر استفاده کنید تا بتوانید روسری دوم را کمی شل تر به گونه ای که روسری لایه اول نیز قابل رویت باشد ببندید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.