پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41633 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2380×
ارزان ترین هتل های آستارا کدام اند؟
  • 26 آذر 1402 ساعت: 17:15
  • شناسه : 269593
    0

    همین طور که از مرکز ایران به سمت شمال آن حرکت می‌کنید، پدیدار شدن درختانی را می‌بینید که با سرسبزی خود، مسیرتان را زینت می‌بخشند.

    پ
    پ

    همین طور که از مرکز ایران به سمت شمال آن حرکت می‌کنید، پدیدار شدن درختانی را می‌بینید که با سرسبزی خود، مسیرتان را زینت می‌بخشند. در ادامه این مسیر به آبی دریا خواهید رسید و بی‌کرانگی آن شما را مجذوب خود می‌کند. اگر کمی به سمت غرب مایل شوید، کوهستان‌ها نیز از زمین سر برمی‌آورند. «آستارا» شهری است که تمام این زیبایی‌ها را توأمان دارد؛ از این رو می‌خواهیم در این مقاله به هتل های آستارا برای سفری دل‌انگیز، بپردازیم. همراه ما باشید.

    word image 269593 1 - ارزان ترین هتل های آستارا کدام اند؟ - هتل های آستارا

    موقعیت جغرافیایی آستارا و دلایل اهمیت آن

    شهر آستارا که در واقع بندری در حاشیه دریای خزر است، یکی از شهرهای استان گیلان از توابع تالش محسوب می‌شود. در شمالی‌ترین نقطه گیلان، درست در مرز ایران و آذربایجان به آستارا خواهید رسید. بله، آستارا علاوه بر آن که یک بندر مهم است، یک شهر مرزی بوده و از این لحاظ نیز اهمیت زیادی دارد. ذکر همین دو مورد کافیست تا بدانید شهر آستارا از نظر اقتصادی نقش بسیار مهمی را در کشور ایفا می‌کند. همه ساله سیل عظیمی از کشتی‌ها بر کرانه این شهر پهلو می‌گیرند و از سوی دیگر مرز زمینی آن، روزنه ورود طیف گسترده‌ای از اقلام ضروری و کالاهای مورد نیاز جامعه است.

    از این موارد که بگذریم، آستارا از نظر جاذبه‌های طبیعی نیز حرف‌ها برای گفتن دارد. همنشینی جنگل‌های انبوه و دریا با کوهستان سبب شده که آستارا یک شهر همه چیز تمام باشد. در دل جنگل‌های آن می‌توانید چشمانتان را تسکین دهید و با تنفسی عمیق در کوهستان، روحتان را جلا ببخشید. آبی دریا هم حرفی برای گفتن باقی نمی‌گذارد و تنها مسافران را به قدم زدن در ساحل فرا می‌خواند. به طور کلی در بازدید از آستارا می‌توانید از جاذبه‌های طبیعی آن دیدن کنید، بازدید از آثار تاریخی را در برنامه خود قرار دهید و یا سری به مراکز خرید شهر بزنید. آستارا بهترین مقصد برای خرید اجناس اصل خارجی با کمترین قیمت است.

    چه زمانی به شهر زیبای آستارا سفر کنیم؟

    برای آن که بهترین زمان سفر به شهر آستارا را مشخص کنید، می‌بایست هدف خود از سفر را بدانید. اگر می‌خواهید از تمام جاذبه‌های تاریخی و طبیعی دیدن کرده و نهایت لذت را از سفر خود ببرید، پیشنهاد می‌کنیم در فصل بهار یا تابستان به این شهر سفر کنید. آستارا به علت همجواری با کوهستان، آب و هوای خنک کوهپایه‌ای دارد؛ اما مجاورت آن با دریا سبب افزایش رطوبت آن نیز شده است. به همین خاطر در فصل‌های پاییز و زمستان برف و باران زیادی می‌بارد و فصل تابستان، معتدل و شرجی است. اگر می‌خواهید هزینه‌های سفر خود را به حداقل برسانید و پس از خرید در مراکز خرید شهر به منزل برگردید، باید فصلی را انتخاب کنید که کمترین مسافر را دارد. با این توصیف زمستان بهترین زمان برای سفری ارزان قیمت است؛ اما ممکن است سرما و بارش برف فراوان، شما را آزار دهد.

    word image 269593 2 - ارزان ترین هتل های آستارا کدام اند؟ - هتل های آستارا

    هتل های ارزان قیمت آستارا برای اقامتی اقتصادی

    خبر خوش درباره آستارا این است که همه مسافران خود را با آغوشی باز می‌پذیرد و برای همه افراد اقامتگاه‌هایی دارد که با بودجه آن‌ها سازگار باشد. به همین خاطر می‌توانید بدون نگرانی از هزینه‌ها، ارزان‌ترین هتل های آستارا را رزرو کنید. برای راحتی کار شما چند مورد از بهترین هتل‌های اقتصادی این شهر را معرفی خواهیم کرد.

    هتل ابوالفضل آستارا

    هتل ابوالفضل آستارا یکی از هتل‌های سه ستاره و ارزان قیمت آستاراست که شهرت خوبی در میان مردم دارد. این هتل در حقیقت یک ساختمان سه طبقه با ۲۶ واحد اقامتی است که تحت عنوان «هتل-رستوران» شناخته می‌شود. رستوران این هتل نیز محبوبیت زیادی بین مردم شهر دارد و بی‌نظیرترین غذاهای محلی را سرو می‌کند. این هتل در سال ۱۳۸۹ ساخته شده و در این سال‌ها همواره یکی از بهترین هتل‌های منطقه بوده است.

    هتل ایساتیس آستارا

    یکی دیگر از هتل‌های ارزان قیمت آستارا، هتل آپارتمان سه ستاره ایساتیس است. این هتل در سال ۱۳۹۱ ساخته شده و مساحتی برابر با ۱۵۰۰ متر مربع دارد. هتل ایساتیس مزایای متعددی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به نزدیکی به دریا و جاذبه‌های دیدنی شهر اشاره کرد. ظرف مدتی کوتاهی می‌توانید خودتان را به اغلب اماکن دیدنی شهر برسانید. ۲۸ واحد اقامتی در هتل ایساتیس در اختیار مسافران قرار می‌گیرند.

    هتل تتیس آستارا

    هتل تتیس در سال ۱۳۹۲ در پنج طبقه با ۲۰ واحد اقامتی ساخته شده و یک هتل سه ستاره باکیفیت است. اقامت در این هتل به سبب ارائه خدمات و امکانات قابل قبول، راحت و به یادماندنی خواهد بود. اگر کودک زیر شش سال دارید، در صورت عدم استفاده از سرویس هتل، نیازی به پرداخت هزینه برای اقامت نخواهد داشت. با اقامت در این هتل، به اغلب جاذبه‌های دیدنی آستارا دسترسی خواهید داشت.

    word image 269593 3 - ارزان ترین هتل های آستارا کدام اند؟ - هتل های آستارا

    هتل آپارتمان دریا

    اگر به دنبالی هتلی هستید که در نزدیکی دریا واقع شده باشد، هتل آپارتمان دریا بهترین انتخاب برای شماست. این هتل سه ستاره فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ آغاز کرده و یکی از بهترین هتل‌های منطقه است. ساختمان هتل دریا در ۶ طبقه احداث شده و ۳۰ واحد اقامتی نیز در آن گنجانده شده است. برای اقامت در هتل آپارتمان دریا، می‌توانید اتاق‌های یک تخته تا پنج تخته را انتخاب نمایید. پیشنهاد هیجان‌انگیز برای مدت زمان اقامت شما در این هتل، بازدید از بازار ساحلی آستارا و غرفه‌های آن است. بدون شک هر کالایی را که مد نظر داشته باشید، می‌توانید در این بازار پیدا کنید.

    رزرو ارزان‌ترین هتل‌ها در آستارا با فلای تودی

    اگر به دنبال ارزان ترین هتل های آستارا هستید تا برای سفرتان رزروشان کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به وبسایت فلای تودی بزنید. این وبسایت ارزان‌ترین قیمت هر هتل را نسبت به وبسایت‌های دیگر ارائه کرده و حتی گاهی تخفیفاتی را نیز بر این قیمت‌ها اعمال می‌کند. علاوه بر آن اگر به بلیط هواپیما نیاز داشته باشید، می‌توانید آن را از همین وبسایت رزرو کنید. تمام این اقدامات بیش از چند دقیقه طول نمی‌کشد و به آسانی می‌توانید مقدمات سفر را فراهم کنید. بدون شک خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را با فلای تودی تجربه خواهید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.