یکشنبه, 9 اردیبهشت 1403 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41474 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2373×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نرخ هزینه تعمیرات پرینتر در اداریم؛ مرکز فروش و تعمیر چاپگر و شارژ کارتریج در تهران
    04 دی 1402 - 13:22
    شناسه : 270050
    0

    خرابی پرینتر مشکل اعصاب خردکنی است، به خصوص اگر از پرینتر در محل کار خود استفاده می‌کنید. در این مواقع هرچه سریعتر باید از یک متخصص حرفه ای جهت شناسایی خرابی یا تعویض قطعه معیوب کمک بگیرید.

    پ
    پ

    خرابی پرینتر مشکل اعصاب خردکنی است، به خصوص اگر از پرینتر در محل کار خود استفاده می‌کنید. در این مواقع هرچه سریعتر باید از یک متخصص حرفه ای جهت شناسایی خرابی یا تعویض قطعه معیوب کمک بگیرید. منتهی بسیاری از افراد مایل هستند، قبل از هرگونه ارتباط با تعمیر کار پرینتر از هزینه تعمیر پرینتر مطلع شوند. نرخ تعمیر پرینتر به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از این عوامل نوع پرینتر است. برای مثال تعمیر پرینتر جوهر افشان در مقایسه با پرینتر لیزری قیمت متفاوتی خواهد داشت. علاوه بر نوع پرینتر، مارک پرینتر هم در هزینه تعمیر چاپگر بسیار مهم است. به این عوامل علت خرابی را هم اضافه کنید.

    بسیار خب! شاید اکنون با خود بگویید “من فقط می‌خواهم پرینتر را در سریعترین زمان تعمیر کنم”. در این صورت بهترین راه حل برای شما استفاده از خدمات اعزام تعمیرکار پرینتر در تهران است؛ که توضیحات بیشتری در مورد آن در در صفحه تعمیرات پرینتر در محل قابل دستیابی است. با استفاده از این سرویس می‌توانید در سریعترین زمان یک تکنسین حرفه ای جهت عیب یابی و رفع مشکل انواع پرینتر پیدا کنید. در ادامه به بررسی هزینه تعمیرات پرینتر در محل می‌پردازیم.

    جدول هزینه تعمیرات پرینتر در محل(نرخ میانگین)

    به طور کلی هزینه تعمیر پرینتر به نوع پرینتر و قطعه معیوب بستگی دارد. البته شما نباید منتظر خراب شدن دستگاه پرینتر بمانید تا آن را به یک تعمیرکار بسپارید. چرا که پیشگیری بهتر از درمان است. باید بدانید سرویس دوره‌ای پرینترها می‌تواند از خرابی آنها جلوگیری نماید. در واقع سرویس دوره‌ای چاپگر می‌تواند به کاهش هزینه آن در دراز مدت کمک شایانی کند. در جدول زیر دستمزد متخصص جهت سرویس دوره‌ای و شارژ کارتریج را مشاهده می‌کنید:

    تعرفه خدمات سرویس پرینتر در محل
    سرویستعرفه (تومان)
    سرویس پرینتر لیزری سیاه سفید500.000 – 200.000
    سرویس پرینتر لیزری رنگی800.000 – 400.000
    سرویس پرینتر جوهر افشان600.000 – 300.000
    سرویس پرینتر حرارتی400.000 – 200.000
    شارژ کاتریج پرینتر جوهر افشان (به ازای هر رنگ)70.000 – 50.000
    شارژ تونر پرینتر لیزری (به ازای هر لیزر)130.000 – 80.000

    word image 270050 1 - نرخ هزینه تعمیرات پرینتر در اداریم؛ مرکز فروش و تعمیر چاپگر و شارژ کارتریج در تهران -

    اگر به صورت مرتب از پرینتر استفاده می‌کنید، بدون شک به صورت دوره‌ای نیاز به شارژ کارتریج پیدا خواهید کرد. در این مواقع باید به فکر یافتن یک مرکز تخصصی تعمیر پرینتر باشید تا از این بابت خیال شما آسوده خاطر باشد. مرکز تعمیرات تخصصی اداریم جهت شارژ کاتریج گزینه مناسبی خواهد بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره شارژ کارتریج در محل به https://edarim.com/%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%ac-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d9%84/ در سایت اداریم مراجعه کنید.

    هزینه تعمیر پرینتر(چاپگر)؛ براساس تعمیر یا تعویض قطعات

    چنانچه پرینتر شما مشکل داشته باشد، احتمالا یک قطعه از آن آسیب دیده یا شکسته شده است. در این صورت دیگر چاره‌ای جز دریافت خدمات تعمیر دستگاه پرینتر باقی نمی‌ماند. ناگفته نماند نرخ تعمیر پرینتر به قطعه یا قطعات معیوب وابسته است. برای مثال تعمیر فیش پرینتر، تعمیر لیبل پرینتر، تعمیر جت پرینتر، تعمیر برد پرینتر و … هر یک تعرفه جداگانه‌ای دارند. در جدول زیر می‌توانید نرخ اتحادیه تعمیرات پرینتر را مشاهده بفرمایید:

    تعرفه تعویض قطعات پرینتر در محل
    سرویستعرفه (تومان)
    تعمیر فیوزینگ پرینتر400.000 – 200.000
    تعمیر ترنسفر600.000 – 200.000
    تعمیر پیکاب400.000 – 100.000
    تعمیر برد پاور400.000 – 200.000
    تعمیر چرخ دنده هیتر و گیربکس450.000 – 150.000
    تعویض هد پرینتر جوهر افشان550.000 – 200.000
    تعمیر هد پرینتر سوزنی300.000 – 200.000
    تعمیر لیزر پرینتر300.000 – 200.000
    تعمیر فیلم فیوزینگ، پرس، چینی هیتر400.000 – 200.000
    تعمیر سپریشن پد400.000 – 100.000
    تعمیر فن و موتور600.000 – 200.000
    تعمیر کلاج400.000 – 150.000
    تعمیر پاور فیش100.000 –50.000

    بدون شک رفع خرابی در پرینترها یک امر تخصصی است. بنابراین شما باید حل خرابی را به یک تکنسین حرفه ای واگذار کنید. برای این کار می‌توانید وارد یک سایت معتبر نظیر اداریوم شوید و از کارشناسان آنها مشاوره تخصصی دریافت کنید.

    بررسی تعرفه یا هزینه تعمیر انواع پرینتر

    تا به اینجا کمی تا حدودی درباره عوامل تاثیرگذار روی هزینه تعمیرات پرینتر در محل صحبت کردیم. با این وجود شاید بخواهید هر چه بیشتر با عوامل موثر بر هزینه تعمیر پرینتر آشنایی پیدا کنید. شناختن این عوامل کمک می‌کند برآورد دقیق‌تری از دستمزد تعمیرات انواع پرینتر داشته باشید:

    • نوع پرینتر: نوع پرینتر تاثیر بسزایی در اجرت تعمیرکار دارد. برای مثال تعمیر پرینتر لیزری رنگی هزینه بیشتری نسبت به تعمیر پرینتر جوهرافشان سیاه سفید دارد.
    • مارک پرینتر: برند پرینتر هم در تعرفه خدمات ارائه شده توسط تعمیرکار موثر است. تعمیر پرینتر سامسونگ، تعمیر پرینتر کانن، تعمیر چاپگر اچ پی و سایر برندها با هزینه متفاوتی انجام می‌شود.
    • قطعه معیوب: قطعه خراب شده یکی دیگر از فاکتورهای تعیین کننده قیمت تعمیرات است. برای مثال تعمیر خرابی فیش هزینه کمتری دارد، اما برطرف کردن مشکل ترنسفر بسیار گرانتر است.

    word image 270050 2 - نرخ هزینه تعمیرات پرینتر در اداریم؛ مرکز فروش و تعمیر چاپگر و شارژ کارتریج در تهران -

    تعرفه و هزینه تعمیرات پرینتر لیزری؛ دستمزد تعمیر

    یکی از محبوب‌ترین پرینترهای موجود در بازار پرینترهای لیزری هستند. در این چاپگرها تونر از طریق درام روی کاغذ جذب می‌شود. یک پرینتر لیزری نسبت به پرینتر جوهر افشان از سیستم پیچیده‌تری برخوردار است، بنابراین نرخ تعمیر پرینتر لیزری نسبت به سایر پرینترها بیشتر است. البته برای برآورد دقیق اجرت تعمیرات پرینتر لیزری ابتدا باید تعمیرکار دستگاه را بررسی کنید. پس از تعیین قطعه معیوب هزینه دقیق تعمیرات مشخص می‌گردد. خرابی درام، کارتریج تونر، برد پاور، فیوزینگ و … از جمله رایج‌ترین دلایل از کار افتادن چاپگرهای لیزری است.

    دستمزد و قیمت تعمیر پرینتر جوهر افشان

    پرینترهای جوهر افشان یکی دیگر از انواع پرینترهای سطح بازار هستند که طرفداران خاص خود را دارند. این پرینترها با پاشش جوهر روی کاغذ عملیات چاپ را انجام می‌دهند. هزینه تعمیر پرینتر جوهر افشان هم باید پس از بررسی تکنسین مشخص شود. بسته به اینکه کدام قطعه‌ی دستگاه نظیر برد پاور، برد فرمتر، هد، سنسور کاغذ، پنل و … خراب است، هزینه خدمات نیز متفاوت خواهد بود. با این حال باید گفت تعرفه تعمیر این نوع از پرینترها به نسبت کمتر است.

    پرداخت هزینه سرویس پرینتر؛ صرفه جویی در هزینه‌های تعمیر چاپگر

    پیشتر به اهمیت سرویس پرینتر اشاره کردیم. شما نباید از ضرورت سرویس دوره‌ای پرینترهای خود چشم پوشی کنید. به طور کلی هر دستگاه چاپگر باید در بازه‌های زمانی 6 ماهه سرویس شود. شاید بپرسید چرا اصلا باید هزینه سرویس را بپردازیم، مخصوصا اگر دستگاه به خوبی کار می‌کند! فراموش نکنید سرویس دوره‌ای باعث افزایش عمر مفید دستگاه و در نتیجه کاهش نرخ تعمیر پرینتر می‌شود. در واقع سرویس دوره‌ای باعث جلوگیری از خرابی قطعات می‌شود، اتفاقی که در دراز مدت نه تنها در هزینه شما صرفه جویی خواهد کرد، بلکه می‌تواند از اخلال در عملکرد دستگاه جلوگیری نماید.

    اعزام تعمیرکار پرینتر در محل؛ کاهش هزینه‌های تعمیر پرینتر

    در زمان بروز نقص در عملکرد پرینتر، شما می‌توانید پرینتر خود را سوار ماشین کنید، به دنبال یک تعمیر کار پرینتر بگردید و از خدمات مراکز تخصصی بهره مند شوید. اما آیا اینکار عاقلانه است؟ قطعا خیر، چرا که هزینه تعمیرات پرینتر در محل نسبت به هزینه انتقال دستگاه به مرکز تعمیرات بسیار کمتر است. البته این تنها مزیت دریافت خدمات درب منزل نیست. با دریافت تعمیرات پرینتر درب منزل از ترافیک، گرما، سرما و بسیاری از مشکلات دیگر آسوده خاطر می‌شوید. شایان ذکر است با دریافت خدمات تعیرات پرینتر درب منزل، متخصص تمام خدمات، از شارژ کارتریج گرفته تا تعویض انواع قطعه را برایتان انجام خواهد داد.

    word image 270050 3 scaled - نرخ هزینه تعمیرات پرینتر در اداریم؛ مرکز فروش و تعمیر چاپگر و شارژ کارتریج در تهران -

    دریافت خدمات تعمیرات از اداریم؛ مرکز فروش و تعمیر چاپگر و شارژ کارتریج در تهران

    متاسفانه در فضای آنلاین فعلی، پیدا کردن یک تعمیرگاه حرفه ای در زمینه تعمیر مشکل پرینتر کاری بس دشوار است. مخصوصا اینکه در بسیاری از این مراکز هزینه تعمیر پرینتر سر به فلک می‌کشد. با این حال کم نیستند مراکزی که ضمن برخورداری از متخصصین حرفه ای، نرخ تعمیر پرینتر آنها منصفانه باشد. یکی از این مراکز اداریم است. اداریم علاوه بر فروش انواع پرینتر، با برخورداری از تکنسین حرفه‌ای تمام خدمات جانبی اعم از نصب، سرویس، شارژ کارتریج و تعمیر قطعات معیوب را ارائه می‌دهد. اما نکته اصلی اینجاست که با سپردن تعمیرات به متخصصین این مرکز خیالتان از بابت هزینه تعمیرات پرینتر در محل آسوده خاطر خواهد بود، چرا که دستمزد تعمیر کار پرینتر در این مرکز کاملا منصفانه است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.